- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
長隆我係前年x'mas去既, 再之前都去過1次, 個次係住祈福酒店, 因為有老有嫩~
我前年xmas去就租住祈福渡假村, 玩長隆樂園, 睇馬戲, 住左兩晚~
我地住別墅屋, 3大房兩大廳, 好正~ $550/晚; 可以住到3個family架~
長隆樂園好好玩, 直頭玩到唔捨得走, 個馬戲我共睇過2次, 十分精彩...拉斯維加斯睇場咁樣既 show, cheap 位都要成1000元港紙, 長隆可以自己揀位, 我老公早半個鐘去拎位, 我地坐第4行, 嘩..正到
反而動物園我就未去過~ if 再去, 都係住祈福別墅正, 因為本身祈福新村都好多野玩, 好多野食架, 又平  |
|