關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
281#
發表於 07-10-2 10:42 |只看該作者
Love,單車要唔要分開計, 有些小朋友無租到.  我俾 $60俾你.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 10:33 硐表
報數先,尋日買野如下:

1.腸仔,丸 等等   $110
2.租單車6架x$30=$180
3.汽水4支      $39

ttl:$329           ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
282#
發表於 07-10-2 10:42 |只看該作者
之後半個鐘倒我家姐打電話黎, 話我女喊同佢講, 今晚無得打羽毛球, 我同佢: 今晚唔預佢, 你唔好帶埋佢黎呀, (係我隔離屋苑打), 我已經火到不得了.之後我女又打電話黎喊晒口, 我問佢而家做乜? 唔鐘意返屋企我同佢改地址,通知學校佢已經搬左, 佢又大喊, 我又收佢線!!!
之後我落街市買野, 我老公打電話黎, 話我女打電話比佢, 同佢講而家同我家姐去冒險樂園, 我聽完之後立即火滾打電話去剷佢, 同佢講: 我而家係度罰佢無活動, 而家你話同去冒險樂園玩算點? 即係我一個人係度攪事? 一個人整到亞女唔開心呀? 你地合作d得唔得呀???????????…

Rank: 8Rank: 8


17382
283#
發表於 07-10-2 10:42 |只看該作者
係呀,唔該曬

尋日個個都玩到好激下,後遺症唔多唔小梗有架啦

原文章由 yan02 於 07-10-2 10:27 硐表
love :


      早上 ! 我今晚會將上次我女生日影的相放在你的信箱,
你不係 1008 ? 你留意下.:tongue:
      他地的bbq錢計左未呀 ?計左話聲比我知,我會交給minnie
昨晚我女成晚發夢,踢死我啦,今早都係差不多起不 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
284#
發表於 07-10-2 10:45 |只看該作者
我女冇論高度+行為同好BB 架。同c6佢去BBQ去都系鐘意同小朋友玩(其實就是對住我地吾知講乜好)

原文章由 雪文 於 07-10-2 10:39 硐表
katiema, 昨日多得katiepa呀, 佢好有耐性咁陪小朋友玩成日.
我囡話katie係妹妹wor,話佢好細個:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
285#
發表於 07-10-2 10:48 |只看該作者
come, 之後點呀 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 10:28 硐表
話說星期日我女係藍田, 咁我2點幾打上去, 同女話一陣上去湊佢返屋企,做功課+溫一些英文(星期5默), 另中交又星期三默, 做好先去打羽毛球, 我地約左人9-10pm打, 咁亞女係電話已經ee哦哦, 話明天不用返學各樣各樣, :ang ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
286#
發表於 07-10-2 10:50 |只看該作者
Becky,我都收到D相啦, 唔該晒.

你咁客氣做咩, 我唔晒相加, 你哋mail俾我就得啦

原文章由 yan02 於 07-10-2 10:27 硐表
love :


      早上 ! 我今晚會將上次我女生日影的相放在你的信箱,
你不係 1008 ? 你留意下.:tongue:
      他地的bbq錢計左未呀 ?計左話聲比我知,我會交給minnie
昨晚我女成晚發夢,踢死我啦,今早都係差不多起不 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
287#
發表於 07-10-2 10:51 |只看該作者
我家姐係咁樣已經唔係第一次, 之前成日唔出聲帶左我女出街, 有次我上到藍田先知佢地唔係度!

Rank: 8Rank: 8


17382
288#
發表於 07-10-2 10:51 |只看該作者
我都係咁話,好彩katiepa係度


原文章由 雪文 於 07-10-2 10:39 硐表
katiema, 昨日多得katiepa呀, 佢好有耐性咁陪小朋友玩成日.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
289#
發表於 07-10-2 10:51 |只看該作者
我想問我想去鯉魚門體育館租場打羽毛球, 可以點book呀 ??
因我未 book過, 次次都係人哋搞掂我參加

Rank: 8Rank: 8


17382
290#
發表於 07-10-2 10:52 |只看該作者
好呀


原文章由 雪文 於 07-10-2 10:42 硐表
Love,單車要唔要分開計, 有些小朋友無租到.  我俾 $60俾你.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
291#
發表於 07-10-2 10:54 |只看該作者
come, 你發家姐脾氣, 會否影響二姐妹感情 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 10:51 硐表
我家姐係咁樣已經唔係第一次, 之前成日唔出聲帶左我女出街, 有次我上到藍田先知佢地唔係度!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
292#
發表於 07-10-2 10:57 |只看該作者
Love, 你負責計吓, 每人要俾幾多錢好嗎 ??

唔該晒

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
293#
發表於 07-10-2 11:00 |只看該作者
唔該大家 pm 你地各人的 e-mail address 給我, 等我 send 相俾大家: :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
294#
發表於 07-10-2 11:02 |只看該作者
我已經同佢講過, 而家上左小學, 有好多野要做要安排, 唔同幼稚園咁, 但係佢都係咁樣!
同埋有好多野我叫佢唔好買比我女, 盞佢又浪費又唔懂珍惜,
不過我家姐都係咁, 你話我點可以唔慶丫!
原文章由 雪文 於 07-10-2 10:54 硐表
come, 你發家姐脾氣, 會否影響二姐妹感情 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
295#
發表於 07-10-2 11:06 |只看該作者
fun: check pm!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
296#
發表於 07-10-2 11:07 |只看該作者
如果唔係第一次又真係幾火既:cry: 咁攪發你囡次次都搵你家姐出來=你既說話都唔係說話

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 10:51 硐表
我家姐係咁樣已經唔係第一次, 之前成日唔出聲帶左我女出街, 有次我上到藍田先知佢地唔係度!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
297#
發表於 07-10-2 11:09 |只看該作者
屋企人就係咁gar la, 我亞媽都係咁, 所以我盡量唔會比我媽湊, 如果佢買野我就鬧, 係連亞仔都鬧埋, 我成家人都怕左我, 唔敢買野比亞仔, 買咩都要問過我先, 如果無拿拿買左, 我會唔要兼再鬧
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 11:02 硐表
我已經同佢講過, 而家上左小學, 有好多野要做要安排, 唔同幼稚園咁, 但係佢都係咁樣!
同埋有好多野我叫佢唔好買比我女, 盞佢又浪費又唔懂珍惜,
不過我家姐都係咁, 你話我點可以唔慶丫!
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
298#
發表於 07-10-2 11:09 |只看該作者
我地冇即刻回家, 去左 apm 小蜜蜂夾 candy, 又行左一陣書店, 仔仔自己選了一本書買 (全部用佢自己的生日利是錢買的 ) 回到家沖涼後, 溫書......3個一齊食了一個飯盒, 睇完煙花就上床瞓覺了.

Rank: 5Rank: 5


2065
299#
發表於 07-10-2 11:15 |只看該作者
咁又真系吾系幾好。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 11:02 硐表
我已經同佢講過, 而家上左小學, 有好多野要做要安排, 唔同幼稚園咁, 但係佢都係咁樣!
同埋有好多野我叫佢唔好買比我女, 盞佢又浪費又唔懂珍惜,
不過我家姐都係咁, 你話我點可以唔慶丫!
...

Rank: 8Rank: 8


17382
300#
發表於 07-10-2 11:15 |只看該作者
ok不過要晏小小 e+做小小野先

原文章由 雪文 於 07-10-2 10:57 硐表
Love, 你負責計吓, 每人要俾幾多錢好嗎 ??

唔該晒
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖