關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
261#
發表於 07-10-15 10:21 |只看該作者
係ar, 佢走左之後, d人細細聲咪話lor, 邊個小朋友唔攞人野食gar, 我估大部份小朋友都有帶零食小息lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 10:15 硐表
個家長反而將個問題比其他家長而唔正視自己小朋友個社交能力, 佢太保護自己個女啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
262#
發表於 07-10-15 10:27 |只看該作者
你亞仔又攪邊科????   

原文章由 雪文 於 07-10-15 10:21 硐表
哎呀, 我仔都唔打得. 等陣同大家講, 我俾佢 C

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
263#
發表於 07-10-15 10:34 |只看該作者
FUNFUN: CHECK PM PLS.............

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
264#
發表於 07-10-15 10:36 |只看該作者
另外仲有一單, 老師話今次英文默書好差, 咁d家長開始嘈la, 話英文dictation太多, 範圍太大, 唔係默晒做咩又要讀晒

有個家長(男), 就好慶, 話點解佢小朋友上幾次都有90分, 呢次竟然0分 , 呢個問題係咪應該要問番佢自己點解呢 佢話範圍太大點讀

老師又捉虫wor, 無拿拿話, 好似excuse me, 我都無叫佢地默gar la, 因為呢個字係比較深

嘩!!!佢一講完呢句, 比個男家長不停話, 你唔默又叫佢地串, 你自己都話深就唔好叫佢地溫呢d la

個老師都有小小黑面, 另一個主任幫佢打完場

老師又解釋, 其實篇dictation唔算太深, 都有同學仔100, 9x分, 如果真係好多, 應該好多人唔合格gar

唉, d家長.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
265#
發表於 07-10-15 10:38 |只看該作者
love & katiekma

你地個班點? 有無野?

Rank: 5Rank: 5


3212
266#
發表於 07-10-15 10:39 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 09:58 硐表
昨晚我同老公即慶去左食打邊爐 飽得'濟'要成點幾兩點先瞓得著


muk咁博ar......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
267#
發表於 07-10-15 10:46 |只看該作者
FUNFUN: 唔該你!!

你尋日都係去好食王食嗎? 幾人食左幾$$?

Rank: 8Rank: 8


17382
268#
發表於 07-10-15 10:50 |只看該作者
做野先,一陣先上來傾

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
269#
發表於 07-10-15 10:51 |只看該作者
唔洗客氣 (lee 邊有店舖嘛)
Yes, 係'好味王'得我地 2 個人咋, 食左二佰三
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 10:46 硐表
FUNFUN: 唔該你!!

你尋日都係去好食王食嗎? 幾人食左幾$$?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
270#
發表於 07-10-15 10:52 |只看該作者
所以咪咁 '肥'
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 10:39 硐表


muk咁博ar......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
271#
發表於 07-10-15 10:54 |只看該作者
我班的家長就無乜點講自己小朋友的成績, 淨係同老師講話個書包好重, 中文數學書開學到而家都用過, 個仔/女就日日帶, 點知個老師話其實同小朋友講左, 叫佢地唔駛帶, 但佢地都帶埋, D家長就叫老師寫在手冊上, 叫同學要用先帶/OR放係LOCKER! 之後我返去同女女講, 佢話老師有講過, 不過佢地怕突然之間要用, 所以想帶埋!

原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:38 硐表
love & katiekma

你地個班點? 有無野?

Rank: 5Rank: 5


3212
272#
發表於 07-10-15 10:54 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 10:13 硐表



love morning........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
273#
發表於 07-10-15 11:00 |只看該作者
仔仔無跟你地去咩?????

件灰色衫我諗住叔仔結婚時穿的, 你幫下眼下身點親好丫?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 10:51 硐表
唔洗客氣 (lee 邊有店舖嘛)
Yes, 係'好味王'得我地 2 個人咋, 食左二佰三

Rank: 5Rank: 5


3212
274#
發表於 07-10-15 11:02 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 10:52 硐表
所以咪咁 '肥'


唔肥......食得是福 ar......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
275#
發表於 07-10-15 11:19 |只看該作者
我而家睇緊天水圍單CASE, 好慘:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
276#
發表於 07-10-15 11:20 |只看該作者
因為太夜了, 所以冇帶埋佢去. (打邊爐要食成 1.5-2粒鐘嘛)

好吖,
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 11:00 硐表
仔仔無跟你地去咩?????

件灰色衫我諗住叔仔結婚時穿的, 你幫下眼下身點親好丫?

Rank: 5Rank: 5


2065
277#
發表於 07-10-15 11:22 |只看該作者
I will repor to u on lunch hours.

原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:38 硐表
love & katiekma

你地個班點? 有無野?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
278#
發表於 07-10-15 11:26 |只看該作者
仲有少少就做完, 再等等.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 10:27 硐表
你亞仔又攪邊科????   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
279#
發表於 07-10-15 11:26 |只看該作者
我上次去係星期日, 等位等左成大半個鐘呀~等到亞女牙痛咁聲 ! 你地尋日要唔要等位?

原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 11:20 硐表
因為太夜了, 所以冇帶埋佢去. (打邊爐要食成 1.5-2粒鐘嘛)

好吖,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
280#
發表於 07-10-15 11:28 |只看該作者
係咪好長篇呢???
KATIEKMA你收倒我果44元未呀?????
原文章由 katiekma 於 07-10-15 11:22 硐表
I will repor to u on lunch hours.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖