關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
261#
發表於 06-6-27 12:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
靖靖mother,

Thanks ! 雨川 7月3號 先註冊, 我會等埋下個禮拜三馬循得唔得, 靈糧就下個禮拜五左右知道, 下個禮拜都要 confirm 喇 ! 手頭上泰伯同陳元喜都要 27 號交書薄費喇 ! 妳覺得雨川如何呀 ? 其實聽得太多, 當天真係有 d 唔想去雨川 interview 架, 不過諗住都請左假咪去 law, interview 個日我見好多小朋友都係見太約 10 ~ 15 分鐘就走, 我足足等左個仔仔一個鐘頭多 d 先 interview 完, 仔仔仲問老師 ~ 妳地呢度有冇得打捧球架 ? 真係激死, 成日都九唔搭八甘, 不過好彩都收左佢.


Dear Matthew_媽咪
咦!明天是否"馬循"會有結果呀, 希望明天收到你好消息. :-
D  

咁啱我個女明天係沙田大會堂行畢業禮. 佢仲要表演,
扮保齡球樽比個人肉保齡球撞低. 笑死.      
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
262#
發表於 06-6-27 13:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

你好,咁

Rank: 3Rank: 3


304
263#
發表於 06-6-27 18:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
yoballma,

你好,咁
^_^

Rank: 5Rank: 5


1658
264#
發表於 06-6-27 18:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi

Rank: 2


62
265#
發表於 06-6-27 19:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,
希望你能enjoy囡囡的畢業典禮。

Matthew_媽咪,
明天有好消息要快快上來公佈。

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


304
266#
發表於 06-6-27 20:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
frogfung 寫道:
Hi
^_^

Rank: 5Rank: 5


1658
267#
發表於 06-6-27 20:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi, 我的大女女讀上高E, 細大女女讀上幼A.妳呢??

Rank: 4


588
268#
發表於 06-6-27 21:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
269#
發表於 06-6-27 22:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

frogfung 寫道:
hi, 我的大女女讀上高E, 細大女女讀上幼A.妳呢??


我個女女讀下午高A班
不過我應該見過你女女, 因為個樣好屬, 我個女都話係.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
270#
發表於 06-6-27 22:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
yoballma,
希望你能enjoy囡囡的畢業典禮。

Matthew_媽咪,
明天有好消息要快快上來公佈。

靖靖mother


TKS !
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
271#
發表於 06-6-27 22:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
靖靖mother , yoballma

聽日都 28 號喇, 但係仲未收到馬循封信, 我諗住聽日打去馬循問下, 希望仲有少少機會喇 !  


DEAR Matthew_媽咪
希望在明天呢!good luck for you  !
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


485
272#
發表於 06-6-27 23:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪 :

Good luck for you and Matthew!!

Matthew_媽咪 寫道:

聽日都 28 號喇, 但係仲未收到馬循封信, 我諗住聽日打去馬循問下, 希望仲有少少機會喇 !  
但願吾兒愚且魯, 無憂無患到公卿! :-P

Rank: 4


588
273#
發表於 06-6-27 23:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

healthykat  &  yoballma,

Thanks ! 聽日如果有消息再上來報料喇 !    

Rank: 5Rank: 5


1658
274#
發表於 06-6-28 00:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

dear yoballma


yes, 我的大女女-蔡芷筠-曾讀下午幼a(2個月),認識陳文希 ....

Rank: 5Rank: 5


1272
275#
發表於 06-6-28 12:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi yoballma

唔好意思, 因呢幾日好忙無時間上嚟, 所以啱啱先睇到你的post 咋.   
1) 只要由M嚟第一日起開始計, 數到第7日至第10日期間就可以打. 由時我第7日打都仲有dd未完全清晒, 唔緊要架 !
2) 我咪係富寶2/F "林xx"果度打囉 !
3) 打係pat pat架 !
4) 我無聽過3個月針喎, 等我下次問吓先 !


Bonnie


yoballma 寫道:
hello BonnieKam

緊係記得你啦, 你介紹補習社比我個個吖嗎, 好耐都冇見你入呢度嘞. 不過可好似唔見有你講個間補習社喎.
我有以下問題想請教你 :
1.) period黎緊都可以打針咩,唔係要等黎完後嘅7日內打咩?
2.) "富寶" 個商場d醫生有冇得打呀 ?
3.) 打係手度, 還是個pat pat 度呀?個工人好怕打pat pat   
4.) 我聽人講好似有d係3個月個喎, 你知唔知有冇呀?

突然間好似變咗問題少女 tim, 呀!唔係, 係問題少婦先啱.
  

有冇媽咪知道呀, 幫幫忙吖 . thank you    
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


588
276#
發表於 06-6-28 15:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
277#
發表於 06-6-28 22:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

等多2日呀.......希望有好消息收到   

靖靖mother

Rank: 5Rank: 5


1055
278#
發表於 06-6-28 23:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

I have already received the letter of offer today.

Rank: 3Rank: 3


304
279#
發表於 06-6-29 17:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

frogfung 寫道:
dear yoballma


yes, 我的大女女-蔡芷筠-曾讀下午幼a(2個月),認識陳文希 ....


hello frogfung

畢業禮你有冇去呀? 我個女扮保齡球樽, 笑死我.
你個女扮 mud 呀 ?
    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
280#
發表於 06-6-29 17:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
yoballma,

你好,咁
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖