關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
281#
發表於 07-8-8 14:54 |只看該作者
希望唔好落咁大雨啦, 出街好煩!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 14:40 發表
打漏左,係今晚登陸廣東

Rank: 8Rank: 8


17382
282#
發表於 07-8-8 14:55 |只看該作者
係呀係呀,生多2件夠啦



[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 14:51 發表
係生多2個先

Rank: 8Rank: 8


17382
283#
發表於 07-8-8 14:56 |只看該作者
九龍灣E+只係天陰,無雨

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 14:54 發表
希望唔好落咁大雨啦, 出街好煩!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
284#
發表於 07-8-8 15:04 |只看該作者
今個月開始, 訓練亞仔唔訓下午覺, 夜晚9:00上床訓覺, 所以好難有得去街lu, 因為無我佢唔肯訓
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 14:54 發表
希望唔好落咁大雨啦, 出街好煩!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
285#
發表於 07-8-8 15:10 |只看該作者
我囡放暑假後都未訓過晏覺

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:04 發表
今個月開始, 訓練亞仔唔訓下午覺, 夜晚9:00上床訓覺, 所以好難有得去街lu, 因為無我佢唔肯訓

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
286#
發表於 07-8-8 15:13 |只看該作者
佢平時幾點起身? 我要湊亞仔去99, 所以7:15要起身gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
287#
發表於 07-8-8 15:17 |只看該作者
好似今朝啦佢就9點起身之後我送佢去亞E屋企,
跟手我先返工所以暑假期間我成10點先返到公司既

你地咁早就返身咪仲早過返學

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:13 發表
佢平時幾點起身? 我要湊亞仔去99度, 所以7:15要起身gar la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
288#
發表於 07-8-8 15:21 |只看該作者
落惠康買嘢飲

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
289#
發表於 07-8-8 15:26 |只看該作者
平時返學都係7:15, 我仔由bb開始都已經係7點零鐘起身gar la, 所以唔訓下午覺佢頂唔順

放假我地就最慘, 因為佢都係咁早起身
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 15:17 發表
好似今朝啦佢就9點起身之後我送佢去亞E屋企,
跟手我先返工所以暑假期間我成10點先返到公司既

你地咁早就返身咪仲早過返學

Rank: 8Rank: 8


17382
290#
發表於 07-8-8 15:27 |只看該作者



[quote]原文章由 雪文 於 07-8-8 15:21 發表
落惠康買

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
291#
發表於 07-8-8 15:29 |只看該作者
我女返學日子要7:20AM起身!

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:13 發表
佢平時幾點起身? 我要湊亞仔去99度, 所以7:15要起身gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
292#
發表於 07-8-8 15:30 |只看該作者
我好好多,平時係8點先起身準備返學,落到官塘都成9點之後先返工,所以我囡唔會咁早起身,不過咁,快樂既日子好快就完啦,暑假之後我又要早起身LU

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:26 發表
平時返學都係7:15, 我仔由bb開始都已經係7點零鐘起身gar la, 所以唔訓下午覺佢頂唔順

放假我地就最慘, 因為佢都係咁早起身

Rank: 8Rank: 8


17382
293#
發表於 07-8-8 15:31 |只看該作者
到9月我都會咁啦

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 15:29 發表
我女返學日子要7:20AM起身!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
294#
發表於 07-8-8 15:32 |只看該作者
7:20都趕得切嗎? 我諗9月時亞仔要7:15起身, 我就6:45起身, 7:45 or 7:50出門口, 慢慢行返學, 唔駛咁趕
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 15:29 發表
我女返學日子要7:20AM起身!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
295#
發表於 07-8-8 15:44 |只看該作者
仲要計食早餐時間.

我要6點9起身

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:32 發表
7:20都趕得切嗎? 我諗9月時亞仔要7:15起身, 我就6:45起身, 7:45 or 7:50出門口, 慢慢行返學, 唔駛咁趕

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
296#
發表於 07-8-8 15:45 |只看該作者
我女7:20AM起身, 7:50AM出門口, 返到學校8:20AM, 我就再行去巴士站搭車返工, 8:50AM到公司樓下!

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 15:32 發表
7:20都趕得切嗎? 我諗9月時亞仔要7:15起身, 我就6:45起身, 7:45 or 7:50出門口, 慢慢行返學, 唔駛咁趕

Rank: 8Rank: 8


17382
297#
發表於 07-8-8 15:50 |只看該作者
今日請左假啦
老細無黑面

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
298#
發表於 07-8-8 15:53 |只看該作者
照理都應該唔會黑面呱, 你有大假架嘛?!?!?!??

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 15:50 發表
今日請左假啦
老細無黑面

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
299#
發表於 07-8-8 15:59 |只看該作者
我仲係個個問題 : 我仔換衫加洗面, 擦牙要10分鐘.  咁食早餐要20分鐘.

你哋食咩早餐咁快 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 15:45 發表
我女7:20AM起身, 7:50AM出門口, 返到學校8:20AM, 我就再行去巴士站搭車返工, 8:50AM到公司樓下!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
300#
發表於 07-8-8 16:01 |只看該作者
好眼瞓   昨日11點睡, 都唔會睡得少
‹ 上一主題|下一主題