註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 17:23 發表 Katiema: 我老公做工程聯絡人, 佢話最高峰時一日接左過佰個電話…… 你老公想開乜野廠?????????? hoganma: 你老公做邊行????
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:35 發表 我肯佢都唔制la, 除非有好大好大發展空間
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:37 發表 澳門E+真系好好景, e+努力賺多的, 跟住學亞LOVE買層樓做包租婆
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:46 發表 hoganma 我12號家長日班主任肯更改時間到1點後呀
原文章由 雪文 於 08-1-9 17:29 發表 我老公親屬係惠東都有開小型, 唔知接唔接你老公的單呢. 有需要你揾我啦.
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:46 發表 真好
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:48 發表 好呀!不過佢的單, 我自巳都覺得難哽ops:" /> ops:" />
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:03 發表 無記性呀, 叫亞仔帶去學校捐的物品, 帶咗三天都係書包無捐出去, 日日帶來帶去
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:05 發表 雪文: 你都係度呀....
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:06 發表 come. 正想揾你 明天你叫人過來攞件好嗎 ? 我俾咗你先. 唔該
原文章由 雪文 於 08-1-9 21:13 發表 come,我個賣牛奶topic又俾人block咗啦, 昨天一日只可以update 二次, 回應都算. 今日又變咗一次 由佢啦, 我唔玩囉
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 21:09 發表 想問下hsbc積分換美心蘿蔔糕要幾多分?