註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 10:57 硐表 雪文:我唔係想睇呢個報告wor 另外果個呢
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:56 硐表 Okok 到時搵唔到再call你
珍珠宮
男爵府
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:56 硐表 你老爺講得啱喎, 嫁女真係收$$, 唔會比$$的喎!!! (你姑仔未結婚可能佢同男朋友未儲夠呱!?!?!?)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 11:04 硐表 敢我姑仔唔洗嫁都得啦, 一來佢地2個一向都無儲$$, 二來個男仔無家底(所以佢地拍左6年拖, 姑仔都無帶過個男仔同6299見面), 三來62/99最少都要20圍酒席, 仲未計禮金其他果d.... ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:59 硐表 你62講得岩wor, 嫁女無理由要女家比wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 11:08 硐表 我又咁睇囉, 如果你姑仔要結婚, 2條友自己走去註冊都得啦, 你老爺奶奶又耐得佢乜野何丫, 我個friend就係咁啦, 好勇架 !!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 11:09 硐表 我覺得唔比哂, 都要津貼返少少都好, 因為我老公&叔仔結婚, 全部d $$都係62/99比, 我地一毫子都唔使攞出黎, 之後仲有$$分 (收左人情之後)
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 11:03 硐表 你大約會幾點到?????
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 11:12 硐表 你地係好彩6299有錢先得ja,好似我咁啦,我同c6結婚時真係要自己諗惦佢架
原文章由 雪文 於 07-11-9 11:20 硐表 喂, 各位温書温全套, 我有講加.