關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
281#
發表於 07-10-29 12:30 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:24 硐表
我細個係同grandpa and grandma住,e+佢地都唔係度,我又唔想麻煩d姑姐.亞叔,不過如果真係有事,佢地都唔會唔理我.
對寶貝gei grandpa grandma都好錫佢地
...

咁你而家lee份工的salary夠唔夠cover你自己+2個仔女的開支?
同埋你想唔想同老公攤牌?(lee個最重要!!!!):-|

Rank: 8Rank: 8


17382
282#
發表於 07-10-29 12:32 |只看該作者
唉,諗吓點自保,後路:cry: :cry: :cry:


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:19 硐表
咁叫人點信佢ar, 有咩可以傾到唔返屋企ar??????????? 佢d咩friend, 你識唔識?

佢有咩解釋????????

佢平時有無d咩古怪???????

其實佢唔返黎訓已經好大件事, 你真係要諗下點做
...

Rank: 8Rank: 8


17382
283#
發表於 07-10-29 12:33 |只看該作者
e+咪一樣影響對寶貝:-|

原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:26 硐表
其實我真係有諗過分手,不過我唔想影響對寶貝,所以一直都唔敢走:cry: :cry:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
284#
發表於 07-10-29 12:36 |只看該作者
Right, 你想唔想同佢攤牌先

我覺得成年都係1星期唔返黎1,2次, 有9成以上有野
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 12:30 硐表

咁你而家lee份工的salary夠唔夠cover你自己+2個仔女的開支?
同埋你想唔想同老公攤牌?(lee個最重要!!!!):-|

Rank: 8Rank: 8


17382
285#
發表於 07-10-29 12:37 |只看該作者
我就覺得應該係99%有女人了
一個星期1-2次唔返屋企訓wor
唔好自己握自己......要正視呀,有咩野都自保左先


原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:30 硐表
如果佢真係唔係有第二個女人, 當然可以慢慢傾下lor

但如果佢係有gei, 就要正視, d男人好賤格gar, 佢只會想你去接受, 唔到最後一秒都唔會作出決定

我都希望你老公唔係有, 不過…. 成日唔返黎訓, 真係好大可能有問題 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
286#
發表於 07-10-29 12:38 |只看該作者
有邊個男人會承認自己有第二個gar
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:29 硐表
”你e+心情好d ma” 佢話個女性fd屋企人死咗,
個女性fd sms俾佢話miss 佢,佢就話個女人miss佢,佢都唔知點解,總之佢個心只有我1個,叫我唔好亂諗
...

Rank: 8Rank: 8


17382
287#
發表於 07-10-29 12:40 |只看該作者
電話有無成日跟身,連去廁所都拿入去  or返到屋企熄電話  or 用振機



原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 11:45 硐表
你老公有無d乜可疑電話/sms????? 佢一個星期一日唔返home sleep 維持左幾耐呀?????

Rank: 4


679
288#
發表於 07-10-29 12:40 |只看該作者
佢之前同人做生意俾人呃,我同銀行借咗筆$幫佢,所以唔敢搬走,驚份salary唔夠cover.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 12:30 硐表

咁你而家lee份工的salary夠唔夠cover你自己+2個仔女的開支?
同埋你想唔想同老公攤牌?(lee個最重要!!!!):-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
289#
發表於 07-10-29 12:41 |只看該作者
係ar, 真係唔好自己呃自己, 見佢平時對自己幾好就算數, d賤男人只會得吋進呎, 想享齊人之福gar咋
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 12:37 硐表
我就覺得應該係99%有女人了
一個星期1-2次唔返屋企訓wor
唔好自己握自己......要正視呀,有咩野都自保左先


...

Rank: 4


679
290#
發表於 07-10-29 12:42 |只看該作者
我都估對寶貝知道,不過我地係對寶貝面前都仲好恩愛
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 12:33 硐表
e+咪一樣影響對寶貝:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
291#
發表於 07-10-29 12:45 |只看該作者
要搬, 都係佢搬la
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:40 硐表
佢之前同人做生意俾人呃,我同銀行借咗筆$幫佢,所以唔敢搬走,驚份salary唔夠cover.

Rank: 4


679
292#
發表於 07-10-29 12:47 |只看該作者
我都覺得有ga la,不過如果我就咁帶對寶貝走,只會累咗佢地,因為我真係handle 唔到.所以我會繼續係度住,等對寶貝大d先再決定
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 12:36 硐表
Right, 你想唔想同佢攤牌先

我覺得成年都係1星期唔返黎1,2次, 有9成以上有野

Rank: 8Rank: 8


17382
293#
發表於 07-10-29 12:48 |只看該作者
佢話個女人miss佢,佢都唔知點解
真係有粗口呀





原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:29 硐表
”你e+心情好d ma” 佢話個女性fd屋企人死咗,
個女性fd sms俾佢話miss 佢,佢就話個女人miss佢,佢都唔知點解,總之佢個心只有我1個,叫我唔好亂諗
...

Rank: 4


679
294#
發表於 07-10-29 12:49 |只看該作者
去廁所拿入去就好少,熄電話  or 用振機就會

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-29 12:40 硐表
電話有無成日跟身,連去廁所都拿入去  or返到屋企熄電話  or 用振機

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
295#
發表於 07-10-29 12:50 |只看該作者
如果你真係為左對仔女留低, 你都同佢講清楚, 要比佢知道你唔係啞忍佢咁樣, 只係等小朋友大d就走, 要比佢知你唔係弱者, 亦唔係傻gei
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:47 硐表
我都覺得有ga la,不過如果我就咁帶對寶貝走,只會累咗佢地,因為我真係handle 唔到.所以我會繼續係度住,等對寶貝大d先再決定

Rank: 8Rank: 8


17382
296#
發表於 07-10-29 12:50 |只看該作者
唉..................:cry: :cry: :cry:



原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:40 硐表
佢之前同人做生意俾人呃,我同銀行借咗筆$幫佢,所以唔敢搬走,驚份salary唔夠cover.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
297#
發表於 07-10-29 12:52 |只看該作者
唉….咩決定都好, 最緊要留番d尊嚴比自己, 唔好比佢食住
真係想講粗口x佢

Rank: 8Rank: 8


17382
298#
發表於 07-10-29 12:52 |只看該作者
咁仲衰 e+既小朋友好叻架,佢地點會唔知wor:cry:


原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:42 硐表
我都估對寶貝知道,不過我地係對寶貝面前都仲好恩愛

Rank: 4


679
299#
發表於 07-10-29 12:52 |只看該作者
佢就係唔肯搬,好多人都話我stupid,我諗你地都會,層樓冇我名,因個時佢自己出首期買樓,我地只擺酒,冇註冊,
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 12:45 硐表
要搬, 都係佢搬la   

Rank: 4


679
300#
發表於 07-10-29 12:55 |只看該作者
落街閒陣抖吓,轉頭再傾
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖