- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 19-6-16
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 1246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 664
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1998
- UID
- 105841
 
|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
mic823,
我個仔佢
星期三晚上 - 學琴 (學左兩年啦, 未考級)
星期六早上 - 英文班 (番左一年幾啦)
星期六下午 - 珠心算( 學左兩年幾啦)
星期日上午 - 游水 (學左兩年啦)
問佢學唔學, 佢就話學, 不過要佢練習就多多借口, 佢樣樣都話有興趣. 佢就唔覺辛苦, 不過阿婆就話佢辛苦. 我就覺得d時間好迫. 如果學校d功課鬆dd, 就好啦
k_wong7
mic823 寫道:
咁佢有咩課外活動呀??佢幾級呀??最緊要佢自己覺得辛唔辛苦呀!!![quote]
k_wong7 寫道:
佢去功課輔導班去到七點, D功課通常都做晒, 不過, 有時返到黎, DADDY覺得佢寫得唔好, 米叫佢再做. 同埋要溫書, 上網(學校真係好多網要上), 另外, 仲要學琴, 練琴, 已經盡量將D課外活動放係星期六AND日. 所以好辛苦. [/quote] |
|