關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1998
261#
發表於 06-11-26 22:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hoiying,
sorry, 我仔仔不是讀德幼, 所以比唔到料你
k_wong7

hoiying 寫道:
各位德信的家表:
唔該你們可否講多些有關德信幼稚園的資料俾我知,因在"幼稚園"處沒有家長討論。我想知道德幼的程度深或淺, 老師是否ok!     

Rank: 5Rank: 5


1998
262#
發表於 06-11-26 22:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我個仔佢
星期三晚上 - 學琴 (學左兩年啦, 未考級)
星期六早上 - 英文班 (番左一年幾啦)
星期六下午 - 珠心算( 學左兩年幾啦)
星期日上午 - 游水 (學左兩年啦)
問佢學唔學, 佢就話學, 不過要佢練習就多多借口, 佢樣樣都話有興趣. 佢就唔覺辛苦, 不過阿婆就話佢辛苦. 我就覺得d時間好迫. 如果學校d功課鬆dd, 就好啦
k_wong7



mic823 寫道:
咁佢有咩課外活動呀??佢幾級呀??最緊要佢自己覺得辛唔辛苦呀!!![quote]
k_wong7 寫道:
佢去功課輔導班去到七點, D功課通常都做晒, 不過, 有時返到黎, DADDY覺得佢寫得唔好, 米叫佢再做. 同埋要溫書, 上網(學校真係好多網要上), 另外, 仲要學琴, 練琴, 已經盡量將D課外活動放係星期六AND日. 所以好辛苦.
[/quote]

Rank: 1


7
263#
發表於 06-11-26 22:58 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我唔去啦,因為傑傑就快生日,約o左朋友BBQ呀! :  
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 1


7
264#
發表於 06-11-26 23:02 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

程度唔係好深,D老師好到不得了!     
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 4


724
265#
發表於 06-11-26 23:33 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

   happy birthday to 傑傑  
咁下次先一齊玩啦!!

佢地班亂唔亂,有無好似我同k_wong7咁呀?

傑傑仔 寫道:
我唔去啦,因為傑傑就快生日,約o左朋友BBQ呀! :  

Rank: 4


724
266#
發表於 06-11-26 23:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

agree,好到你唔信呀!!總之德幼係好學校啦!!!
傑傑仔 寫道:
程度唔係好深,D老師好到不得了!     

Rank: 4


724
267#
發表於 06-11-26 23:44 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

check 咗喇!!!你又check 吓!!

佢英文班學咩呀??
點解唔將鋼琴改星期六,日呀?咁佢平日咪唔洗咁苦囉!!

我地唔學公文住喇!!!佢3歲到k3畢業都有學畫畫,不過miss 生bb停咗,我諗住比佢學番,之前張大頭相係佢4歲時畫架!!!      佢成日想學素描!!!平時婆婆湊佢去學???亞婆always話佢地辛苦,仲細,成日當佢地仲係bb!!  

Rank: 4


724
268#
發表於 06-11-27 00:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係喎!亞仔有無朗誦你聽呀?我仔話無動作喎!!   

Rank: 5Rank: 5


1998
269#
發表於 06-11-27 08:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
早呀, 係呀, 佢返黎成日叫我丁, 然後曲躬, 無動作啦.
我地都想將琴轉去sat or sun. 但個老師無期啦. 甘跟開佢又唔想轉老師.  其實唔係婆婆同佢去, 不過平時夜晚要練琴, 所以婆婆覺得佢好趕, 上完功課輔導班, 好快甘食飯, 又要出去, 都好累.
k_wong7

Rank: 4


724
270#
發表於 06-11-27 10:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

今朝做義工,同你仔相認了!!!

佢一見我,叫我xxx姨姨!!哈哈哈!!!     

我仔都係叫我丁佢!!不過,我覺得特別好聽呀!!   
k_wong7 寫道:
mic823,
早呀, 係呀, 佢返黎成日叫我丁, 然後曲躬, 無動作啦.
我地都想將琴轉去sat or sun. 但個老師無期啦. 甘跟開佢又唔想轉老師.  其實唔係婆婆同佢去, 不過平時夜晚要練琴, 所以婆婆覺得佢好趕, 上完功課輔導班, 好快甘食飯, 又要出去, 都好累.
k_wong7

Rank: 1


7
271#
發表於 06-11-27 22:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

多謝哂!我o地o個班o吾亂呀!都OK乖!個班主任好細心,因為我日日都送飯and做義工。
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 4

醒目開學勳章


539
272#
發表於 06-11-27 23:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

HI 傑傑仔,

你仔仔係咪讀德幼上德小 ?? 你係咪係德幼時都日日做義工??

Rank: 4


724
273#
發表於 06-11-27 23:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

依家相比九月,十月時真係好好多!係就好可以午飯做義工,我仔都好想我午飯去,可惜,仲有個細佬BB呀!!所以只可以早上做義工了!!   
傑傑仔 寫道:
多謝哂!我o地o個班o吾亂呀!都OK乖!個班主任好細心,因為我日日都送飯and做義工。

Rank: 5Rank: 5


1998
274#
發表於 06-11-28 09:02 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

早晨呀甘多位.

傑傑仔
你就好啦, 你地班唔太亂, 我個仔果班, 簡直亂到不得了. 另外, 你都係全職媽媽 ?

MIC823,
唔知點解, 學校仲未通知我地有無得去睇阿仔地比賽呢, 唔通我地無得去 ? 你有無聽到你仔仔講 ? 我尋晚問我個仔, 你係米見到XXXEE ? 佢好緊張甘話, 我有叫佢呀, 慌死我話佢無禮貌.

K_WONG7

Rank: 4


724
275#
發表於 06-11-28 09:17 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

咪嚇佢啦!下次唔敢同我講野架!琴日放學,去接哥哥,細佬見到你仔,佢話:媽媽,xxx呀!跟住同你個仔好似好friend咁hi呀      兩個揮晒手咁呀!細佬仲好開心tim!

無喎!都未到12月,佢地一定無咁快啦!未到最後,都唔會通知!佢地d policy真有問題!!!

你仔學珠心算多久??好嗎?多少$$$??

Rank: 5Rank: 5


1998
276#
發表於 06-11-28 14:07 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我個仔學左珠心算兩年多啦, 係屋企附近, 幾多$就要再問daddy, 我今晚話你知, 不過都應該幾百蚊, 一個星期一次, 每次一個中.  
k_wong7


mic823 寫道:
k_wong7,

咪嚇佢啦!下次唔敢同我講野架!琴日放學,去接哥哥,細佬見到你仔,佢話:媽媽,xxx呀!跟住同你個仔好似好friend咁hi呀      兩個揮晒手咁呀!細佬仲好開心tim!

無喎!都未到12月,佢地一定無咁快啦!未到最後,都唔會通知!佢地d policy真有問題!!!

你仔學珠心算多久??好嗎?多少$$$??

Rank: 4


724
277#
發表於 06-11-28 15:47 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

有咩用呢?有幫助嗎?學咩的?
k_wong7 寫道:
mic823,
我個仔學左珠心算兩年多啦, 係屋企附近, 幾多$就要再問daddy, 我今晚話你知, 不過都應該幾百蚊, 一個星期一次, 每次一個中.  
k_wong7


[quote]
mic823 寫道:
k_wong7,

咪嚇佢啦!下次唔敢同我講野架!琴日放學,去接哥哥,細佬見到你仔,佢話:媽媽,xxx呀!跟住同你個仔好似好friend咁hi呀      兩個揮晒手咁呀!細佬仲好開心tim!

無喎!都未到12月,佢地一定無咁快啦!未到最後,都唔會通知!佢地d policy真有問題!!!

你仔學珠心算多久??好嗎?多少$$$??
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1998
278#
發表於 06-11-28 22:02 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
其實都係教佢d加減乘徐, 又要用算盤. 其實原意想訓練下佢思考, 反應同想佢淨心d, 因為佢坐唔定, 不過學學下, 佢又覺得對數學有興趣.  
我問左daddy啦, 十堂$570元.
daddy其實想同佢轉去學奧數, 不過佢都係想學珠心算.
k_wong7

Rank: 4


724
279#
發表於 06-11-28 22:15 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

一個月學幾堂?咁都唔係好貴!!佢學公文,一個月$440,一星期一堂!!
k_wong7 寫道:
mic823,
其實都係教佢d加減乘徐, 又要用算盤. 其實原意想訓練下佢思考, 反應同想佢淨心d, 因為佢坐唔定, 不過學學下, 佢又覺得對數學有興趣.  
我問左daddy啦, 十堂$570元.
daddy其實想同佢轉去學奧數, 不過佢都係想學珠心算.
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
280#
發表於 06-11-29 08:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
早呀, 10堂. 係呀唔算好貴, 因為係屋企附近D社區中心, 所以比較出面D平, 你屋企附近有無呢D中心, 如果係出面學, 就好貴.  
K_WONG7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖