關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
281#
發表於 08-1-9 21:17 |只看該作者
無, 揾錢嘛

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:16 發表

點解你要賣呀? 亞仔唔like飲呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
282#
發表於 08-1-9 21:18 |只看該作者
come,我好似無wor. 唔使啦, 下次我再買啦.  唔該先.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:14 發表
雪文: 上次我係彩豐行買左盒eye mask, 我試左2,3次都無敏感, 有無效就未知, 你想試下的話, 明天比埋個空樽or盒仔我, 我"筆"一d比你用吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
283#
發表於 08-1-9 21:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:16 發表
星期六, 日平D加, 加埋年資discount,我換二種用咗 17xxx分咁上吓囉.

2個糕17xxx分嗎? 我好似得8xxx分咋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
284#
發表於 08-1-9 21:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:18 發表
come,我好似無wor. 唔使啦, 下次我再買啦.  唔該先.

ok. 我都要走啦, 明天傾啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
285#
發表於 08-1-9 21:21 |只看該作者
俾多二分鐘亞仔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
286#
發表於 08-1-9 21:23 |只看該作者
咁你用積分 + 現金買啦, 好似 + 65元, 積分都有discount加. 星期六你都提我上网換電熱水壺

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:19 發表

2個糕17xxx分嗎? 我好似得8xxx分咋.

Rank: 5Rank: 5


2065
287#
發表於 08-1-9 23:06 |只看該作者
想問下你地用熱水壺還是电熱水壺, 的人又話返的水無益, 但熱水壺的熱水又keep吾到24小時, 好快就凍。

原文章由 雪文 於 08-1-9 21:23 發表
咁你用積分 + 現金買啦, 好似 + 65元, 積分都有discount加. 星期六你都提我上网換電熱水壺

Rank: 6Rank: 6


6601
288#
發表於 08-1-10 08:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 14:21 發表
KY, 走未呀 ??

我好開心呀, 28腰我都啱   不過我諗我穿都唔係太好睇, 佢好突出我的"羅"同肥腿

fcome,我都見有人親高跟鞋, 但都係超瘦的人 ...

雪雪:

我都話你得啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
289#
發表於 08-1-10 09:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:14 發表
上次我係彩豐行買左盒eye mask, 我試左2,3次都無敏感, 有無效就未知, 你想試下的話, 比個空樽or盒仔我, 我"筆"一d比你用吓.

KY: MORNING!!

LOOK LOOK!!

Rank: 6Rank: 6


6601
290#
發表於 08-1-10 09:03 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-9 18:07 發表
我 9:30 -10:00, 亞女10:00學檢橋英語,的時間會吾會夾得咁準?KY想問下 是否一個一個見, 先到先排隊?

katiema,

係一個一個見,有人見緊,就係班房外等(有得坐)。仲有呀!我去年去到門口,有prefect好polite問去邊班,咁我話邊班,但唔識點去,個prefect好好呀!帶埋我去添,個女prefect(4年班)好乖,好抵讚!

Rank: 5Rank: 5


2967
291#
發表於 08-1-10 09:05 |只看該作者
Good morning!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
292#
發表於 08-1-10 09:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 09:02 發表

KY: MORNING!!

LOOK LOOK!!

睇左啦!咁掂呀!我25號見到你,你俾DD我試丫!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
293#
發表於 08-1-10 09:06 |只看該作者
各位早晨!
琴日覆診又冇左800啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
294#
發表於 08-1-10 09:08 |只看該作者
我就用電ga, 因我要飲暖水, 同埋好多時會沖tea or 其他嘢飲, d 水唔夠熱就好麻煩
原文章由 katiekma 於 08-1-9 23:06 發表
想問下你地用熱水壺還是电熱水壺, 的人又話返的水無益, 但熱水壺的熱水又keep吾到24小時, 好快就凍。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
295#
發表於 08-1-10 09:09 |只看該作者
冇計la, 病lee 樣嘢真係用好多$ga, 保重呀!
原文章由 KY2004 於 08-1-10 09:06 發表
各位早晨!
琴日覆診又冇左800啦!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
296#
發表於 08-1-10 09:12 |只看該作者
今朝去大x買bread, 發現我買開果款+咗成$1, +咁多,離哂譜
我買咗cheap d 果d, 食得飽算la:tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
297#
發表於 08-1-10 09:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 09:12 發表
今朝去大x買bread, 發現我買開果款+咗成$1, +咁多,離哂譜
我買咗cheap d 果d, 食得飽算la:tongue:

唉!咩都加嘛!我買supermarket買D一pack pack的饅頭,以前$7一大包,而加要$16啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
298#
發表於 08-1-10 09:26 |只看該作者
Good Morning!!!

今朝睇新聞先講緊, d bread shop 加左gei包會唔會減價, 唔減就過份la
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 09:12 發表
今朝去大x買bread, 發現我買開果款+咗成$1, +咁多,離哂譜
我買咗cheap d 果d, 食得飽算la:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
299#
發表於 08-1-10 09:27 |只看該作者
早晨 !

今朝有一件開心一件唔開心的事.
唔開心, 今朝同亞媽吵一交, 都唔算吵, 係我將不快講出來.
開心, 同細佬買到10 can 奶粉.  不過要麻煩funfun, 真係好重, 多謝晒


原文章由 KY2004 於 08-1-10 09:21 發表

唉!咩都加嘛!我買supermarket買D一pack pack的饅頭,以前$7一大包,而加要$16啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
300#
發表於 08-1-10 09:32 |只看該作者
me too

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 09:08 發表
我就用電ga, 因我要飲暖水, 同埋好多時會沖tea or 其他嘢飲, d 水唔夠熱就好麻煩
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖