關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1379
261#
發表於 06-7-22 13:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


AE_bb, 肥仔媽咪,

咁,等我沖泡泡浴先 , 試下要唔要成個鐘至得




AE_bb 寫道:
沖泡泡浴, 可能要成個鐘   

Rank: 5Rank: 5


1936
262#
發表於 06-7-22 18:21 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami,

你行書展都好多收穫喎, 我今次買的習作主要都是樂思精英班的習作, 學林都買了少少試下, 今年我都覺得不是有太多便宜的優惠, 好似你所講漫畫書香港出版的真係幾貴, 老鼠記者都係得8折, 教協平過佢.

我也覺得出門一日未成行都唔好太早講俾細路知, 否則去唔成就煩, 我今次選的團都未必出得成的, 因為比較冷門.

Rank: 5Rank: 5


1936
263#
發表於 06-7-22 18:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

AE_bb, 肥仔媽咪,

咁,等我沖泡泡浴先 , 試下要唔要成個鐘至得


你真係大唔透! 行咗書展未呀?

Rank: 5Rank: 5


1662
264#
發表於 06-7-22 22:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我今日又係好累呀~~一早同2個仔學完野, 就一家去深井x記食燒鵝, 再同佢地去濕地公園喇, 嘩...都好多人呀, 好彩個展覽館幾多野睇喎, 仲有張card比d小朋友做記者答問題, 到最後重睇下自己答對幾多題, 我仔咁鬼好勝, 當然要玩哂先肯去外面走走啦, 細佬都ok喎, 有個遊樂場比佢玩, 佢地都玩得幾開心, 行到5點關門先走人, 再去元朗食日本料理, 8點幾就回到家喇!
如果唔係charles下星期五要做手術, 我都唔會一個星期去咁多地方.

仲要呀, 琴晚又去左將軍澳果間機械人餐廳食dinner, 個機械人都幾得意咁啦, 不過間餐廳好細咋, 好彩早食, 我地食完已經排哂長龍喇!     

唉~~夠喇...玩完明白我要休息下喇!   

Rank: 5Rank: 5


1625
265#
發表於 06-7-24 10:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

上次我地去濕地公園, d 細路又係配到唔捨得走, 食完飯介話要去食糖水, 務求見多一陣兼玩多一陣   

我個細女仲學識自己唔扶野上落樓梯, 來回上落左好多次, 雖然得果幾級, 佢都行得好開心咁

玩完第2日, 大仔同個細女都仲好累, 個大仔係張 sofa 到坐坐下都訓着, 細細女就訓左幾次覺   

charles下星期五要做手術>>>>做完手術休息多d喇


將軍澳果間機械人餐廳>>>>>將軍澳邊度呀 有咩機械人架

Rank: 4

醒目開學勳章


765
266#
發表於 06-7-24 13:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係咪係將軍澳中心個間呀!

間餐廳係元祿隔鄰, 個機械人好似星球大戰裡面垃圾筒個款


AE_bb 寫道:
將軍澳果間機械人餐廳>>>>>將軍澳邊度呀 有咩機械人架

Rank: 5Rank: 5


1625
267#
發表於 06-7-24 17:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

charitymami,

    

個機械人好似星球大戰裡面垃圾筒個款>>>>>識唔識得行架   

Rank: 5Rank: 5


1662
268#
發表於 06-7-25 09:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb
果間餐廳機械人識行,又識去落order架! 不過間野好細間, 而且裝修好簡單咋!    不過去一次都幾得意, 至於食物一般啦!   

我琴日同charles去完音樂營喇, 唉..le隻野掛住玩, 團體攪好一連串節目, 佢一d都唔想去, 聽緊表演就係咁問可唔可以去玩呀....    作死佢!
講開果到, 都幾好玩呀, 琴日咁熱我地全部室內活動, 我仔玩部足球機都可以玩到出哂汗!   

Rank: 5Rank: 5


1625
269#
發表於 06-7-25 11:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

我今朝睇報紙咁 arm 都有講呢間餐廳呀 都幾得意吖

不過除非去開果頭, 如果唔係都唔會特登入去 lu

個音樂營係邊樹呀 細佬有冇份去呀 係咪你都要陪入營架

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
270#
發表於 06-7-25 11:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唉…我錯過左書展吖....
我地星期日到步,已經累到要死,
琴日已返工了,亞仔又jetlag,
一早4:00am 拍醒我說肚餓!!
佢下晝又訓,我都唔比佢訓咁耐,
都唔知佢幾時先一覺訓到天光?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2407
271#
發表於 06-7-25 15:54 |只看該作者

Re: 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾

大家好!仲有我仔都係升小三.

麟媽媽
My son also like playing football.  May I have details of the 球會?

麟媽媽 寫道:
佢唔係跟學校個足球班架,
係出面D 球會,逢星期日早上,
係跑馬地馬場裡面練習。

Rank: 5Rank: 5


1625
272#
發表於 06-7-26 09:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽,

welcome back 呀

小朋友jetlag應該好快適應, 唔駛擔心嘅

今次旅程有冇得意野發生呀

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
273#
發表於 06-7-26 10:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

JChan,

我仔去既球會好似叫「小球星足球會」,
我無資料係手,番到屋企搵比你。

AE_bb,

今日亞仔8點先起身,
琴晚我使我老公同個仔出去睇戲,
仲要睇9點半喎,咁佢睇完好眼訓囉!
呢次出外主要係去family reunion,
見到晒D 姊妹同兒甥仔好開心,
因為我D 姊妹分散晒係外地,
今次好難得所有家人聚埋一齊,好開心!
仲有我99 外家都係多倫多,
都要見我老公既亞公亞婆、D亞姨、老表…
今次最主要係探親團囉,無計喇!
我以前都係嗰邊讀書既,悶到死都無野好玩既,
比我就唔會想去多倫多旅行,18個鐘飛機好攞命!

Rank: 5Rank: 5


1936
274#
發表於 06-7-26 13:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 寫道:

比我就唔會想去多倫多旅行,18個鐘飛機好攞命!
麟媽媽,

轉眼你已經放完假喇? 條腰好番啲未? 我都想問你, 你仔仔今次坐咁耐機有冇唔適應呢? 我朋友住西岸成日叫我去佢度玩, 但一諗起要坐咁耐機就好驚!

Rank: 5Rank: 5


1379
275#
發表於 06-7-26 13:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


肥仔媽咪,

我咁多日冇上bk,就係去咗兩次書展,一次係夜場,多人到呀,搞到成3點半先返到屋企,好辛苦呀,第二次就係last day,同兩隻囡一齊去,玩咗大半日,腳都軟   

買咗d平價中文書啦(散文) $10/1本, 另外買咗兩套英文書.係咁多,主要係去玩下行下呢. :

easyma,

音樂營好唔好餸呀? 3/8我都去呀,嘻嘻!

Rank: 5Rank: 5


1625
276#
發表於 06-7-26 17:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 ,

睇戲呢個方法幾好喎, 相信你個仔好快一覺訓天光

你有屋企人係外國, 探親團在所難免架喇 不過一次過見到哂d屋企人都好開心嘅 ......

我有朋友移民左去加拿大後都要返番黎香港, 佢地又係話悶, 話都係返香港好d  

我都試過坐十幾個鐘頭飛機, 諗起都有d

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
277#
發表於 06-7-27 11:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

Sorry,唔知點解覆唔到你pm添…BK 神神地。
其實亞仔去過兩次Toronto,
上次好D,CX direct flight 無 stopover,
由HK 到多倫多都只係15個鐘左右,
但今次CX 唔知攪咩要係Alaska transit,
一共18個鐘,真係好辛苦。
亞仔坐機幾乖既,無四圍走,亦都訓到,
最衰Full flight,所以佢大爺咁,個頭責住我大脾,
對腳又掠係佢老豆大脾上!佢訓到呼呼聲架!
係我地兩公婆辛苦D,但佢訓到我都願架喇。
如果你去西岸,flying time 少好多,比東岸少成4-5個鐘,
HK 到溫哥華或LA去程10-11個鐘,回程耐少少約12個鐘,
不過我講緊direct flight,如果要transit 耐1-2 個鐘。
我有order child meal 比亞仔,啱食D囉,
機上都有派D child gift pack,玩一粒鐘都唔玩了。
我有拎D 食物零食比佢,怕佢唔食飛機餐,
亦都有拎埋Game boy,有得玩吓嘛。
CX 有獨立細電視,好多channels,亦有卡通同遊戲玩,
小朋友玩個system 都有排玩,不過小心佢整到個call bell,
攪到D 空姐成日走埋黎問佢要咩?!幾唔好意思….

你想幾時去?Christmas?

Rank: 5Rank: 5


1936
278#
發表於 06-7-27 17:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽,

有次我仔坐CX見有遊戲玩時間都過得快, 有機會去都要考慮下有這類機種先得, 唔該晒你!

Rank: 5Rank: 5


1662
279#
發表於 06-7-29 14:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu
音樂營好唔好餸呀?<---都唔錯架, 我地食完飯仲買甜筒食呀~~   

今次個營唔錯, 呀仔仲玩攀石呀!    不過太直攀左一半咋    ymca(tst)佢可以攀到頂架!

Rank: 5Rank: 5


1936
280#
發表於 06-7-29 19:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
chuchu
音樂營好唔好餸呀?<---都唔錯架, 我地食完飯仲買甜筒食呀~~   
Easy媽咪,

你仔幾號入廠呀? 祝佢順利及快快復原, 我地等佢好返再玩過呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖