關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
261#
發表於 07-11-19 15:40 |只看該作者
你都有份出錢鋪草皮 我就回左本好鬼耐啦
我係買單及覆式三重彩but大多數係買單式的


原文章由 yan02 於 07-11-19 15:35 硐表
我係极之沒橫彩運的人, 想問下個天,幾時比我中下呀,
話晒我都有出錢鋪草皮的,回本都好呀

Rank: 5Rank: 5


2967
262#
發表於 07-11-19 15:40 |只看該作者
我未用過,係咪每日沖涼時用ga
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 15:26 硐表
咁又係,都係聽醫生話好d.


我平時就用”令膚色”專用清潔的,會好好多減少好多發生念珠茵的機會,約$70一支
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
263#
發表於 07-11-19 15:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:36 硐表
好似好好食咁, 我未食過, 好想試下

咁你星期五去唔去呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
264#
發表於 07-11-19 15:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:39 硐表
我都無呢d運, 抽獎永無我份, 以前有同事識睇相都話我係一世勞碌命:tongue:

me too!!!:tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
265#
發表於 07-11-19 15:42 |只看該作者
去果間食都講梗5年前啦都唔鬼記得係邊,只係記得係tst ja 不過真係勁好食: : :


原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:36 硐表
好似好好食咁, 我未食過, 好想試下

Rank: 5Rank: 5


2967
266#
發表於 07-11-19 15:42 |只看該作者
之前佢會ga, but lee 排冇嘢做,冇$
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:30 硐表

同隻佬講, 公司冇包婦科,. 成仟銀, 要佢俾.  醫生講係壓力造成.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
267#
發表於 07-11-19 15:44 |只看該作者
love: 想問下你澳門船返香港係咪24小時都有/半個鐘一班????

Rank: 8Rank: 8


17382
268#
發表於 07-11-19 15:45 |只看該作者
我呢
做親份份工差不多年年annul dinner抽獎果份大獎都係我攞既 多數$2000-$3000不等,早3年前連續2年都係我攞($3000一年)

不過又咁講wor睇相都話我係一世勞碌命wor




原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:39 硐表
我都無呢d運, 抽獎永無我份, 以前有同事識睇相都話我係一世勞碌命:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
269#
發表於 07-11-19 15:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:39 硐表
我都無呢d運, 抽獎永無我份, 以前有同事識睇相都話我係一世勞碌命:tongue:

呢個睇相的唔識搵食, 應該話: 小姐, 妳工作運好好, 做到60Y都大把人爭住請.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
270#
發表於 07-11-19 15:45 |只看該作者
星期五no la, 一黎亞仔唔放人, 二黎個日學校旅行, 我諗住去完如果唔倦又有時間就入disneyland, 同亞仔去玩下
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 15:41 硐表

咁你星期五去唔去呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
271#
發表於 07-11-19 15:46 |只看該作者
me 3
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 15:42 硐表

me too!!!:tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
272#
發表於 07-11-19 15:46 |只看該作者
好似15分鐘一斑wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 15:44 硐表
love: 想問下你澳門船返香港係咪24小時都有/半個鐘一班????

Rank: 6Rank: 6


8953
273#
發表於 07-11-19 15:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 15:44 硐表
love: 想問下你澳門船返香港係咪24小時都有/半個鐘一班????

我知小小, 返上環 日頭15分鐘一班. 夜航好似30分鐘?

Rank: 8Rank: 8


17382
274#
發表於 07-11-19 15:46 |只看該作者
係呀,日日用會好好多架啦,呢隻野電視都有賣廣告的

原文章由 cyclmama 於 07-11-19 15:40 硐表
我未用過,係咪每日沖涼時用ga

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
275#
發表於 07-11-19 15:47 |只看該作者
: : :

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-19 16:00 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
276#
發表於 07-11-19 15:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:45 硐表
星期五no la, 一黎亞仔唔放人, 二黎個日學校旅行, 我諗住去完如果唔倦又有時間就入disneyland, 同亞仔去玩下

咁我一定唔會阻住你地親子樂啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
277#
發表於 07-11-19 15:48 |只看該作者
我唔知,我平時係去珠海ja,but你睇睇

[email=http://www.turbojet.com.hk/turbojet_sailing_chtrev.htm]http://www.turbojet.com.hk/turbojet_sailing_chtrev.htm[/email]


原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 15:44 硐表
love: 想問下你澳門船返香港係咪24小時都有/半個鐘一班????

Rank: 6Rank: 6


8953
278#
發表於 07-11-19 15:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 15:46 硐表
係呀,日日用會好好多架啦,呢隻野電視都有賣廣告的

我同妳倒D冷水先....
未必需要的, 菌都殺晒係冇好處的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
279#
發表於 07-11-19 15:49 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:46 硐表

我知小小, 返上環 日頭15分鐘一班. 夜航好似30分鐘?

thank!!!!:-| :-| :-| :-| :-|

Rank: 5Rank: 5


3104
280#
發表於 07-11-19 15:50 |只看該作者
溫完書啦,有一件事想同大家分享下:
話說昨晚 我C6有個電話打左3-4次比他,他都不聽,又不复,我火啦,話他,結果就一人一句啦,仲越來越有火葯味添,我女一開始不出聲,后來他就講,你地2個不好吵架啦,講左2次,個時我都累累地,入左房,心想,理得他,又不係我朋友,可能我女又累就話,他話我都係入房同阿媽睡,結果我2個就睡著了,件事就不了了知啦,唉我成日覺C6好像長不透甘,很執著,個女又越來越憧事
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖