關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
261#
發表於 06-3-7 17:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
你唔知我係柴灣人呢咩(講少),上年我囡囡入小一收集左好多資料,終於攪掂左
emiluihk 寫道:
Hi anna_gigi ,

        你真係好pro,我想請問你呢d消息係邊到得悉 ?
佩服佩服



ckckcktina,

        好高興你竟然記得我既background,我真係好
開心,原來網上都有人肯用心聽別人的故事

          thx for anna_gigi & ckckcktina

Rank: 5Rank: 5


2238
262#
發表於 06-3-7 17:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung

我同emiluihk都支持你... 一定要向校長反映下... 佢接唔接係佢o既事, 最緊要要企出來, 唔可以俾d老師咁樣對小朋友架, 會影響佢o地的成長架麻...    

Rank: 5Rank: 5


2769
263#
發表於 06-3-7 17:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
其實我見意你去找班主任約見,坐低慢慢傾,有時要了解清楚左事件先,下一步有冇繼而惡化落去,才下決定,我好多時會打電話去學校某某班主任問過清楚溝通下

Rank: 5Rank: 5


1245
264#
發表於 06-3-7 17:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Agree ~~~
Agree ~~~
Agree ~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
265#
發表於 06-3-7 17:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

多謝晒你地嘅支持!

咁講返轉頭有邊間學校好介紹呀?

Rank: 5Rank: 5


1245
266#
發表於 06-3-7 17:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

     嗰個係我個女既同學既brother,我聽佢媽咪講番,佢第一
步都有同班主任傾過,仲唔止傾過一次添,佢媽咪仲好擔心咁
番嚟幼兒中心問過老師意見,佢媽咪都唔算係衝動既人,同埋
聽講係千方百計先入到呢間學校,我諗如果唔係真係有問題,
佢係唔會行轉校呢一步... 唉... 睇見就真係驚~~~ 只可以
用"千揀萬揀,揀著個爛燈胆"
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
267#
發表於 06-3-7 17:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

呢樣野真係要等anna_gigi嚟先得了,
我都聽取緊佢既意見
:tongue:
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
268#
發表於 06-3-7 17:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位靚媽, 收工lor. bye. 明天見la..

Rank: 5Rank: 5


2238
269#
發表於 06-3-8 09:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊... 咁多位...    

Rank: 5Rank: 5


1245
270#
發表於 06-3-8 10:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
271#
發表於 06-3-8 11:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
早晨,各位
你要分清楚傳統教學和活動教學
其實活動教學學校由1-4年級既小朋友一般會輕鬆d,到左5-6年級都係轉返傳統教學會到期時辛苦好多
而傳統教學既學校,因為教法可能嚴格d,幾守紀律下,但會由頭到尾慢慢適應上去,當適應左自然無咁辛苦, 小朋友一定要讀書要專心同花時間做功課,同時經過磨鍊下才見成績,不然便會更加不受控制,將來要應付升中考試,仲可能仲無咁辛苦。
講真讀書邊個小朋友話唔辛苦,不過連帶家長叫苦連天,而家好似d仔女又帶(買)阿媽讀書咁,真悽涼  

Rank: 5Rank: 5


2238
272#
發表於 06-3-8 11:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

多謝你個分享啊.. 係呀, 我宜家已經有小小呢個感覺la. 阿女學校好似上左k3之後, 會有默書& 寫週記, 雖然係寫好少, 但係我聽完之後都好驚啊...    

Rank: 5Rank: 5


1757
273#
發表於 06-3-8 12:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早呀!

我明白活動教學與傳統教學的分別。一些小朋友可以好自然咁接受傳統的教學模式,但一些又坐唔定,注專力低,記性又唔好嘅,讀活動教學的學校會比較開心。如果一開始佢已經討厭讀書,又邊有心機去上堂。所以真係要了解自己的小朋友屬於邊一類型。

Rank: 5Rank: 5


1757
274#
發表於 06-3-8 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你話上年你的女兒讀小一,請問你揀咗邊間?你個女讀成點呀?同埋有邊間好提議?

請見諒咁多問題,因為你好熟東區D學校,請指教

Rank: 5Rank: 5


1245
275#
發表於 06-3-8 12:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀anna_gigi,

    好多謝你既忠告,我會審慎考慮的,
不過我諗我會著重學風同學生本生既品行多d,
我好驚個女好似佢表哥咁,學埋晒d粗魯野番嚟

大致上我都定左個次序 , 大家不防比d意見丫 ...    
甲部 : 1 ) 瑪利曼
            2 ) 聖公會聖雅各小學 (遲d好似全日制)
          3 ) 寶血小學

乙部 : 1 ) 香港嘉諾撒學校 (唔知係咪都會轉全日呢)
         2 ) 滬江小學 (我見佢課外活動好似有管弦樂團
           3 ) 北角官立小學 (遲d轉埋全日制,唔知係咪多
                  間小學呢,又唔知而家上午校好d,定下午校
                 好d )
         4 ) 北角衛理小學
           5 ) 北角循道學校
           6 ) 聖公會聖米迦勒小學
        
        *以下幾間都唔聽你地提及過,都唔知佢地乜東東*
           7 ) 太古小學
           8 ) 建造商會學校
           9 ) 佛教中華康山學校
         10 ) 北角街坊會陳維周夫人紀念學校

~~請大家比d意見~~     
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
276#
發表於 06-3-8 12:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
小女係上年揀小一唔係讀,今年先讀,係北遁上午校,幾鍾意d校風,幾嚴謹,派中學派得幾好,只因心知道小女有幾多料(既係可以幾專注,幾好學)才決定
另外小女間幼兒園以前師兄師姊多數自行或大抽獎以下幾間小學
北角官立,寶血小學,太古小學,佑x榮小學,基灣小學,聖米加勒,

Rank: 5Rank: 5


1757
277#
發表於 06-3-8 12:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

多謝晒gigi_anna

都有人提議北遁比我,但我知功課比較多,所以又擔心。
請問聖米迦勒派位好唔好,因在網上找不到資料。

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1245
278#
發表於 06-3-8 12:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想請問 1st round submit 既時候係咪要連同埋
profile一齊交過去架  
如果我想考直資咁又應該點做  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


220
279#
發表於 06-3-8 12:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
我想請問 1st round submit 既時候係咪要連同埋
profile一齊交過去架  
如果我想考直資咁又應該點做  


通常第一round好多學校唔會收 profile, 不過你可以帶去, 試下收唔收.

Rank: 3Rank: 3


220
280#
發表於 06-3-8 12:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[quote]
jj825fung 寫道:
多謝晒gigi_anna

請問聖米迦勒派位好唔好,因在網上找不到資料。

早兩年就有公佈過. 大約係 40%入band 1中學.成績好過北官, 但又無滬江, 循道, 衛理咁好.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖