關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


137
261#
發表於 06-10-13 10:09 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
今日我見倒Kelly係佢爸爸車佢返學喎
其實我煮野食真係麻麻架咋,平時會上d教人整野食
既網睇下,BK個烹飪錦囊都有好多高手係道,我都有
係嗰道昅昅架
syliujoe 寫道:
lulu媽,
係喎,Kelly 說你星期五是"day off"!
她每天都吃剩,她都會推說是不夠時間吃,不過可能是飯盒不夠可囗!比起你的相差很遠呢!不過她又要我給她造飯,放左學就勁肚餓(六點),又要吃東西。

另外她知道我認識你都感到很好奇,但我沒告訴她,懶神秘!

Rank: 3Rank: 3


137
262#
發表於 06-10-13 10:17 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
芙芙食得好企理,一d論盡都冇,不過食野仲係好慢 :
係呢你地整咗聖誕咭未呀 我仲未諗倒點整
你地嗰班有冇整地毯呀 :-| 我又係諗到頭都大埋呀
EVE'SMUM 寫道:
syliujoe:
我住响元朗呀!每天悅芙由Daddy送她回校,放學就由工人姐姐帶她回家(要一個鐘呀!),呀!我想問補習班ok嗎?我知道由3:30-5:30,如果5:00接得唔得?師生比例幾多人?老師會check功課嗎?我想比悅芙下學期參加補習班?

lulu媽:
悅芙吃飯時會不會天一半地一半?因為佢好論盡.    

Rank: 3Rank: 3


147
263#
發表於 06-10-13 14:11 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,
嘩好遠呀!悅芙咪要好早訓?而家Kelly要成十一時才有得訓,因為想給她一點私人時間做她喜歡的事(多數都是看卡通或捉着我們玩card game),如果唔係,就只得返學、做功課、温書、真很可呢!
你問關於輔導班的事,我覺得如果悅芙回到家中沒有人睇功課的話,這是一個好選擇,因為有Miss睇做功課和可以發問,但並不代表你不用再跟,因我發現她的功課時有錯漏。好處是我回到家中,她已完成功課,並且有Miss預默。師生比例不知道,只知1D班有四人參加,並且有其他班同學一起。這並不是補習班,你問可不可以早走,應該沒開題,只要預先溝通好就可以,我都試過。不過悅芙可能會比較累,因回到家可能很夜了。如果我們好似LuLu媽那樣,你話多好!

LuLu媽,
我們住在九龍城,其實好近,但校車要七時上車,好似好誇張,所以要daddy送返學。
好在你提起,差點忘記整聖誕咭。只是交了那幅關於中秋節的畫。整地毯?沒有喎!唔好嚇我!
該用戶已被刪除

264#
發表於 06-10-13 21:02 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
265#
發表於 06-10-13 23:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,syliujoe
可能我地唔同班,所以或這遲d先派比你地掛
係視藝派咗張畫紙,用線或毛冷做張地毯,
跟住派張紙話做聖誕咭,其實佢地咁細個邊識整,
咪係我地d家長整既 上次已經做咗張寫100個
字既故事比賽,尋日又再派張設計校服

Rank: 1


6
266#
發表於 06-10-14 09:02 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi!你哋好呀!我囡囡係1B班架,佢都係要整地毯(係上視藝堂派的)但係無話做聖誕咭喎 而張設計校服係早一星期己收到,呀囡都末開始做。其實你講得啱,通常手工嘅嘢都係家長做架啦。   

Rank: 3Rank: 3


137
267#
發表於 06-10-15 01:06 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,winter_mama
張聖誕咭係班主任派,唔係視藝 既
我已經諗咗好耐都唔知整乜好   
winter_mama 寫道:
hi!你哋好呀!我囡囡係1B班架,佢都係要整地毯(係上視藝堂派的)但係無話做聖誕咭喎 而張設計校服係早一星期己收到,呀囡都末開始做。其實你講得啱,通常手工嘅嘢都係家長做架啦。   

Rank: 1


6
268#
發表於 06-10-16 14:21 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

係呢lulu媽媽/各家長
你哋囡囡現讀p1架,有無家姐讀梗呀,因下星期test啦,我又唔知道個形式會係點,係咪剩係温習所派的工作紙呢?但我見囡囡的工作紙不是太多的,或會唔會出課外練習呢? 重有你哋覺唔覺得呀囡好少寫中文詞語功課呀。

Rank: 4


526
269#
發表於 06-10-16 14:35 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

winter_mama 寫道:
係呢lulu媽媽/各家長
你哋囡囡現讀p1架,有無家姐讀梗呀,因下星期test啦,我又唔知道個形式會係點,係咪剩係温習所派的工作紙呢?但我見囡囡的工作紙不是太多的,或會唔會出課外練習呢? 重有你哋覺唔覺得呀囡好少寫中文詞語功課呀。


我都覺得唔知點溫????
  

Rank: 2


69
270#
發表於 06-10-17 09:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi~all
雖然我未係媽咪,但因為我男朋友個姪女係olp既1.a學生.."(呢度好似冇1.a家長=.=")所以想睇下有冇同班家長,可以幫幫手,因為佢成日抄手冊抄到一舊舊,上堂好似遊魂咁,有時都唔知佢有冇抄漏,問佢佢答唔知/唔記得=.="佢又冇問同學羅電話,頭都痛埋~
你地講既聖誕卡,我唔見有喎,係咪1.a未派?
仲有就係果本家政書仔,其實使唔使帶?
每日一句,星期六/日使唔使寫架?

好多野問...sor
反對德育及國民教育

Rank: 3Rank: 3


137
271#
發表於 06-10-17 10:08 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
尋日我摸過Kelly個飯盒,我感覺只係微暖 :-|
因為我只係摸佢個飯盒,唔知d飯係咪都係暖喎
不如你揾日假期試下,將d飯放落飯盒,再放落Kelly
平時帶嗰個飯袋,6個鐘後睇下仲熱唔熱

Rank: 3Rank: 3


137
272#
發表於 06-10-17 10:13 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

winter_mama
我得一個女咋 其實我都唔識點同佢温書
我都驚個女成绩差呀 :-| 都唔知點算好
winter_mama 寫道:
係呢lulu媽媽/各家長
你哋囡囡現讀p1架,有無家姐讀梗呀,因下星期test啦,我又唔知道個形式會係點,係咪剩係温習所派的工作紙呢?但我見囡囡的工作紙不是太多的,或會唔會出課外練習呢? 重有你哋覺唔覺得呀囡好少寫中文詞語功課呀。

Rank: 3Rank: 3


137
273#
發表於 06-10-17 10:26 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

易拎
我個女又係成日寫手册抄漏野 : 好似聖誕咭,地毯,
瑪利亞嗰張禱文都冇寫到落手册幾時交
其實每班都有d唔同架,1B班今日交地毯 :-|
我地嗰班每日一句寫4句,試過寫6句老師都照收,
所以我唔清楚1A班喎
易拎 寫道:
hi~all
雖然我未係媽咪,但因為我男朋友個姪女係olp既1.a學生.."(呢度好似冇1.a家長=.=")所以想睇下有冇同班家長,可以幫幫手,因為佢成日抄手冊抄到一舊舊,上堂好似遊魂咁,有時都唔知佢有冇抄漏,問佢佢答唔知/唔記得=.="佢又冇問同學羅電話,頭都痛埋~
你地講既聖誕卡,我唔見有喎,係咪1.a未派?
仲有就係果本家政書仔,其實使唔使帶?
每日一句,星期六/日使唔使寫架?

好多野問...sor

Rank: 4


526
274#
發表於 06-10-17 12:06 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

易拎 寫道:
hi~all
雖然我未係媽咪,但因為我男朋友個姪女係olp既1.a學生.."(呢度好似冇1.a家長=.=")所以想睇下有冇同班家長,可以幫幫手,因為佢成日抄手冊抄到一舊舊,上堂好似遊魂咁,有時都唔知佢有冇抄漏,問佢佢答唔知/唔記得=.="佢又冇問同學羅電話,頭都痛埋~
你地講既聖誕卡,我唔見有喎,係咪1.a未派?
仲有就係果本家政書仔,其實使唔使帶?
每日一句,星期六/日使唔使寫架?

好多野問...sor


我係 1a 班架.  有關聖誕卡呢個問題, 亞女話老師無叫佢地做. 每日一句只做星期一至五. 英文家政書仔唔使帶住, 直至老師通知才帶. 其實, 亞女話會有高年級姐姐幫手對手冊架.

Rank: 2


69
275#
發表於 06-10-17 20:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

HI~vivian
thx^^
最慘..係我上黎呢度睇先知有高班姐姐對手冊,其他野問佢佢實話唔知.."
佢常識工作紙羅蛋呀><,我諗佢係完全唔明問題問咩,又唔敢出聲問,番到屋企做改正,我問佢佢識答架...死唔死?
我諗遲d要麻煩你幫幫手 ,睇下1a有咩功課喇...嗚~
反對德育及國民教育

Rank: 4


526
276#
發表於 06-10-18 01:22 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

易拎 寫道:

.....我諗遲d要麻煩你幫幫手 ,睇下1a有咩功課喇...嗚~


O.K. no problem

Rank: 2


37
277#
發表於 06-10-18 16:09 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我囡囡今年讀小二,佢都要做每日一句,星期六,日都要做
開學第一個星期,就因為無做星期六,日果兩句,而欠交功課
所以小一家長們都係問清楚其他同班同學啦

嘩!原來小一有大姐姐幫手對手冊,真好
我囡囡雖然係小二,但係就好大頭蝦,成日都寫漏功課

如果學校能夠快D POST 功課日誌上網就好啦

Rank: 4


526
278#
發表於 06-10-18 16:21 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

ISSYMA 寫道

...如果學校能夠快D POST 功課日誌上網就好啦


好似係家長會有家長講過呢個話題, 但校方話末有考慮住,
For 1年級有大姐姐幫, 2 年級or above就自己攪掂
該用戶已被刪除

279#
發表於 06-10-18 19:17 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


147
280#
發表於 06-10-18 22:14 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Eve mum,
It should be a sheet of plastic file for the girls to put under the testing paper when taking the test. Kelly said the teacher afraid that the paper is too thin to write on it.

LuLu mum,
Thank you for yr help last time.  I am too busy to do a test.  May be too lazy!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖