關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3326
261#
發表於 06-4-1 01:03 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all...

大彥今日六歲喇...

祝大彥仔 HAPPY BIRTHDAY sin~~   

    

Rank: 6Rank: 6


7247
262#
發表於 06-4-1 09:01 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪
     Happy Birthday to 大 彥     ,ee 祝大彥仔 快 高 長 大 , 聽 聽 話 話      
     又 祝 細 細 彥 肥 肥 白 白, 健 健  康 康         
     Yeah !  

Rank: 6Rank: 6


7180
263#
發表於 06-4-3 09:12 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
祝大彥生日快樂       


170
264#
發表於 06-4-3 11:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
265#
發表於 06-4-8 08:06 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

先在此多謝對大彥之生日祝福~~        我地今年冇 special 咁同佢搞 birthday party, 只係一家人響屋企同佢慶祝, 吹 candles     佢都好開心....唔經唔覺佢又 6 歲喇...真係歲月催人 (即係我又老咗喇... ), 不過見到佢真係由 K1 打人開始, 到依家真係開始懂事, 真係好開心....見佢讀書叫 above average (我最鍾意佢寫d字, 好整齊架...嘻嘻...唔好笑我...係阿媽都話自己仔好架喇...), 我已心滿意足..希望此情況可以一直維持 + 更好喇...

早日 (Apr 6) ...難得學校有假期, 而又唔係 PH 亦唔係其他學校假期, 機會難逢....於是一早預謀帶咗兩兄弟去 Disneyland, 仲 stay 埋響 hotel ..... (因我唔想大彥要請假去, Sat/Sun/PH 又多人到死)....好在天公造美, weather 真係唔錯...兩兄弟玩得好開心呀....入面d food 真係幾貴, 不過 this is the first time we've been there ga ja....so 算喇~   

依家買飛仲可以 before Jun 28 免費去多次....so 我依家正 think 緊 before Jun 28 大彥係得 Apr 28 係唔駛返學咋喎    ...但 close to 五一黃金周....要諗諗幾時去先得....有d難度~~     





170
266#
發表於 06-4-21 00:02 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
267#
發表於 06-4-21 08:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

多謝關心呀....我家三少響上星期四就出世喇....Apr 13...依家眨吓眼就1個星期大喇....呵呵......睇細路大真係老得快...   

誠邀各位得閒就去睇下我家三少既玉照喇...嘻嘻...


Cyrus Album 醫院篇


食薑....嘻嘻....今次我冇準備呀...    因為以前我地整咗好多都派唔哂, 我又唔食嘅....所以今次索性唔整囉...sorry     不如我請你食 tea 仲好過... (嘻嘻...我係"非常媽媽" 嚟架....i.e. 唔坐月, 唔戒口, 又唔補架...) 所以對d傳統"習俗"全部......都唔做架....       

出院之後我已經日日帶仔出街, 又去外面食飯架喇...   

另:
你有冇打算為文熙安排 summer activities ar...?? 事緣今次 easter 我同大彥約埋舜錚一齊 join 咗 Kwai Chung YMCA 搞嘅 4 days (day camp) "小一自立日營"....佢地兩個都玩得非常開心, 舜錚成日話下次要再玩過之餘仲要叫埋文熙咁話喎....呵呵....都好噃....if 大家小朋友時間夾到...一齊玩佢地真係好開心架....

不妨大家一齊交換吓情報喇... (summer activities)    

Rank: 6Rank: 6


7247
268#
發表於 06-4-21 09:51 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪
    Yeah       恭喜 !     恭 喜 !        

Rank: 3Rank: 3


179
269#
發表於 06-4-21 11:24 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

Congratuations!  


170
270#
發表於 06-5-2 21:40 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
271#
發表於 06-5-15 10:54 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

我都有衝動想多生一個
==> 嘻嘻..你努力丫..生多個都好喎....我實支持你架...   

今日我叫大彥帶左本油麻地 YMCA Summer camp catalog 比你呀..我應該會 join P.3 個個 camp, 你睇睇你地有冇興趣丫...我大彥應會去哂 4 個架...  

Rank: 5Rank: 5


3326
272#
發表於 06-5-15 10:55 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Ryan Mom:

Have you read the YMCA Summer camp catalog ar...我都俾左一份文熙媽架喇....你睇下 P. 3 個 camp 你岩唔岩丫..我大彥應會去o個個...

Call me to discuss if you are interested ar...

  

Rank: 1


22
273#
發表於 06-5-16 14:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
Thanks for the camp info. This time I want to try somewhere else . I want to enrol one at British Council but the time doesn't fit. I might try one organised by a church.
You are so energetic. 3 kids must keep you very busy. When will you return to work? It will be good if a few of us can meet one day and have a good chat.



170
274#
發表於 06-5-20 00:45 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
275#
發表於 06-5-21 15:18 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
276#
發表於 06-5-21 19:32 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

hee...icic....我打算同大彥報 P.4 15 days 個個 "仲夏成長日營"....之後就再 arrange 第二d 比佢...另會響 Sat/Sun 比佢開始玩跆拳同籃球...

我今日亦去咗文福道個間 YWCA ....不過佢地要下午先有 summer course 嘅 catalog 派...我聽日會再去過...

Rank: 5Rank: 5


3326
277#
發表於 06-5-30 00:31 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all...

大家知唔知我地小朋友幾時會收到升小一d 通知架...e.g 買書, 校服, etc etc....

因為我見我細彥升 K1 都叫做收到開學通知喇...咁小一個d幾時先知呢....會唔會好似抽籤個d小朋友咁有個"註冊証"架..     


170
278#
發表於 06-6-5 23:33 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
279#
發表於 06-6-24 18:38 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
280#
發表於 06-6-30 19:04 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖