- 在線時間
- 532 小時
- 最後登錄
- 25-6-19
- 國民生產力
- 120
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1954
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 3326
- UID
- 329
 
|
Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台
Dear all
先在此多謝對大彥之生日祝福~~ 我地今年冇 special 咁同佢搞 birthday party, 只係一家人響屋企同佢慶祝, 吹 candles 佢都好開心....唔經唔覺佢又 6 歲喇...真係歲月催人 (即係我又老咗喇... ), 不過見到佢真係由 K1 打人開始, 到依家真係開始懂事, 真係好開心....見佢讀書叫 above average (我最鍾意佢寫d字, 好整齊架...嘻嘻...唔好笑我...係阿媽都話自己仔好架喇... ), 我已心滿意足..希望此情況可以一直維持 + 更好喇...
早日 (Apr 6) ...難得學校有假期, 而又唔係 PH 亦唔係其他學校假期, 機會難逢....於是一早預謀帶咗兩兄弟去 Disneyland, 仲 stay 埋響 hotel ..... (因我唔想大彥要請假去, Sat/Sun/PH 又多人到死)....好在天公造美, weather 真係唔錯...兩兄弟玩得好開心呀....入面d food 真係幾貴, 不過 this is the first time we've been there ga ja....so 算喇~
依家買飛仲可以 before Jun 28 免費去多次....so 我依家正 think 緊 before Jun 28 大彥係得 Apr 28 係唔駛返學咋喎 ...但 close to 五一黃金周....要諗諗幾時去先得....有d難度~~
|
|