- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
大家睇完呢個古仔后,比的意見我,好嗎
我有個憐居叫 A ,他有個仔叫 S ,A 成日幫我湊仔,但他有一種病,到現在都醫不好,又不知是什麼病,只知成日腳痛,手痛,但個人睇上去是完全沒事的,(呢種痛苦,我不知點表達,只有當事人才知)晚晚都要吃葯先可以睡,不係就痛到天光,唉很慘 ,每星期去做2次物理治療,見一次醫生,已沒做野2年幾,老公我想成7張都有,S 就剛成年,每天靠積蓄維生,
S青春期生左很多暗瘡,且有印,想去做好塊面,等第日可以見工好的
昨天就去美容院睇下(聽講幾出名,曾幫馬國明,崔健邦做過),人個間美容院就同他講要,4-5萬元仲包好5成,S聽完回家一路就好不開心,A 一路見個仔甘,又很擔心,跟住自己條腰又痛,一時傷情難受係度 ,S 回家后就將自己關在戶內,聽A講,他話S不係嫌家中沒錢比他整,而係話,點解人地沒成面暗瘡,偏偏他有,自己生悶氣,甘A
又擔心,他得一個仔,不想他有咩事,他成日都話香港的小朋友很碎弱,怕個仔想不開.....他昨天同我講,如果個仔都咩野事,他活著都沒咩意思....,講的野很灰,我都有的擔心,不知點開解他 |
|