關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
281#
發表於 08-1-22 17:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:16 發表
由上午10點到晚上10點囉,我都無休息呀一TAKE過攪好晒: : :

SUPERWOMEN

Rank: 8Rank: 8


17382
282#
發表於 08-1-22 17:18 |只看該作者
係WOR棉花應該好用D,我下次TRY下先


原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 17:15 發表
我係用棉花的:D

Rank: 6Rank: 6


6601
283#
發表於 08-1-22 17:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:18 發表
係WOR棉花應該好用D,我下次TRY下先

Same effect.

Rank: 8Rank: 8


17382
284#
發表於 08-1-22 17:19 |只看該作者
咁大隻字: : : : : 講真我又無咩野WOR 12個鐘我OK的


原文章由 KY2004 於 08-1-22 17:17 發表

SUPERWOMEN

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
285#
發表於 08-1-22 17:19 |只看該作者
OK!:) :)
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:15 發表
fun, 你出閘嗎 ????

如你出閘, 可以自行去街市涷肉鋪睇吓牛肉. 我到call你.  ASAP.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
286#
發表於 08-1-22 17:19 |只看該作者
咁你囡呢 ?? 我諗我做嘢時都要支開屋企個二件, 係年二十八叫佢哋係咁易抺吓.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:16 發表
由上午10點到晚上10點囉,我都無休息呀一TAKE過攪好晒: : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
287#
發表於 08-1-22 17:21 |只看該作者
好心急等放工.

原文章由 雪文 於 08-1-22 17:19 發表
咁你囡呢 ?? 我諗我做嘢時都要支開屋企個二件, 係年二十八叫佢哋係咁易抺吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
288#
發表於 08-1-22 17:22 |只看該作者
funfun,你仲未走 ??  物你公司坐MTR咁快到加

原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 17:19 發表
OK!:) :)

Rank: 8Rank: 8


17382
289#
發表於 08-1-22 17:22 |只看該作者
星期六執完屋沖完涼到成12點,星期日一早起身食完個早餐之後出左MK捐血,捐完血之後去左MEGA BOX行左3個鐘,到晚上去左九龍城食DINNER

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
290#
發表於 08-1-22 17:23 |只看該作者
LOVE: 你真係superwoman

Rank: 8Rank: 8


17382
291#
發表於 08-1-22 17:23 |只看該作者
我囡咪係屋企睇我地沬佢又睇下電視咁囉,你2件就頭痛D

原文章由 雪文 於 08-1-22 17:19 發表
咁你囡呢 ?? 我諗我做嘢時都要支開屋企個二件, 係年二十八叫佢哋係咁易抺吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
292#
發表於 08-1-22 17:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-22 17:21 發表
好心急等放工.

why??????????

Rank: 8Rank: 8


17382
293#
發表於 08-1-22 17:26 |只看該作者
都唔係呀真係無咩野JA,我都係同D亞姐一樣做咁多粗重野,不過我時間長好多咁啦: :

原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 17:23 發表
LOVE: 你真係superwoman

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
294#
發表於 08-1-22 17:26 |只看該作者
見到funfun嘛, 佢好唔話得加, 今日特別來見我.
多謝晒funfun,我好窝心加

原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 17:24 發表

why??????????

Rank: 8Rank: 8


17382
295#
發表於 08-1-22 17:27 |只看該作者
我都想知 做咩咁心急

原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 17:24 發表

why??????????

Rank: 8Rank: 8


17382
296#
發表於 08-1-22 17:27 |只看該作者
公司可能會出雙糧...希望有啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
297#
發表於 08-1-22 17:28 |只看該作者
我閃先啦, 電聯啦.

各位888888888

明天希望你哋一早可以見到我來say hi啦, 唔係的話, 就係"並"假啦:cry:

原文章由 雪文 於 08-1-22 17:22 發表
funfun,你仲未走 ??  物你公司坐MTR咁快到加

Rank: 5Rank: 5


2967
298#
發表於 08-1-22 17:28 |只看該作者
嘩, 你好掂呀 , 我最憎執屋, 12hrs, 我c 鬼咗la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:19 發表
咁大隻字: : : : : 講真我又無咩野WOR 12個鐘我OK的
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
299#
發表於 08-1-22 17:28 |只看該作者
88啦


原文章由 雪文 於 08-1-22 17:28 發表
我閃先啦, 電聯啦.

各位888888888

明天希望你哋一早可以見到我來say hi啦, 唔係的話, 就係"並"假啦:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
300#
發表於 08-1-22 17:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 17:27 發表
公司可能會出雙糧...希望有啦

e??? 你公司有轉機喎!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖