關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
261#
發表於 07-11-9 11:00 |只看該作者
咪係, 咪玩野wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 10:57 硐表
雪文:我唔係想睇呢個報告wor 另外果個呢

Rank: 8Rank: 8


17382
262#
發表於 07-11-9 11:00 |只看該作者
官塘mtr c出口,落開源道,行左手邊(即馬會果邊)一直向前行(向碼頭方向),行4個街口左右就會見到


原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:56 硐表
Okok 到時搵唔到再call你

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
263#
發表於 07-11-9 11:02 |只看該作者
雪文: 你隻牙而家點呀?????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
264#
發表於 07-11-9 11:02 |只看該作者
文文,
你的牙冇事? 有冇繼續食緊止痛藥

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
265#
發表於 07-11-9 11:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:56 硐表
Okok 到時搵唔到再call你

你大約會幾點到?????

Rank: 5Rank: 5


4210
266#
發表於 07-11-9 11:04 |只看該作者
敢我姑仔唔洗嫁都得啦, 一來佢地2個一向都無儲$$, 二來個男仔無家底(所以佢地拍左6年拖, 姑仔都無帶過個男仔同6299見面), 三來62/99最少都要20圍酒席, 仲未計禮金其他果d....

原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:56 硐表

你老爺講得啱喎, 嫁女真係收$$, 唔會比$$的喎!!!
(你姑仔未結婚可能佢同男朋友未儲夠呱!?!?!?)

Rank: 8Rank: 8


17382
267#
發表於 07-11-9 11:04 |只看該作者
又等收工

我星期六晚會同c6及亞囡上深圳,同佢d老板上去食大x蟹
星期日應該中午左右返

Rank: 8Rank: 8


17382
268#
發表於 07-11-9 11:06 |只看該作者
佢地拍左6年拖, 姑仔都無帶過個男仔同6299見面 咁.....真係唔洗結都得啦:cry: :cry:


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 11:04 硐表
敢我姑仔唔洗嫁都得啦, 一來佢地2個一向都無儲$$, 二來個男仔無家底(所以佢地拍左6年拖, 姑仔都無帶過個男仔同6299見面), 三來62/99最少都要20圍酒席, 仲未計禮金其他果d....

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
269#
發表於 07-11-9 11:08 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 11:04 硐表
敢我姑仔唔洗嫁都得啦, 一來佢地2個一向都無儲$$, 二來個男仔無家底(所以佢地拍左6年拖, 姑仔都無帶過個男仔同6299見面), 三來62/99最少都要20圍酒席, 仲未計禮金其他果d....

...

我又咁睇囉, 如果你姑仔要結婚, 2條友自己走去註冊都得啦, 你老爺奶奶又耐得佢乜野何丫, 我個friend就係咁啦, 好勇架 !!!

Rank: 5Rank: 5


4210
270#
發表於 07-11-9 11:09 |只看該作者
我覺得唔比哂, 都要津貼返少少都好, 因為我老公&叔仔結婚, 全部d $$都係62/99比, 我地一毫子都唔使攞出黎, 之後仲有$$分 (收左人情之後)

原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:59 硐表
你62講得岩wor, 嫁女無理由要女家比wor

Rank: 8Rank: 8


17382
271#
發表於 07-11-9 11:10 |只看該作者
可能註左冊都未定


原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 11:08 硐表

我又咁睇囉, 如果你姑仔要結婚, 2條友自己走去註冊都得啦, 你老爺奶奶又耐得佢乜野何丫, 我個friend就係咁啦, 好勇架 !!!

Rank: 5Rank: 5


4210
272#
發表於 07-11-9 11:12 |只看該作者
我姑仔唔會咁做架, 除非佢想同62/99脫絕關係就可以: :

原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 11:08 硐表

我又咁睇囉, 如果你姑仔要結婚, 2條友自己走去註冊都得啦, 你老爺奶奶又耐得佢乜野何丫, 我個friend就係咁啦, 好勇架 !!!

Rank: 8Rank: 8


17382
273#
發表於 07-11-9 11:12 |只看該作者
你地係好彩6299有錢先得ja,好似我咁啦,我同c6結婚時真係要自己諗惦佢架


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 11:09 硐表
我覺得唔比哂, 都要津貼返少少都好, 因為我老公&叔仔結婚, 全部d $$都係62/99比, 我地一毫子都唔使攞出黎, 之後仲有$$分 (收左人情之後)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
274#
發表於 07-11-9 11:18 |只看該作者
around 6:45
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 11:03 硐表

你大約會幾點到?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
275#
發表於 07-11-9 11:20 |只看該作者
我都係, 結婚d $ 全部都係自己出gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 11:12 硐表
你地係好彩6299有錢先得ja,好似我咁啦,我同c6結婚時真係要自己諗惦佢架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
276#
發表於 07-11-9 11:20 |只看該作者
喂, 各位温書温全套, 我有講加.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 10:57 硐表

雪文:我唔係想睇呢個報告wor 另外果個呢

Rank: 5Rank: 5


3104
277#
發表於 07-11-9 11:21 |只看該作者
我仔又生緊下面第2只牙仔啦,昨天見到牙齦腫腫地,仲有小小白,
可能要出啦,點知今早幫他刷牙,見到個牙齦損左,仲紅紅地,好像流血甘,我很擔心呀 不知他飲奶會不會痛,仲有,今早我聞到他有口氣,不知點算,你地有沒見過甘的情形呀

Rank: 5Rank: 5


4210
278#
發表於 07-11-9 11:21 |只看該作者
咁又係 如果要我老公同我比, 我諗我依世都唔洗結 (因為no money)..

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 11:12 硐表
你地係好彩6299有錢先得ja,好似我咁啦,我同c6結婚時真係要自己諗惦佢架

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
279#
發表於 07-11-9 11:22 |只看該作者
可唔可以淨highlight個part比我睇   
原文章由 雪文 於 07-11-9 11:20 硐表
喂, 各位温書温全套, 我有講加.

Rank: 8Rank: 8


17382
280#
發表於 07-11-9 11:23 |只看該作者
牙果part睇左 但happy唔happy果part你未報告wor


原文章由 雪文 於 07-11-9 11:20 硐表
喂, 各位温書温全套, 我有講加.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖