關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
281#
發表於 07-12-14 12:02 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:59 發表

咸水草   

妳笑得o甘樣... 姐係..............

答案係咩 ???  

Rank: 6Rank: 6


6601
282#
發表於 07-12-14 12:02 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:57 發表
聖誕去邊去玩呢 ??? 有咩安排可以推介啊 ?

25號同呀女食dinner buffet!

Rank: 8Rank: 8


17382
283#
發表於 07-12-14 12:03 |只看該作者
用錢...我囡真係唔WORK,試過了:cry:

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:57 發表
一年級果時, 我都無比$$佢, 因為佢學校個小食部係唔比一年級買野食架

而家佢要, 我都會比, 不過要佢做哂我要佢做既野先, 同埋我一定有d野話佢錯, 等佢攞唔到10蚊, 只可以攞到5蚊...我覺得5蚊一日就差唔多 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
284#
發表於 07-12-14 12:05 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:02 發表

妳笑得o甘樣... 姐係..............

答案係咩 ???  

我正係話用紙包,放多D recycle bins咁囉!

我笑係因為見到個字!:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
285#
發表於 07-12-14 12:05 |只看該作者
所以我唔會諗定買咩款,去到睇左實物先算

原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:01 發表

但睇實物靚Dge,我都好like呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
286#
發表於 07-12-14 12:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:50 發表
YES,我都算忍得手啦呱 我堅持左4日啦.

尋晚返到屋企,都係佢自己執書包,之後做一份數學WORKSHEET,佢自己做BUT睇到佢都係無心機做,佢叫我教佢,OK我話你唔識果D我會教,教教下佢又作C啦無心機聽我講,我咪叫佢執好D野準備沖涼(平淡既語氣),我話我唔 ...

阿女有改變啦.
阿媽真係又心痛又開心的. 眼淚往心裡流, 呢句話真係唔講笑.

Rank: 8Rank: 8


17382
287#
發表於 07-12-14 12:06 |只看該作者
KY

原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:05 發表

我正係話用紙包,放多D recycle bins咁囉!

我笑係因為見到個咸字!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
288#
發表於 07-12-14 12:06 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 12:05 發表

我正係話用紙包,放多D recycle bins咁囉!

我笑係因為見到個咸字!:loveliness:

文中講左用紙了.
原來個咸字真係o甘吸引.

Rank: 6Rank: 6


8953
289#
發表於 07-12-14 12:08 |只看該作者
我想問下, 妳地學校係咪全部普通話拚音都教晒, 現在要逐個字拼出來 ?
come, 豬媽咪, 雪, fun, 小二的答下我la...

Rank: 6Rank: 6


6601
290#
發表於 07-12-14 12:11 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:08 發表
我想問下, 妳地學校係咪全部普通話拚音都教晒, 現在要逐個字拼出來 ?
come, 豬媽咪, 雪, fun, 小二的答下我la...

返去look look 先!

Rank: 8Rank: 8


17382
291#
發表於 07-12-14 12:11 |只看該作者
係有改變...我尋晚都無勞氣架,佢係度嘈又哭又呢又路話我唔教,我堅持唔教,拉鋸15分鐘最後佢好好聲氣咁問我:媽咪,有D題目我唔識做,你可唔可以教我呀?我心諗你同我玩野我就同你玩到底:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:05 發表

阿女有改變啦.
阿媽真係又心痛又開心的. 眼淚往心裡流, 呢句話真係唔講笑.

Rank: 5Rank: 5


4210
292#
發表於 07-12-14 12:13 |只看該作者
唔work仲好啦, 依家o既辦法係無辦法之中o既辦法
不過亞仔好得意 ga, 佢only對銀仔先有興趣, 紙幣就 上個sunday 9962各比$1000佢做 birthday present, 佢即刻就比左我 , 反而個囡就死都揸住自己果$1000, 唔肯比我

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:03 發表
用錢...我囡真係唔WORK,試過了:cry:

Rank: 6Rank: 6


8953
293#
發表於 07-12-14 12:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:11 發表
係有改變...我尋晚都無勞氣架,佢係度嘈又哭又呢又路話我唔教,我堅持唔教,拉鋸15分鐘最後佢好好聲氣咁問我:媽咪,有D題目我唔識做,你可唔可以教我呀?我心諗你同我玩野我就同你玩到底:tongue: :tongue: :tongue:


...

唔好介意我講 : 妳囡的EQ超高喎....... 話時話, 我聽到都驚.

Rank: 8Rank: 8


17382
294#
發表於 07-12-14 12:16 |只看該作者
唔知點解,物質係吸引唔到亞囡的,佢唔係好在乎的
佢反而鐘意想做就去做最緊要佢自己開心

你囡就醒啦自己渣實



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 12:13 發表
唔work仲好啦, 依家o既辦法係無辦法之中o既辦法
不過亞仔好得意 ga, 佢only對銀仔先有興趣, 紙幣就 上個sunday 9962各比$1000佢做 birthday present, 佢即刻就比左我 , 反而個囡就死 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
295#
發表於 07-12-14 12:17 |只看該作者
唔好意思, 我唔知呀 我無理亞仔d普通話 , 因為佢d普通話仲好過我 (亞仔每日星期六都要返普通話班)

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:08 發表
我想問下, 妳地學校係咪全部普通話拚音都教晒, 現在要逐個字拼出來 ?
come, 豬媽咪, 雪, fun, 小二的答下我la...

Rank: 8Rank: 8


17382
296#
發表於 07-12-14 12:19 |只看該作者
佢就係EQ唔高,沖動、心急
但佢就係時時刻刻沖擊人底線及計算每個人,班主任都係咁話的


我同你地講亞囡D野真係無吹水字字真言的


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:16 發表

唔好介意我講 : 妳囡的EQ超高喎....... 話時話, 我聽到都驚.

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:20 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
297#
發表於 07-12-14 12:19 |只看該作者
出年妳地公司準備加幾多人工呢 ?
妳地心目中又可以加幾多呢 ?
問下大家意見做個準備先.
今年我公司只有3% 出年都唔方多.

Rank: 6Rank: 6


8953
298#
發表於 07-12-14 12:20 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 12:13 發表
唔work仲好啦, 依家o既辦法係無辦法之中o既辦法
不過亞仔好得意 ga, 佢only對銀仔先有興趣, 紙幣就 上個sunday 9962各比$1000佢做 birthday present, 佢即刻就比左我 , 反而個囡就死 ...

阿囡細細就管錢啦...

Rank: 6Rank: 6


6601
299#
發表於 07-12-14 12:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:05 發表
所以我唔會諗定買咩款,去到睇左實物先算

我諗你都會買到野,有D products做7折呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
300#
發表於 07-12-14 12:22 |只看該作者
呢個問題我應該無份答的


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 12:19 發表
出年妳地公司準備加幾多人工呢 ?
妳地心目中又可以加幾多呢 ?
問下大家意見做個準備先.
今年我公司只有3% 出年都唔方多.
‹ 上一主題|下一主題