關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
261#
發表於 06-9-30 23:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

請問TUE 要否默中文呀?

Rank: 4


506
262#
發表於 06-9-30 23:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我今日有去呀!其實我都冇留心聽佢講嘜,因為掛住講嘢,嘻嘻! 有位外籍老師嚟咗,一星期教一堂英文。仲有位社工教增加學習興趣之方法(不過,唔係好記得佢講嘜)最後,大家可以同班主任和數學老師發問。我最有興趣就係個女喺學校嘅情況。

Kittymummy:
妳有冇去呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
263#
發表於 06-9-30 23:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,

咁老師對 ALKI 有咩評語呀? 

Rank: 4


506
264#
發表於 06-10-1 00:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

老師話佢學嘢好快,但就不太跟老師instructions。好似成班一齊做作業,老師一邊教,大家一邊做。但Alki就自己有自己做,大家做到第2條,佢自己識做就一路做到第八條,到唔識就問老師老師會話:'我地而家做緊第2條,你仲嘜咁快做到第八條?'另外,仲有話佢上堂傾計,但就不太嚴重!

Rank: 5Rank: 5


1178
265#
發表於 06-10-1 20:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日睇過姪仔去年p.1的exercise,有好多,比起旅港多很多paper做,睇完有d驚~ 一來擔心外面程度高好多,二來又慶幸亞仔冇咩功課做! 有d矛盾~

Rank: 5Rank: 5


3218
266#
發表於 06-10-1 22:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,
我有去.你係吾係同你老公一齊來?

Rank: 5Rank: 5


3218
267#
發表於 06-10-1 23:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs,吾洗擔心lah.依家開學只有一個月左右.下學期就黎料牙.班主任話目前要令D小朋友喜歡返學.好過死谷瀾谷拉.亞女個堂亞哥讀Tuen Mun地區名校,頭一個星期就谷.堂亞哥覺得返學就=想死.你到咪話吾頭痛!

Rank: 4


506
268#
發表於 06-10-1 23:06 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Yes! 妳坐在那裹呀?Sorry! 因我唔知邊個係妳!下次見到面打個招呼先!!


[quote]
Kittymummy 寫道:
agneshwh,
我有去.你係吾係同你老公一齊來?

Rank: 5Rank: 5


3218
269#
發表於 06-10-1 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,我只是一個人來,穿adidas風褸...你記得嗎?

Rank: 4


506
270#
發表於 06-10-1 23:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy:
妳有冇問老師關於妳囡囡上堂嘅情況呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
271#
發表於 06-10-1 23:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

咁老師對你小囡囡又有咩評語呀? (八一下~) :wink:

Rank: 5Rank: 5


3218
272#
發表於 06-10-1 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

有牙.miss話kitty上課好乖,完全冇problems.仲反間我kitty有乜problems.好攪笑.

Rank: 4


506
273#
發表於 06-10-1 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我諗我大概知邊個,是否是long hair?因妳個樣比其他mammi識上網。

Rank: 5Rank: 5


1178
274#
發表於 06-10-1 23:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agnshwh,

Alki 調咗去第二組喎~
而家我第三個小朋友係同一組~

(兩位,請問Tue 洗唔洗默中文?)

Rank: 5Rank: 5


3218
275#
發表於 06-10-1 23:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs,你仔仔依家坐在kitty隔離,haha.
學校派左外評報告,你要吾要牙?

Rank: 5Rank: 5


3218
276#
發表於 06-10-1 23:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

haha agneshwh.真係?我係咪仲好年青呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
277#
發表於 06-10-1 23:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

外評報告在校網有冇得睇?

Rank: 5Rank: 5


3218
278#
發表於 06-10-1 23:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾洗默中文.再下星期背默第6課.

Rank: 4


506
279#
發表於 06-10-1 23:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

妳就好啦!個女咁乖,我個女而家已經開始同同學傾計,遲D都唔知點算?佢前幾日咗去第2組,老師話佢調位後傾多咗!

Kittymummy 寫道:
有牙.miss話kitty上課好乖,完全冇problems.仲反間我kitty有乜problems.好攪笑.

Rank: 5Rank: 5


1178
280#
發表於 06-10-1 23:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

乞丐老母皇帝仔,我就殘咗好多~  
‹ 上一主題|下一主題