註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:18 發表 唔係呀,佢傻架
返回頂部
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 10:18 發表 雪, 你仲muk show 我個真名
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 09:33 發表 唉.. 我尋日都抺window, 個part time呢2個weekend都唔得閑黎, 好彩佢之前都抺過下, 先無抺得咁甘咋 尋日抺抺下成支玻璃水飛左落街, 好彩下面係花嘈, 無人咋, 嚇得我ar ...
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:20 發表 咁都好過湖南果邊,好大鑊
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 09:44 發表 我星期六晚睇左 joey concert, 佢真係好夠氣&把聲好得, 勁歌跳舞果 part 最好, 其餘我覺得麻麻地, 現場氣氛比較, 上次劉華好好多:D 劉華, 永遠支持你
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:25 發表 我今個星期五去睇啦,我諗joey唱現場一定ok
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:50 發表 其實我上次睇左love隻金色, 都幾like 個size要大的.
原文章由 KY2004 於 08-1-28 10:21 發表 佢話made in Italy喎!D焗盆仲誇張,要2百幾呀! 係呢,星期5晚見你的mascara好靚喎,你電架?
原文章由 雪文 於 08-1-28 10:21 發表 點解唔用CC美人做网名呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 10:22 發表 c c 美人 / katiema 星期六下午打唔打麻雀, 爭1 隻腳
大宅
原文章由 katiekma 於 08-1-28 09:52 發表 Good Morning, 想開下匯景多吾多羽絨買, 我想買件靜宝廾/白色比亞女返學, 佢的手/脚好凍。
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 10:00 發表 提提大家 明晚六合彩有多寶獎金, 如一人中獎有六千萬元
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:33 發表 見意:應該著件保暖底衫打底,會差好遠的,我同我妹都試驗左啦係差好遠的,打底果件夠暖的話面衫唔洗咁多的了 上次龍媽介紹我去mega box果度我買左幾件比自己及亞囡,之後我妹都買左2件,佢話真係暖好多,我洗過幾次了ok無變形.小朋友size好似$150左 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 10:33 發表 雪, 你仲未delete 我個真名呀