註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:16 發表 由上午10點到晚上10點囉,我都無休息呀一TAKE過攪好晒: : :
返回頂部
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 17:15 發表 我係用棉花的:D
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:18 發表 係WOR棉花應該好用D,我下次TRY下先
原文章由 KY2004 於 08-1-22 17:17 發表 SUPERWOMEN
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:15 發表 fun, 你出閘嗎 ???? 如你出閘, 可以自行去街市涷肉鋪睇吓牛肉. 我到call你. ASAP.
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:19 發表 咁你囡呢 ?? 我諗我做嘢時都要支開屋企個二件, 係年二十八叫佢哋係咁易抺吓.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 17:19 發表 OK!:) :)
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:21 發表 好心急等放工.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 17:23 發表 LOVE: 你真係superwoman
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 17:24 發表 why??????????
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:22 發表 funfun,你仲未走 ?? 物你公司坐MTR咁快到加
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:19 發表 咁大隻字: : : : : 講真我又無咩野WOR 12個鐘我OK的
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:28 發表 我閃先啦, 電聯啦. 各位888888888 明天希望你哋一早可以見到我來say hi啦, 唔係的話, 就係"並"假啦:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:27 發表 公司可能會出雙糧...希望有啦