- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
另外仲有一單, 老師話今次英文默書好差, 咁d家長開始嘈la, 話英文dictation太多, 範圍太大, 唔係默晒做咩又要讀晒
有個家長(男), 就好慶, 話點解佢小朋友上幾次都有90分, 呢次竟然0分 , 呢個問題係咪應該要問番佢自己點解呢 佢話範圍太大點讀
老師又捉虫wor, 無拿拿話, 好似excuse me, 我都無叫佢地默gar la, 因為呢個字係比較深
嘩!!!佢一講完呢句, 比個男家長不停話, 你唔默又叫佢地串, 你自己都話深就唔好叫佢地溫呢d la
個老師都有小小黑面, 另一個主任幫佢打完場
老師又解釋, 其實篇dictation唔算太深, 都有同學仔100, 9x分, 如果真係好多, 應該好多人唔合格gar
唉, d家長..... |
|