關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
261#
發表於 08-1-9 17:37 |只看該作者
澳門E+真系好好景, e+努力賺多的, 跟住學亞LOVE買層樓做包租婆

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 17:23 發表

Katiema: 我老公做工程聯絡人, 佢話最高峰時一日接左過佰個電話……
你老公想開乜野廠??????????


hoganma: 你老公做邊行????

Rank: 8Rank: 8


17382
262#
發表於 08-1-9 17:42 |只看該作者
咪係


原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:35 發表
我肯佢都唔制la, 除非有好大好大發展空間

Rank: 8Rank: 8


17382
263#
發表於 08-1-9 17:44 |只看該作者
我想自己住番架不過未夠能力所以先租比人住ja,好聽就叫包租婆囉


原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:37 發表
澳門E+真系好好景, e+努力賺多的, 跟住學亞LOVE買層樓做包租婆

Rank: 8Rank: 8


17382
264#
發表於 08-1-9 17:46 |只看該作者
hoganma 

我12號家長日班主任肯更改時間到1點後呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
265#
發表於 08-1-9 17:46 |只看該作者
真好
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:46 發表
hoganma 

我12號家長日班主任肯更改時間到1點後呀

Rank: 8Rank: 8


17382
266#
發表於 08-1-9 17:46 |只看該作者
收工,886 all

Rank: 5Rank: 5


2065
267#
發表於 08-1-9 17:48 |只看該作者
好呀!不過佢的單, 我自巳都覺得難哽ops:" /> ops:" />

原文章由 雪文 於 08-1-9 17:29 發表
我老公親屬係惠東都有開小型, 唔知接唔接你老公的單呢. 有需要你揾我啦.  

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-9 18:08 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
268#
發表於 08-1-9 17:51 |只看該作者
見完家長再報告下啦 :( :(

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:46 發表
真好  

Rank: 5Rank: 5


2065
269#
發表於 08-1-9 18:07 |只看該作者
我 9:30 -10:00, 亞女10:00學檢橋英語,的時間會吾會夾得咁準?KY想問下 是否一個一個見, 先到先排隊?

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:46 發表
hoganma 

我12號家長日班主任肯更改時間到1點後呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
270#
發表於 08-1-9 20:07 |只看該作者
katiema, 唔好咁啦, 難都要做加, 有幾多揾幾多嘛, 密食當三番.

原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:48 發表
好呀!不過佢的單, 我自巳都覺得難哽ops:" /> ops:" />

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
271#
發表於 08-1-9 21:03 |只看該作者
無記性呀, 叫亞仔帶去學校捐的物品, 帶咗三天都係書包無捐出去, 日日帶來帶去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
272#
發表於 08-1-9 21:05 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:03 發表
無記性呀, 叫亞仔帶去學校捐的物品, 帶咗三天都係書包無捐出去, 日日帶來帶去

雪文: 你都係度呀....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
273#
發表於 08-1-9 21:06 |只看該作者
come.  正想揾你

明天你叫人過來攞件好嗎 ? 我俾咗你先. 唔該


原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:05 發表

雪文: 你都係度呀....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
274#
發表於 08-1-9 21:09 |只看該作者
想問下hsbc積分換美心蘿蔔糕要幾多分?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
275#
發表於 08-1-9 21:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:06 發表
come.  正想揾你

明天你叫人過來攞件好嗎 ? 我俾咗你先. 唔該

係, 上黎同亞女搵"字"呀, 要用機順手入黎八吓.

ok, 明天我call courier上黎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
276#
發表於 08-1-9 21:13 |只看該作者
come,我個賣牛奶topic又俾人block咗啦, 昨天一日只可以update 二次, 回應都算. 今日又變咗一次   由佢啦, 我唔玩囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
277#
發表於 08-1-9 21:14 |只看該作者
雪文: 上次我係彩豐行買左盒eye mask, 我試左2,3次都無敏感, 有無效就未知, 你想試下的話, 明天比埋個空樽or盒仔我, 我"筆"一d比你用吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
278#
發表於 08-1-9 21:15 |只看該作者
come,我要同仔温書啦, 等等等又等咗佢一個鐘

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
279#
發表於 08-1-9 21:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:13 發表
come,我個賣牛奶topic又俾人block咗啦, 昨天一日只可以update 二次, 回應都算. 今日又變咗一次   由佢啦, 我唔玩囉

點解你要賣呀? 亞仔唔like飲呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
280#
發表於 08-1-9 21:16 |只看該作者
星期六, 日平D加, 加埋年資discount,我換二種用咗 17xxx分咁上吓囉.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:09 發表
想問下hsbc積分換美心蘿蔔糕要幾多分?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖