關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 2


51
261#
發表於 06-9-1 15:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

mandy_lee,

我個囡中文係"熹桐",不過我囡囡今年返學同班有2個同學都叫"熙桐"攪到d老師亂晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
262#
發表於 06-9-1 15:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我搞錯咗呀.

hermanpapa,今日仔仔如何呀, 一切順利嗎 ?

我們除咗校車有些少late, 其它安好.

[quote]
hermanpapa 寫道:
Minnie,
YKH1B都係變身。不要傷心![quote]

Rank: 4


845
263#
發表於 06-9-1 18:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔仔班主任同你女兒一樣.但今天回來我問他班主任好不好.他沒有回答我.請問你女兒有野說嗎?班主任好嗎?
VICTLEUNG 寫道:
Hi Dichiu, KSW,

我女兒告訴我班主任是新到任, 姓"植"的,  女性 :  :  :

Rank: 4


845
264#
發表於 06-9-1 18:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

沒有分別只係一間新一間舊而新的是一位好有名氣校長.
Heitung812 寫道:
請問牛頭角基顯同油塘基顯有什麼分別?

Rank: 5Rank: 5


2977
265#
發表於 06-9-1 21:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

非常順利,一叫便起床!回來後大談學校的事物,各方面安排都滿意,網頁又有更新資料。
但我發現有些舊老師離開。 :cry: [quote]
雪文 寫道:
我搞錯

Rank: 4


854
266#
發表於 06-9-2 22:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

講左成個暑假話買新書包, 吾到開學我都吾捨得郁, 真懶, 終於今晚去jusco買la< 試過spi & chiropak, 決定買chiropak, 因為真係輕身d,同埋個款好睇過spi

Rank: 5Rank: 5


2977
267#
發表於 06-9-3 00:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

SPI真的好重,小一書不多,只買了一個湯瑪士給他,昨天回來他跟我說書包太細,要大一些,後來發現常識科的folder比書包大了一點。 :

體藝科目上大家會挑選外面團體的活動,還是校內的課外活動?

Rank: 3Rank: 3


227
268#
發表於 06-9-4 10:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi ksw, VICTLEUNG,

My daughter said Ms. Woo is better. I think that's because she loves Ms. Woo so much that she said Ms. Woo's prettier than Ms. 植. It may take some time for them to know the new 班主任. BTW, can you pm me the name of your child so that I can tell me girl that we chat on the internet? I will pm you my daughter's name later tonight (I can only type Chinese at home).
ksw 寫道:
我仔仔班主任同你女兒一樣.但今天回來我問他班主任好不好.他沒有回答我.請問你女兒有野說嗎?班主任好嗎?[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi Dichiu, KSW,

我女兒告訴我班主任是新到任, 姓"植"的,  女性 :  :  :
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


286
269#
發表於 06-9-4 11:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

thankyou ar))
我女有坐校車...但9/1我老公帶女上車....
你邊日得...再留言比我...thanks again...

今年個司機未留意到好唔好....
但個保姆一定差過舊年...
今日聽到有位mami話...
9/1佢放低左個一年班小朋友...
唔等家長到就走左.....好無責任心...
又晨早lau lau....黑口黑面...
又唔叫早晨....又大大力咁"程"小朋友上車....
又話唔等人....準時開車....唔理咁多....
需然我無遲到...但等5分鐘...都唔算過份姐...
希望佢會改善一下.... :evil:

有無其他家長係高翔苑上車...關照下

ivytang02 寫道:
嘩 ! 搵左好耐先搵埋topic出黎

浩媽, 頭先同校車傾左陣, 佢話今年吾同舊年條校車線喎, 今年用15號校車, 司機未安排好...遲d有人打比我地喎....

你可安心吾係舊年個衰人

kwok, 我copy好哂d卷, 1/9 你坐校車嗎 ? 我到時拎比佢地時比埋你


Rank: 3Rank: 3


286
270#
發表於 06-9-4 11:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hello Xiao-K.....


[quote]
Xiao-K 寫道:
Hello 各位

我係"YKH1B"呀!因為唔再係1B啦,所以開


Rank: 3Rank: 3


286
271#
發表於 06-9-4 11:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

esperado....

e....你@仔+我@女+Xiao-K@女係同班wor....hehehehe



esperado 寫道:
hi~~我個仔仔由1b升2b呀~~~
睇到你地講應該係由3年級開始分精英班,但校長唔係講過唔會分班咩?咁點解今年要分班呢?係唔係個教改影響左個決定呀?我唔係好贊成分精英班喎,令到d學生同d家長都有好大影響同壓力      


Rank: 3Rank: 3


325
272#
發表於 06-9-4 19:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi ksw, dichiu,

我的女兒說, 她覺得新班主任"唔錯, 幾好",另外你們有沒有搭校巴, 上車時間比原先通知又改早十分鐘, 真失望!
另請checkp.m.

VICTLEUNG

dichiu 寫道:
Hi ksw, VICTLEUNG,

My daughter said Ms. Woo is better. I think that's because she loves Ms. Woo so much that she said Ms. Woo's prettier than Ms. 植. It may take some time for them to know the new 班主任. BTW, can you pm me the name of your child so that I can tell me girl that we chat on the internet? I will pm you my daughter's name later tonight (I can only type Chinese at home).
[quote]
ksw 寫道:
我仔仔班主任同你女兒一樣.但今天回來我問他班主任好不好.他沒有回答我.請問你女兒有野說嗎?班主任好嗎?[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi Dichiu, KSW,

我女兒告訴我班主任是新到任, 姓"植"的,  女性 :  :  :
   

Rank: 5Rank: 5


2977
273#
發表於 06-9-4 21:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Help!!!!
明天帶書,是否要書本和作業都要帶?那會好重?


151
274#
發表於 06-9-4 23:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地只帶書,冇帶作業,仲有只帶上午堂的書,應該輕d掛!!

另外,小k話我知李校長做到2008年便退休喎!你地有冇聽過?

hermanpapa 寫道:
Help!!!!
明天帶書,是否要書本和作業都要帶?那會好重?


151
275#
發表於 06-9-4 23:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

esperado:

可否比d貼士我故下你囝囝係邊個?

小K Mami

[quote]
kwok330 寫道:
esperado....

e....你@仔+我@女+Xiao-K@女係同班wor....hehehehe

Rank: 1


25
276#
發表於 06-9-5 10:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

禁快校長就退休la, 我都想知校長係咪真係退休, 係邊處收風架..
[img align=right]http://by.lilypie.com/Sa4ip8.png[/img] [img align=right]http://www.lilypie.com/pic/061010/vXar.jpg?r=ac15663[/img]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
277#
發表於 06-9-5 12:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

李校長同基法前任溤校長係同學, 咁溤校長今年退咗, 李校長都可能

我都唔鍾意換校長呀, 唔知新的會點呢, 又無咩名氣咁.(我講緊基法校長)

2RR 寫道:
禁快校長就退休la, 我都想知校長係咪真係退休, 係邊處收風架..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
278#
發表於 06-9-5 12:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, kwok, 我係基法家長, 但係高翔苑上車, 你哋架車幾點上車呀 ? 我仔仔係7點50分, 但呢幾日都係8點05分.



[quote]
kwok330 寫道:
有無其他家長係高翔苑上車...關照下

Rank: 4


854
279#
發表於 06-9-5 14:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
雪文 寫道:
Hi, kwok, 我係基法家長, 但係高翔苑上車, 你

Rank: 5Rank: 5


1146
280#
發表於 06-9-5 14:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位

如果在第一次抽獎, 不知道基顯 or 基法  易些中.

我係 tko 區. 希望能在第一志願抽中.  所以想選間易中的.

希望有人可以幫下我.  謝謝
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖