關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
281#
發表於 07-10-15 11:39 |只看該作者
唔洗等位, 因為 9:45 才去到
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:26 硐表
我上次去係星期日, 等位等左成大半個鐘呀~等到亞女牙痛咁聲 ! 你地尋日要唔要等位?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
282#
發表於 07-10-15 11:41 |只看該作者
昨日我仔話佢右耳背個位痛, 連埋下巴.  咁我第一個反應係腮腺炎 ? 即係"豬頭皮"??  好 呀, 上网睇資料又話無得醫, 要隔離10-25日.  C啦, 隔離 ?  我哋無人可以照顧佢的, 除非入院又話.

咁lunch時無醫生睇, 藍田的劉, 邱醫生下午都唔開診.  又聯合又唔知等幾耐.  咁我仔又話頭痛要瞓, 咁等佢瞓醒去睇醫生啦.

我帶佢係商場行咗一陣, 都係決定去睇中醫.  中醫話唔係腮腺炎, 只是淋巴發炎. 加上佢出大牙, 可能個牙仲出唔到, 影響到周圍.
咁食完劑中葯, 今朝佢又無鬼刹咁吵大叫好痛好痛咁.   咁我就無帶佢去睇牙醫.  

今晚再去睇一次中醫飲多次茶, 唔係的話都要去牙醫到界一刀, 到時又要請假睇佢, 唉..............好煩.  我呢個二個星期都請唔到假呀.

希望佢隻牙快D出來啦.

醫生話要介口唔可以吃熱氣嘢, 所以打邊爐 no lar

Rank: 4


679
283#
發表於 07-10-15 11:41 |只看該作者
雪文,保重呀!

關於小朋友小食,我亞女二年級時都有類似事發生,不過我冇個位家長咁激 .亞女個時經常俾一個同學攞咗d pencil rubber唔還,之後say no,同學仔都係咁,我叫佢問同學仔點解經常要攞,跟住同學仔話佢媽咪唔俾$買文具.(,咁都得) ,我之後俾咗一套文具叫佢送俾同學仔, 叫同學仔同佢媽咪講文具要自己準備,咁以後就冇問題.

其實我覺得小朋友之間都需要有溝通,而家長需要了解件事
lor

Rank: 5Rank: 5


3212
284#
發表於 07-10-15 11:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:19 硐表
我而家睇緊天水圍單CASE, 好慘:cry: :cry: :cry:


其實初頭(琴日聽新聞)我覺得個女人好自私..但後尾知道原來佢對仔女都有問題的, 而個女人又唔想自己走左, 淨返佢地無人take care 佢地個,留返佢地係度受苦, 反而又覺得這是母親的苦心, 最後的choice..不過好個心好 upset .....

Rank: 4


679
285#
發表於 07-10-15 11:44 |只看該作者
我禽日同C6一齊睇完新聞後打哂 好唔:cry:
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 11:42 硐表


其實初頭(琴日聽新聞)我覺得個女人好自私..但後尾知道原來佢對仔女都有問題的, 而個女人又唔想自己走左, 淨返佢地無人take care 佢地個,留返佢地係度受苦, 反而又覺得這是母親的苦心, 最後的choice..不過好個心好 upset ..... ...

Rank: 8Rank: 8


17382
286#
發表於 07-10-15 11:44 |只看該作者
novemberwm


星期六真係SORRY呀我多野整所以唔記得左


原文章由
於 07-10-15 09:52 硐表


d西藥應應幾work wo, 不過就會好散law.....成個人軟晒....仲好   wingwing 下個....
長命功夫長命做.....take care... ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
287#
發表於 07-10-15 11:45 |只看該作者
你講豬頭皮係咪=生胙(炸)腮??? 會發燒架喎, 我以前細個時都生過, 個人好攰好攰的.
如果係大牙問題都好煩喎, 介一刀, 痛C呀!:cry:
原文章由 雪文 於 07-10-15 11:41 硐表
昨日我仔話佢右耳背個位痛, 連埋下巴.  咁我第一個反應係腮腺炎 ? 即係"豬頭皮"??  好 呀, 上网睇資料又話無得醫, 要隔離10-25日.  C啦, 隔離 ?  我哋無人可以照顧佢的, 除非入院又話.

咁lunch時無醫生睇 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
288#
發表於 07-10-15 11:47 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:09 硐表
點解我無拿拿問下大家呢, 話說星期六家長會, 係課室有個家長個小朋友就係咁, 佢就舉手講呢件事

媽媽 : 我想講, 各位家長可唔可以幫小朋友預備d小食係小息食呢, 因為我女成日比其他同學搶晒d野食, 佢又比較文靜wor,  ...

Rank: 5Rank: 5


3212
289#
發表於 07-10-15 11:48 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 11:44 硐表
novemberwm


星期六真係SORRY呀我多野整所以唔記得左


never mind ar !!有時真係多野到冇什麼記性性 ... 下次再約過law !!麻煩你就真啦 !!!

Rank: 4


679
290#
發表於 07-10-15 11:50 |只看該作者
我表妹下月頭結婚,我又係唔知著muk好,諗住係d書度抄款攞去做,希望做得靚la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:00 硐表
仔仔無跟你地去咩?????

件灰色衫我諗住叔仔結婚時穿的, 你幫下眼下身點親好丫?

Rank: 8Rank: 8


17382
291#
發表於 07-10-15 11:51 |只看該作者
即係話要全世界人就佢個囡
我相信係屋企就得,但出到來社會就NO啦
現實社會就係咁架啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:14 硐表
老師跟住就打完場解釋一下, 同話會留意la

佢講完之後就走la, 走時都叫個老師幫佢跟進一下, 同埋請我地都幫幫手合作, 預備食物and tissue

個媽媽當時gei語氣係怪責緊我地無預備食物/tissue比自己gei小朋友, 令佢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
292#
發表於 07-10-15 11:51 |只看該作者
2個細路有乜野問題呀? 我份報紙無寫呀?

原文章由 novemberwm 於 07-10-15 11:42 硐表


其實初頭(琴日聽新聞)我覺得個女人好自私..但後尾知道原來佢對仔女都有問題的, 而個女人又唔想自己走左, 淨返佢地無人take care 佢地個,留返佢地係度受苦, 反而又覺得這是母親的苦心, 最後的choice..不過好個心好 upset ..... ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
293#
發表於 07-10-15 11:53 |只看該作者
你係邊度做呀? 我無諗過做架!

原文章由 irenec11 於 07-10-15 11:50 硐表
我表妹下月頭結婚,我又係唔知著muk好,諗住係d書度抄款攞去做,希望做得靚la

Rank: 8Rank: 8


17382
294#
發表於 07-10-15 11:54 |只看該作者
分析得好正確 小朋友既事都係由佢地自己學習點去處理,唔洗哂都插手既,我地做媽媽既責任係教ONLY


原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:19 硐表
我覺得佢真係唔係好知小朋友gei世界係點, 即使自己有帶野食, 佢地都會去攞人地個d

我都問過我仔佢有無去攞人地d野食, 人地又有無去攞佢個d, 佢話有, 小朋友就係咁, 為食gar ma, 唔係大家帶左就唔會出現攞人野食gei ...

Rank: 8Rank: 8


17382
295#
發表於 07-10-15 11:56 |只看該作者
0分 真係無溫過咁WOR ,咁關人咩事WOR


原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:36 硐表
另外仲有一單, 老師話今次英文默書好差, 咁d家長開始嘈la, 話英文dictation太多, 範圍太大, 唔係默晒做咩又要讀晒

有個家長(男), 就好慶, 話點解佢小朋友上幾次都有90分, 呢次竟然0分 , 呢個問題係咪應該要 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
296#
發表於 07-10-15 11:59 |只看該作者
我3:45已經走左啦因為要上珠海 所以見唔到班主任,但我留底左手提出老師,佢6:00都有回電,一陣講


原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:38 硐表
love & katiekma

你地個班點? 有無野?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
297#
發表於 07-10-15 12:01 |只看該作者
有無人知NDS 張1G 卡而家幾$張呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
298#
發表於 07-10-15 12:03 |只看該作者
即係關出牙事 咁都好D起碼佢出左牙就無事啦:-| :-|


原文章由 雪文 於 07-10-15 11:41 硐表
昨日我仔話佢右耳背個位痛, 連埋下巴.  咁我第一個反應係腮腺炎 ? 即係"豬頭皮"??  好 呀, 上网睇資料又話無得醫, 要隔離10-25日.  C啦, 隔離 ?  我哋無人可以照顧佢的, 除非入院又話.

咁lunch時無醫生睇 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
299#
發表於 07-10-15 12:05 |只看該作者
上珠海好唔好玩? 我星期六去左天水圍BBQ, 燒完上我表哥HOME打麻雀, 打到1:30AM先走, 返到屋企沖埋涼成3點, 尋日 到成11點半先起身.


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 11:59 硐表
我3:45已經走左啦因為要上珠海 所以見唔到班主任,但我留底左手提出老師,佢6:00都有回電,一陣講

Rank: 8Rank: 8


17382
300#
發表於 07-10-15 12:07 |只看該作者
咪又係坐船,搭車,食+訓囉 你覺得好玩嗎
次次上去都係咁架JA   



原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 12:05 硐表
上珠海好唔好玩? 我星期六去左天水圍BBQ, 燒完上我表哥HOME打麻雀, 打到1:30AM先走, 返到屋企沖埋涼成3點, 尋日 到成11點半先起身.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖