關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
261#
發表於 07-12-14 11:47 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:42 發表

蘭蘭:

呀女reported返來話佢份閱讀理解講,街市環保可以減少用膠袋,用紙替代。咁條question係問除了文中所述,還可用什麼方法?我覺得唔難丫!係佢冇sense 。不過我又覺得中文出呢D題有D怪,似常識多D喎! ...

都話係閱讀理解嘍, 要先會讀字, 再弄明文章講咩,再加上自己的意見, 這是高層次的思考呀. (呢樣同我地校長學的)
我覺得係問d日常野, 但係唔算常識題.
o甘仲可以用咩方法 ? 咸水草? 佢o甘細沒見過喎...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
262#
發表於 07-12-14 11:48 |只看該作者
我仔已經唔係第一次咁答gar la

上次有份又係講貧窮同富有, 文章話2個小朋友, 1個食貧餐, 1個食富餐

問題問你會choose咩餐?

我仔答 : 梗係食富餐la, 你知我好大食gar ma, 同埋唔飽點算
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:40 發表

食飽!
好好笑, 但係好實際.

Rank: 6Rank: 6


8953
263#
發表於 07-12-14 11:49 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:46 發表
我就4點再去瞓, 佢就4點半瓜, 不過我地only 係度傾下計咋, 唔好諗多左:tongue: :tongue:   

本來冇諗, 妳講多句... 就......

Rank: 5Rank: 5


4210
264#
發表於 07-12-14 11:49 |只看該作者
亞仔開聲要, 話好多同學仔都有, 又話人地今日請左佢食d咩咩, 佢都要請番人地食喎

原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:44 發表

我未俾$呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
265#
發表於 07-12-14 11:50 |只看該作者
YES,我都算忍得手啦呱 我堅持左4日啦.

尋晚返到屋企,都係佢自己執書包,之後做一份數學WORKSHEET,佢自己做BUT睇到佢都係無心機做,佢叫我教佢,OK我話你唔識果D我會教,教教下佢又作C啦無心機聽我講,我咪叫佢執好D野準備沖涼(平淡既語氣),我話我唔教啦你未做晒都照交份功課啦你自己同老師講啦,之後佢哭係度嘈話我好唔教佢做(講話態度好差發X四)我就話你咁既態度仲要我教你??!!你傻架:tongue: :tongue: :tongue:之後佢無出SING坐係度又唔執好D野,過左一陣又話我好唔教,拉鋸左成15分鐘呀BUT我都係堅持唔教,最後,佢好SING好氣咁要求我教佢做,我先教佢囉:tongue: :tongue: :tongue:

做好功課沖完涼都成10:45,我只係同佢講多句:聽日考英文,你聽日自己溫啦我係唔會幫你溫的你自己好自為知:tongue:   


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:34 發表
love:
真係要好大大大的勇氣同堅持.

Rank: 6Rank: 6


6601
266#
發表於 07-12-14 11:50 |只看該作者
come come:

pink+gold係似下面的patten,不過係餃子袋

Rank: 8Rank: 8


17382
267#
發表於 07-12-14 11:51 |只看該作者
咁你仔係咁諗MA


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:36 發表
算啦, 佢地係未必明咩係環保gar

我仔中文習作薄, 有份係學校做gei, 文章講個小朋友係學校食lunch, 嫌d飯太硬唔食, 老師就講話咩要珍惜食物

咁最尾有條問題要佢地自己作答, 我唔太記得係點問, 大約係問, 如果你係文 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
268#
發表於 07-12-14 11:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:48 發表
我仔已經唔係第一次咁答gar la

上次有份又係講貧窮同富有, 文章話2個小朋友, 1個食貧餐, 1個食富餐

問題問你會choose咩餐?

我仔答 : 梗係食富餐la, 你知我好大食gar ma, 同埋唔飽點算
...


民以食為天嘛. 阿仔有天份ar.

Rank: 8Rank: 8


17382
269#
發表於 07-12-14 11:53 |只看該作者
呢招我囡唔WORK的:cry: :cry: :cry:


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:39 發表
亞仔而家問我每日攞零用錢返學, 我話5蚊, 佢話唔夠, 要10蚊 , 我話每日 10蚊太多啦, 佢就話5蚊夠買魚蛋, 但係唔夠買野飲

之後, 我就同佢講, 如果每日係我放工之前做哂全部功課, 又唔使問 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
270#
發表於 07-12-14 11:54 |只看該作者
我同仔講過, 要到 3年級先會有零用錢俾佢返學用.
佢間唔中同我講: 快 d 3 年級就好喇

但前日學校派一份通告話, 下學期要求每一位學生都要申請個人 octopus (有資料及相片) 用來點名+交雜費 wor.
阿仔要求要一隻八達通手錶, 咁樣冇咁容易唔見 wor.

我諗 octopus 實有錢在內啦, 咁咪阿仔會用來在學校內亂咁買野食+drink

Rank: 6Rank: 6


6601
271#
發表於 07-12-14 11:55 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-14 11:47 發表
KY

接址 : 高雪珀納

http://www.goodfield2000.com/

Thx. 收到!

Rank: 6Rank: 6


8953
272#
發表於 07-12-14 11:55 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:49 發表
亞仔開聲要, 話好多同學仔都有, 又話人地今日請左佢食d咩咩, 佢都要請番人地食喎

早排, 我女試過帶錢, 有兩次佢話 幫人買食野後收唔返/ 好耐先收返(見到人地家長問人取) 之後就話唔帶錢回去了.
呢兩日又eeoo想帶...
我之前都是每日得1蚊. (夠買一條糖分來食)

Rank: 8Rank: 8


17382
273#
發表於 07-12-14 11:57 |只看該作者
哈哈哈哈,笑C我


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:48 發表
我仔已經唔係第一次咁答gar la

上次有份又係講貧窮同富有, 文章話2個小朋友, 1個食貧餐, 1個食富餐

問題問你會choose咩餐?

我仔答 : 梗係食富餐la, 你知我好大食gar ma, 同埋唔飽點算
...

Rank: 5Rank: 5


4210
274#
發表於 07-12-14 11:57 |只看該作者
一年級果時, 我都無比$$佢, 因為佢學校個小食部係唔比一年級買野食架

而家佢要, 我都會比, 不過要佢做哂我要佢做既野先, 同埋我一定有d野話佢錯, 等佢攞唔到10蚊, 只可以攞到5蚊...我覺得5蚊一日就差唔多啦, 雖然係有d唔啱, 不過對亞仔真係好work 全自動波



原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:45 發表
$10真係太多la

我就每日3蚊, $15/week, 但只可帶1日$3, 淨番個$12儲起去

我suggest亞仔, 如果想買個樣野係over $3, 佢可以今個week用$1 / $2 / 唔用, 淨番gei就留下個week, 咁就可以夠$買la, 唔夠gei再儲, 我仔話G ...

Rank: 6Rank: 6


8953
275#
發表於 07-12-14 11:57 |只看該作者
聖誕去邊去玩呢 ??? 有咩安排可以推介啊 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
276#
發表於 07-12-14 11:59 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:47 發表

都話係閱讀理解嘍, 要先會讀字, 再弄明文章講咩,再加上自己的意見, 這是高層次的思考呀. (呢樣同我地校長學的)
我覺得係問d日常野, 但係唔算常識題.
o甘仲可以用咩方法 ? 咸水草? 佢o甘細沒見過喎... ...

咸水草

Rank: 8Rank: 8


17382
277#
發表於 07-12-14 11:59 |只看該作者
睇落好似唔係咁靚

原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:50 發表
come come:

pink+gold係似下面的patten,不過係餃子袋
http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/4/3/3/5/trade_onlineshop-img600x450-1197525810153240_1-5.jpg

Rank: 6Rank: 6


6601
278#
發表於 07-12-14 12:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:59 發表
睇落好似唔係咁靚

但睇實物靚Dge,我都好like呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
279#
發表於 07-12-14 12:02 |只看該作者
我原本都唔比gar, 但連佢個best fd都有$, 無計, 但我只限佢once /week, 同埋唔可以多$ lor, 其實都要比佢去試下理財, 佢能儲到gei比佢拎10%但唔可以多過$100去買自己鍾意gei野, 咩野都好, 比佢地自己決定

希望佢可以知道儲$唔易同埋佢明白如果要買鍾意gei野要自己好辛苦咁儲lor
原文章由 funbabyhk 於 07-12-14 11:54 發表
我同仔講過, 要到 3年級先會有零用錢俾佢返學用.
佢間唔中同我講: 快 d 3 年級就好喇

但前日學校派一份通告話, 下學期要求每一位學生都要申請個人 octopus (有資料及相片) 用來點名+交雜費 wor.
阿 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
280#
發表於 07-12-14 12:02 |只看該作者
駱駝漆對面,好處叫福昌大廈定咩名呢

原文章由 多利是 於 07-12-13 18:09 發表
係邊樹買呀???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖