關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
261#
發表於 07-10-29 11:49 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:46 硐表
今日個市, 一個鐘已經升左成千四點

我今日放左交通銀行...得一手咁大把!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
262#
發表於 07-10-29 11:51 |只看該作者
係?! 我無睇ar, 等我look look我d野先
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:46 硐表
今日個市, 一個鐘已經升左成千四點

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
263#
發表於 07-10-29 11:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:51 硐表
係?! 我無睇ar, 等我look look我d野先

升市唔升股

Rank: 5Rank: 5


4210
264#
發表於 07-10-29 11:55 |只看該作者
吓, 我今日仲想入銀行股, 心大心細, 都唔知入邊隻好?3988, 都去到4.81
`
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 11:49 硐表

我今日放左交通銀行...得一手咁大把!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
265#
發表於 07-10-29 11:56 |只看該作者
LOOK左LA, 升成千點, 關我屁事, 我d都無咩上落
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 11:54 硐表

升市唔升股

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
266#
發表於 07-10-29 11:58 |只看該作者
我上星期入左d工行ar, 希望生生性性la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:55 硐表
吓, 我今日仲想入銀行股, 心大心細, 都唔知入邊隻好?3988, 都去到4.81
`

Rank: 5Rank: 5


4210
267#
發表於 07-10-29 12:04 |只看該作者
工行, 10月頭買, 10中6.82 放左啦, 賺左少少
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:58 硐表
我上星期入左d工行ar, 希望生生性性la

Rank: 4


679
268#
發表於 07-10-29 12:08 |只看該作者
d sms我覺得怪lor,我有問過佢,佢話冇嘢,如果真係有嘢,都會收埋唔俾我知,叫我放心,唔好亂諗.

咁樣都有1,我都冇哂辨辦法,早排對我好好,我仲以為佢開始改,點知…….
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 11:45 硐表
你老公有無d乜可疑電話/sms????? 佢一個星期一日唔返home sleep 維持左幾耐呀?????

Rank: 5Rank: 5


4210
269#
發表於 07-10-29 12:08 |只看該作者
今日我入左2866, 都希望佢生生性性la

Rank: 4


679
270#
發表於 07-10-29 12:10 |只看該作者
多謝你地聽我呻, e+個人都舒服咗好多
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:48 硐表
其實我地都唔幫到你d咩, 不過你講出黎唔駛屈住係好d gei, 好似之前我同c6 有d咩argue, 呻左出黎個人都舒服d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
271#
發表於 07-10-29 12:11 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:08 硐表
有d sms我覺得怪lor,我有問過佢,佢話冇嘢,如果真係有嘢,都會收埋唔俾我知,叫我放心,唔好亂諗.

咁樣都有1年,我都冇哂辨辦法,早排對我好好,我仲以為佢開始改,點知…….
...

如果你而家同佢硬拚, 可能會有反效果, 你頂唔頂得住?????
你外家有無back up??? 萬一真係有乜野, 你有無人幫倒????

Rank: 5Rank: 5


4210
272#
發表於 07-10-29 12:13 |只看該作者
不如你寫低你認為可疑既phone no, 之後, 再check下果d可疑號碼係唔係成日都send sms or 打比你老公, 之後, 扮打錯幾次 (分幾日), 睇下係唔係月同一個女人聽, 係既話, 先再問你老公...

原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:08 硐表
有d sms我覺得怪lor,我有問過佢,佢話冇嘢,如果真係有嘢,都會收埋唔俾我知,叫我放心,唔好亂諗.

咁樣都有1年,我都冇哂辨辦法,早排對我好好,我仲以為佢開始改,點知…….
...

Rank: 4


679
273#
發表於 07-10-29 12:20 |只看該作者
其實我唔識買,個時抽籤學人玩吓,3988我得過一手
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:55 硐表
吓, 我今日仲想入銀行股, 心大心細, 都唔知入邊隻好?3988, 都去到4.81
`

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
274#
發表於 07-10-29 12:20 |只看該作者
唉….. :-| :-| :-| :-| :-|
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:08 硐表
有d sms我覺得怪lor,我有問過佢,佢話冇嘢,如果真係有嘢,都會收埋唔俾我知,叫我放心,唔好亂諗.

咁樣都有1年,我都冇哂辨辦法,早排對我好好,我仲以為佢開始改,點知…….
...

Rank: 4


679
275#
發表於 07-10-29 12:24 |只看該作者
我細個係同grandpa and grandma住,e+佢地都唔係度,我又唔想麻煩d姑姐.亞叔,不過如果真係有事,佢地都唔會唔理我.
對寶貝gei grandpa grandma都好錫佢地
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 12:11 硐表

如果你而家同佢硬拚, 可能會有反效果, 你頂唔頂得住?????
你外家有無back up??? 萬一真係有乜野, 你有無人幫倒????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
276#
發表於 07-10-29 12:25 |只看該作者
其實d sms係點樣可疑法? 其實如果佢有心delete d sms, 你點都check唔到lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
277#
發表於 07-10-29 12:25 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:20 硐表
其實我唔識買,個時抽籤學人玩吓,3988我得過一手

我都唔係好識, 抽倒新股咪當儲下私自錢囉!

Rank: 5Rank: 5


4210
278#
發表於 07-10-29 12:25 |只看該作者
我都係一手3988, 係招股果陣抽到架...

原文章由 irenec11 於 07-10-29 12:20 硐表
其實我唔識買,個時抽籤學人玩吓,3988我得過一手

Rank: 8Rank: 8


17382
279#
發表於 07-10-29 12:29 |只看該作者
我都唔會信



原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:01 硐表
佢唔返黎就真係唔可以bor, 好老實, 比我都唔會信佢lor

Rank: 4


679
280#
發表於 07-10-29 12:29 |只看該作者
”你e+心情好d ma” 佢話個女性fd屋企人死咗,
個女性fd sms俾佢話miss 佢,佢就話個女人miss佢,佢都唔知點解,總之佢個心只有我1個,叫我唔好亂諗
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 12:25 硐表
其實d sms係點樣可疑法? 其實如果佢有心delete d sms, 你點都check唔到lor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖