關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
261#
發表於 08-5-21 12:41 |只看該作者
咁你借俾我, 我叫99去買, thanks thanks
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 12:22 發表
CC: 咁我借張卡比你自己去揀啦, 啟田就有啦, 你幾時買???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
262#
發表於 08-5-21 12:41 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 12:28 發表
HUNGRY   HUNGRY   HUNGRY!

我而家食緊康師傅麵啦, 一陣要又去圖書館同女女借有關熱帶魚的書呀!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
263#
發表於 08-5-21 12:42 |只看該作者
係好正, 我參觀過個主人房, 間房仲大過我屋企, 主人房個toilet大過我個廳
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 12:36 發表
間屋睇落好正WOR

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
264#
發表於 08-5-21 12:43 |只看該作者
CC: 星期5比你遲唔遲, OR 今晚交收都得架!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
265#
發表於 08-5-21 12:43 |只看該作者
我都好hungry, 一陣同老闆食lunch
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 12:41 發表

我而家食緊康師傅麵啦, 一陣要又去圖書館同女女借有關熱帶魚的書呀!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
266#
發表於 08-5-21 12:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 12:41 發表

我而家食緊康師傅麵啦, 一陣要又去圖書館同女女借有關熱帶魚的書呀!!!

你夠鮑呀?????點解要借tropical fish的書???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
267#
發表於 08-5-21 12:46 |只看該作者
ky, 我轉咗個cake, 頭先果個size大得滯



Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
268#
發表於 08-5-21 12:47 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 12:43 發表

你夠呀?????點解要借tropical fish的書???



我女話常識科有用, 要佢地搵D資料喎!?!??!?!

Rank: 8Rank: 8


17269
269#
發表於 08-5-21 12:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 12:47 發表



我女話常識科有用, 要佢地搵D資料喎!?!??!?!

我打錯字嗎! 係問你夠飽未呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
270#
發表於 08-5-21 12:49 |只看該作者
我出去先啦, 一陣傾啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
271#
發表於 08-5-21 12:49 |只看該作者
亞仔好似tomorrow要singing, 我返屋企check 吓個schedule 先, if yes, 我tomorrow係lam tin 等你.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 12:43 發表
CC: 星期5比你遲唔遲, OR 今晚交收都得架!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
272#
發表於 08-5-21 12:51 |只看該作者
KY: 我知我知!!!

我返黎時會買多個麵飽的....

Rank: 6Rank: 6


8125
273#
發表於 08-5-21 12:52 |只看該作者
長隆我係前年x'mas去既, 再之前都去過1次, 個次係住祈福酒店, 因為有老有嫩~

我前年xmas去就租住祈福渡假村, 玩長隆樂園, 睇馬戲, 住左兩晚~

我地住別墅屋, 3大房兩大廳, 好正~ $550/晚; 可以住到3個family架~

長隆樂園好好玩, 直頭玩到唔捨得走, 個馬戲我共睇過2次, 十分精彩...拉斯維加斯睇場咁樣既 show, cheap 位都要成1000元港紙, 長隆可以自己揀位, 我老公早半個鐘去拎位, 我地坐第4行, 嘩..正到

反而動物園我就未去過~  if 再去, 都係住祈福別墅正, 因為本身祈福新村都好多野玩, 好多野食架, 又平

Rank: 8Rank: 8


17269
274#
發表於 08-5-21 12:53 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 12:46 發表
ky, 我轉咗個cake, 頭先果個size大得滯


  

真係靚到我眼都花埋呀!!!!!!!
美人:

我呢頭咪有間賣bakery products的小shop,係比2記貴D同埋D products冇咁多。但個老板同老板娘勁好人(聽呢頭D人話個老板以前係chef),成日都教點整各樣cake/cookies/bread, etc,亦唔hard-sell。就算唔買野,剩係入去問野都得。 有時我剩係買DD野,都入去買,順便請教。

[ 本文章最後由 lky2008 於 08-5-21 12:57 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
275#
發表於 08-5-21 12:55 |只看該作者
啱啱有個C傅來整computer,個樣同我個青蛙王子好像呀!望到我眼都定埋。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
276#
發表於 08-5-21 12:56 |只看該作者
KY :

我囡係同你一樣樣 : lky

唔知中文名會否相同呢

Rank: 6Rank: 6


8125
277#
發表於 08-5-21 12:57 |只看該作者
咁我都係 lky wor..

原文章由 雪文 於 08-5-21 12:56 PM 發表
KY :

我囡係同你一樣樣 : lky

唔知中文名會否相同呢

Rank: 8Rank: 8


17269
278#
發表於 08-5-21 12:58 |只看該作者
雪雪/多多:

乜突然間咁多‘LKY’呀! 不過我相信我地的名應該唔一樣(我個中文名好老套的)。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
279#
發表於 08-5-21 12:58 |只看該作者
有機會, 快D 叫KY開估佢中文名叫咩

原文章由 多利是 於 08-5-21 12:57 發表
咁我都係 lky wor..

Rank: 8Rank: 8


17269
280#
發表於 08-5-21 13:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-21 12:58 發表
有機會, 快D 叫KY開估佢中文名叫咩

Secret。我的名太老套喇!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖