關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
281#
發表於 08-1-16 15:41 |只看該作者


咁都要睇下咩位置既..有d位置...好凍架..

原文章由 雪文 於 08-1-16 03:21 PM 發表
搞錯呀, 暖身呀   我幾鍾意好涷, 個男人盖上來時的温暖.

Rank: 5Rank: 5


2967
282#
發表於 08-1-16 15:48 |只看該作者
咁又係ga, 唔一定會chi 實你ga bor, 到時咪又係涷.
But if 你2個都興合合, 又唔同gei
原文章由 多利是 於 08-1-16 15:41 發表


咁都要睇下咩位置既..有d位置...好凍架..
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
283#
發表於 08-1-16 15:52 |只看該作者
今日開左3號台呀~~:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8125
284#
發表於 08-1-16 15:59 |只看該作者
今日係娛樂台, 講開台加XX

原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 03:52 PM 發表
今日開左3號台呀~~:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
285#
發表於 08-1-16 16:02 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-16 15:59 發表
今日係娛樂台, 講開台加XX

台主又多左幾位. :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
286#
發表於 08-1-16 16:03 |只看該作者
hi, Lanlan.  你不是去北京嗎 ?

原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 15:52 發表
今日開左3號台呀~~:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
287#
發表於 08-1-16 16:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 14:36 發表
想講返尋日我女比賽果度: 我地架車1:50pm倒大會堂, d學生先入後台ready, 家長就係入口度等, 果時我同其他家長傾計, 原來個個都唔知一陣走時係點安排 好彩我先前有問到個miss, 我地學校係下午場第4隊出賽, 一完左( ...


come, 妳囡星期二, 我囡星期一. 由11:00回校到3:15出場, 自已接回家, 到家4:30 仲要坐taxi.  因囡同另一位同學都唔多舒服.  係後台等, 凍, 冇野食 (只可以食小小餅乾) 兩個回家都發燒.
昨日仲要食住藥回校考試. 好彩今日放假,可以休息下.
今次大考, 冇眼睇...
明天, 後天, 考多兩日............:evil:

Rank: 6Rank: 6


8953
288#
發表於 08-1-16 16:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-16 16:03 發表
hi, Lanlan.  你不是去北京嗎 ?

星期六

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
289#
發表於 08-1-16 16:15 |只看該作者
睇到都   可憐小朋友咁涷

原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 16:07 發表


come, 妳囡星期二, 我囡星期一. 由11:00回校到3:15出場, 自已接回家, 到家4:30 仲要坐taxi.  因囡同另一位同學都唔多舒服.  係後台等, 凍, 冇野食 (只可以食小小餅乾) 兩個回家都發燒.
昨日仲要食住 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
290#
發表於 08-1-16 16:16 |只看該作者
講開去北京, 我突然諗起我果時有買1can '寶膚靈' (個名好似係),  早幾日我身痕就搽, 我就幾work.

雪, come

要唔要俾d你地試吓
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
291#
發表於 08-1-16 16:16 |只看該作者
龍媽: 係咪荃灣大會堂?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
292#
發表於 08-1-16 16:18 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 16:08 發表

星期六

祝旅途愉快.

Rank: 6Rank: 6


8953
293#
發表於 08-1-16 16:20 |只看該作者
come:
係呀, 兒童舞就荃灣, 中國舞就高山.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
294#
發表於 08-1-16 16:20 |只看該作者
呻吓 :

我老細好老土, 咁係佢年經大咗.  而家佢登記收數仲係用薄仔.  咁每個月出糧要我對住佢本天書來揾D數啱唔啱來出佣俾sales.  真係好難揾.  咁我今個月提意不如我用電腦同佢對數啦, 反正每次入數我都要打紙俾佢對, 實啱的.   咁剛才我對咗出來, 好快, 但係我見佢仲係用好懹疑的態度.  分分鐘仲要我再做過.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
295#
發表於 08-1-16 16:21 |只看該作者
CY, 唔使啦, 多謝.  好使都麻煩, 託人去北京買咩

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 16:16 發表
講開去北京, 我突然諗起我果時有買1can '寶膚靈' (個名好似係),  早幾日我身痕就搽, 我就幾work.

雪, come

要唔要俾d你地試吓

Rank: 5Rank: 5


2967
296#
發表於 08-1-16 16:23 |只看該作者
我記得亞女k3時, 都有去表演,  一早就要返學校準備, (大約9:00), 下午around 2:00 跳1 場, 夜晚 around 7:00跳1 場, 學校話會準備d床鋪俾佢地下午 , 點知d義工mami講我知d小朋友only 扒係張chair 度休息, 佢仲幫我亞女影咗張休息時候gei相俾我睇, 我後來睇返, 都好鬼心痛:cry: :cry:

原文章由 雪文 於 08-1-16 16:15 發表
睇到都   可憐小朋友咁涷
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
297#
發表於 08-1-16 16:25 |只看該作者
好似香港裕x都有得買 , 不過貴d.

原文章由 雪文 於 08-1-16 16:21 發表
CY, 唔使啦, 多謝.  好使都麻煩, 託人去北京買咩
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
298#
發表於 08-1-16 16:27 |只看該作者
各位會計妹妹, 請問你哋公司收數 - 對數- 出佣的程序係點加, 而家2000年代, 無理由仲唔用電腦加

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
299#
發表於 08-1-16 16:29 |只看該作者
C啦,  我囡仲講上咗小一要參加中國舞, 我自己都想佢學, 咁咩

原文章由 龍舌蘭 於 08-1-16 16:20 發表
come:
係呀, 兒童舞就荃灣, 中國舞就高山.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
300#
發表於 08-1-16 16:30 |只看該作者
北京買幾錢呀 ??

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 16:25 發表
好似香港裕x都有得買 , 不過貴d.
‹ 上一主題|下一主題