關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 4


961
261#
發表於 08-7-11 17:54 |只看該作者
我都會約10:00am去學校..仔仔就嚟可以見到新同學仔啦..

Rank: 5Rank: 5


3152
262#
發表於 08-7-11 23:49 |只看該作者
各位york媽咪:

請問有無荔枝角四小龍 泓景台/昇悅居/宇晴牽/碧海藍天 的同學仔? 我仔仔係讀stafford的, 想請問york的校車路線係點樣的? 會唔會兜好多地區?

Rank: 3Rank: 3


284
263#
發表於 08-7-14 01:26 |只看該作者
all 08-09 York嘅家長,
想提提大家,因為學校花草樹木多,所以返學前記得幫小朋友噴蚊怕水!
原文章由 henrykwok 於 08-7-11 05:54 PM 發表
我都會約10:00am去學校..仔仔就嚟可以見到新同學仔啦..

Rank: 5Rank: 5


1730
264#
發表於 08-7-14 11:44 |只看該作者
唉,d樣嘢都令人好擔心 ,第日返學唔知點算,唔通日日噴蚊怕水咩

原文章由 yiuyiuhui 於 08-7-14 01:26 發表
all 08-09 York嘅家長,
想提提大家,因為學校花草樹木多,所以返學前記得幫小朋友噴蚊怕水!

Rank: 3Rank: 3


160
265#
發表於 08-7-14 12:47 |只看該作者
[quote]原文章由 Edvychan 於 08-7-14 11:44 發表
唔知點解, 我囡囡又好少遇到呢個問題喔. 我好少幫佢噴蚊怕水, 都係因為佢朋友話擦, 佢先要求我啫. :;pppp: :;pppp:

Rank: 5Rank: 5


3248
266#
發表於 08-7-14 15:37 |只看該作者
Can any one share why you choose York?  I know it must me a good kinder.  Pls share with me.  Thanks a lot.

Rank: 2


57
267#
發表於 08-7-14 23:27 |只看該作者
Hello! Ching Ching,

我就係嘉駿 mami啦!嘉駿有同學仔啦! 有個有經驗嘅家長Mami同我做伴就好啦!   我有乜唔明請多多指教! 我哋19號10:30am去York orientation,有乜注意呀? 要幾耐同帶埋囝囝方便嗎?

原文章由 ChingChing 於 08-7-4 11:12 發表

慧懿….囡囡…0822…N1B1am
跟家姐N1時一樣班, 同樣都有個叫"嘉駿"的男同學, 真係巧合. 家姐今年畢業啦!!!
因大女讀得好開心, 所以妹妹照跟, 到時妹妹唔識, 都有家姐教. ... [/quote]
Welcome to visit Kolby & Cheryl's Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/ilove-kachun

Rank: 3Rank: 3


160
268#
發表於 08-7-16 10:05 |只看該作者
Hello, SiuBoB,
好高興可以認識你, 到時返學後可以互通消息.

我份通告要我12:00pm到學校, 其實19號係到校領取書籍及其他之前訂購的校服等物資, 應該好快搞惦. 而家長會時間到時19號有通告. 相信帶埋囝囝去都唔係太麻煩.

[quote]原文章由 SiuBoB 於 08-7-14 23:27 發表
Hello! Ching Ching,

我就係嘉駿 mami啦!嘉駿有同學仔啦! 有個有經驗嘅家長Mami同我做伴就好啦!   我有乜唔明請多多指教! 我哋19號10:30am去York orientation,有乜注意呀? 要幾耐同帶埋囝囝方便嗎?

Rank: 5Rank: 5


1730
269#
發表於 08-7-18 11:27 |只看該作者
Hi henrykwok,

我都係10:00左右去,我打去問過,本來佢約我時間係12:00,不過佢話10:00後就可以隨時去,唔知到時見唔見到你呢?

quote]原文章由 henrykwok 於 08-7-11 17:54 發表
我都會約10:00am去學校..仔仔就嚟可以見到新同學仔啦.. [/quote]

Rank: 4


961
270#
發表於 08-7-18 13:44 |只看該作者
Hi,

咁我約定你約10:30am返學校啦..

Rank: 2


57
271#
發表於 08-7-20 01:09 |只看該作者
Ching Ching,
That's good!  We brought 囝囝 Kolby to York at 10:00 am today!  Too bad that there was rain this am and the playgroup was wet so he could not play for a while but just walk around.  It took us less than 15 mins. to complete the procedures, very fast!

I can't join the Orientation on Aug 2 as I am still on biz trip, otherwise we may meet each other!

原文章由 ChingChing 於 08-7-16 10:05 發表
Hello, SiuBoB,
好高興可以認識你, 到時返學後可以互通消息.

我份通告要我12:00pm到學校, 其實19號係到校領取書籍及其他之前訂購的校服等物資, 應該好快搞惦. 而家長會時間到時19號有通告. 相信帶埋囝囝去都唔係太 ...
Welcome to visit Kolby & Cheryl's Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/ilove-kachun

Rank: 5Rank: 5


1730
272#
發表於 08-7-21 11:23 |只看該作者
Hi,

我果日遲到呀,成10:45am先去到,不過真係好快搞掂,我又認唔到你地,希望第日有時間出嚟玩吓,大家認識吓la

原文章由 henrykwok 於 08-7-18 13:44 發表
Hi,

咁我約定你約10:30am返學校啦..

Rank: 3Rank: 3


485
273#
發表於 08-7-21 13:11 |只看該作者

回覆 #246 Edvychan 的文章

又多一個同學仔

Hayden Chan.....囝囝.2909..N1C1...am
Arnold.......囝囝.2909..N1A...am..大埔....pytcay
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

Rank: 5Rank: 5


1139
274#
發表於 08-7-21 16:03 |只看該作者
Updated

Arnold.......囝囝.2909..N1A...am..大埔....pytcay
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
Hayden.....囝囝.2909..N1C1.am.............mingming926
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong

Rank: 4


961
275#
發表於 08-7-21 19:22 |只看該作者
我約10:30am到咗, 都唔駛10mins攪掂哂..仔仔係學校到玩到
約11:15am先走, 但太多家長和小朋友啦..我都認唔到你哋..

原文章由 Edvychan 於 08-7-21 11:23 發表
Hi,

我果日遲到呀,成10:45am先去到,不過真係好快搞掂,我又認唔到你地,希望第日有時間出嚟玩吓,大家認識吓la

Rank: 3Rank: 3


160
276#
發表於 08-7-27 16:40 |只看該作者
Hi, SiuBob,
嗰日我們一家四口一起返學校, 等家姐再有機會望下校園同先生, 兩姊妹玩得好開心, 妹妹返來都一直話要返家姐間學校.
我都唔得閒参加家長會, 希望有同學家長聽完可以來報料啦 , 唔該.

好快要返學啦. 嘉駿返學係唔係坐校車啊? 如果係, 我們都應該會同一架校車 - 何太的18號校車.

好擔心慧懿好難適應咁早起身. 要等8月1號停咗現時讀的Pre-Nursary 課程先可以開始訓練佢早睡早起的習慣.

我可以PM你我的手提, 方便聯絡, 好嗎?

原文章由 SiuBoB 於 08-7-20 01:09 發表
Ching Ching,
That's good!  We brought 囝囝 Kolby to York at 10:00 am today!  Too bad that there was rain this am and the playgroup was wet so he could not play for a while but just walk around.  It to ...

Rank: 2


77
277#
發表於 08-7-29 11:44 |只看該作者

English Nursery Rhymes DVD (N1)

請問大家有冇留意English Nursery Rhymes DVD (N1) 呢隻dvd冇咗3隻兒歌呢 ? 打電話去學校問,佢問我係咪新生,
重話唔係所有書上的歌都放落去, 呢個答案係咪有的牽強呢 ?
課本同教材竟然唔同 ?

Rank: 3Rank: 3


211
278#
發表於 08-7-30 02:28 |只看該作者
我仲搞笑啦,去拎校服,返到屋企先知比錯校裙size我,一件5號,
一件6號,咁我咪打去學校講,她竟然答我,您女女會坐校車嗎??
我就話站時唔坐住,所以唔會試坐,她就話會當日安排埋D家長換
size,咁我唔坐,咁就唔洗換?我話我星期六會出席家長會,不如
當日先換,她話唔會有呢個安排,我咪話她,係您地比錯我,6號
size等到出年實得,不過黃哂之嘛





原文章由 eunicepoon 於 08-7-29 11:44 發表
請問大家有冇留意English Nursery Rhymes DVD (N1) 呢隻dvd冇咗3隻兒歌呢 ? 打電話去學校問,佢問我係咪新生,
重話唔係所有書上的歌都放落去, 呢個答案係咪有的牽強呢 ?
課本同教材竟然唔同 ? ...

Rank: 2


77
279#
發表於 08-7-30 14:44 |只看該作者
ivylee313   

我都覺得佢地0的處理手法唔夠完善, 往往迴避問題 !
希望呢個星期六的家長會能夠見到你啦 !

Rank: 3Rank: 3


211
280#
發表於 08-8-1 01:07 |只看該作者
hi,eunicepoon,您約左幾點呀?我約左9:45,一齊傾下呀!
不如我比電話您,大家可以交流下,死~~我好似好突然咁!





原文章由 eunicepoon 於 08-7-30 14:44 發表
ivylee313   

我都覺得佢地0的處理手法唔夠完善, 往往迴避問題 !
希望呢個星期六的家長會能夠見到你啦 !

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖