註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 13:25 發表 換全屋既話真係幾大工程又要搭掤又大塵
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 13:53 發表 係咪唔會打8號? 唉, 星期六仲去機場酒店添, 應該都無得swimming gar la
大宅
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 14:16 發表 今日先星期三, 如果打得成, 星期六都會好好天
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 14:22 發表 如果打得成, 星期五可能唔洗返工
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 14:20 發表 個風球唔係吹去台灣再去福建登陸咩? (我聽昨晚新聞報導)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 14:25 發表 我都唔希望打得成, 果日我老豆生日, 約晒人食日本野架!!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 14:28 發表 會唔會是食 '大盛' : :
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 14:33 發表 收音機話今晚登陸啦,咁星期五後應該好天:loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 14:35 發表 唔係呀化?! 我今晚都約左人食飯呀, 打三號好啦!!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 13:34 發表 C啦我打錯曬 我將你個CASE+我自己個CASE攪到亂曬龍 更正: 以我為例,我間屋係2-4人單位, 而我地本身得3個人=夠住 如我生多1個都係得4人都未OV ...
原文章由 雪文 於 07-8-8 14:44 發表
原文章由 雪文 於 07-8-8 14:43 發表 funfun,你今晚去咩 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 14:48 發表 咁我生2個夠數啦