- 在線時間
- 781 小時
- 最後登錄
- 18-8-8
- 國民生產力
- 443
- 附加生產力
- 630
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-1-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 199
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 1272
- UID
- 18151
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
hi yoballma
唔好意思, 因呢幾日好忙無時間上嚟, 所以啱啱先睇到你的post 咋.
1) 只要由M嚟第一日起開始計, 數到第7日至第10日期間就可以打. 由時我第7日打都仲有dd未完全清晒, 唔緊要架 !
2) 我咪係富寶2/F "林xx"果度打囉 !
3) 打係pat pat架 !
4) 我無聽過3個月針喎, 等我下次問吓先 !
Bonnie
yoballma 寫道:
hello BonnieKam
緊係記得你啦, 你介紹補習社比我個個吖嗎, 好耐都冇見你入呢度嘞. 不過可好似唔見有你講個間補習社喎.
我有以下問題想請教你 :
1.) period黎緊都可以打針咩,唔係要等黎完後嘅7日內打咩?
2.) "富寶" 個商場d醫生有冇得打呀 ?
3.) 打係手度, 還是個pat pat 度呀?個工人好怕打pat pat
4.) 我聽人講好似有d係3個月個喎, 你知唔知有冇呀?
突然間好似變咗問題少女 tim, 呀!唔係, 係問題少婦先啱.
有冇媽咪知道呀, 幫幫忙吖 . thank you |
|