關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
241#
發表於 07-2-5 14:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

佢返半日班, 點解唔將d野改去平日學呀, 以前priscilla返半日班時, 都只係平日學野, 星期六及日就留番黎玩, 不過今年就唔得, 只係得番星期日, 因為daddy星期日唔駛返工, 所以我地習慣個日一定唔會學野, 留番黎一家人去下玩.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
242#
發表於 07-2-5 18:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我唔係好明呀? 你意思係唔係進位呀, 因為我地學校計個d雙位數, 其實唔需要進位的, 所以我個女自己可以攪得掂.

24
-12
-----

  36
+13
-------
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
243#
發表於 07-2-5 18:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

好似
   19
+  4
------


咁應該點教佢會明白.
我叫佢由9開始數,四隻手指,先至進位.
佢唔多明 係咪我教錯方法

你女女鐘意睇書 我仔仔都好鐘意睇書,不過佢睇得唔留心會大意.

Rank: 5Rank: 5


2422
244#
發表於 07-2-5 18:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

通常我都係教個女響心入面記9, 之後就數手指加4, 雖然我個女依家未教進位, 但都係用呢個方法的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
245#
發表於 07-2-5 20:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng 寫道:
yeeli:

通常我都係教個女響心入面記9, 之後就數手指加4, 雖然我個女依家未教進位, 但都係用呢個方法的.


我仔仔幼稚園未教進位,係我自己比創新出版套VCD佢學,因為佢話係3-7歲,咁我遲D先再教佢進位.

Rank: 5Rank: 5


2422
246#
發表於 07-2-5 22:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

講開vcd, 我最近都買左套vcd係教乘數表的, 其實響我個女開始學講野時我已經想搵有關乘數表0既cd比佢聽, 不過搵來搵去都無, 點知早兩三個月比我響書店見到, 仲係vcd黎架, 所以我想都無想過, 即刻買左返屋企, 我得閒就放出黎比佢聽下, 等佢不經不覺就學會乘數表, 唔駛將來背得咁辛苦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
247#
發表於 07-2-5 23:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你係邊間書店買,等我又去睇下,VCD叫咩名,幾多錢呢

Rank: 5Rank: 5


2422
248#
發表於 07-2-5 23:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我響新都城二期間中華書店買的, 個名係"小恐龍家族之唱背---九因歌", 係由 SONY & BMG 出版的, 我已經唔記得確實幾多錢, 印象係百多元.

我亦好似見過CD舖有得賣.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
249#
發表於 07-2-6 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

我都要知  
我這個慢幾拍媽咪要向兩位多多學習      
妳們委捧呢 已教兩位數, 我仔仔仍學個位在學校.
我有個朋友的兒子也很叻, 小我仔仔兩個月但在3-4歲已懂兩位數, 故我一直希望小兒有一半便好了.

我們也很多時行路過妳們公園玩的, 近日往草地玩多, 因可玩文靜小小遊戲.

Rank: 3Rank: 3


280
250#
發表於 07-2-6 00:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

工聯會珠心算都幾平   我都要想想但要先做number
下學期學校多了一樣家課本, 內容是由學生自己寫上今天的功課做什麼, 多少板.     需然他寫得差但也好起碼我知每天老師之要求帶什麼 不用特然早上告訴妳要帶什什麼呀.

Rank: 3Rank: 3


280
251#
發表於 07-2-6 00:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我聽完蔡老師meeting后我決定轉往新都城二期 因地點好及對她很像有信心, 但我想問
她說每次小朋友上課后均有一張紙給家長說明今天之學習情況,是嗎 ? 又說一段時間又會約見說進度 ?
她說她不只教學及也教品德, 最後我想問是她說很多人報名, 故也須選人才可進入.  
我之前上的沒有每天之情況紙的.

Rank: 4


904
252#
發表於 07-2-6 09:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


是 cd / vcd ? 我都想搵好耐, 不過唔知邊隻好, 也有想過買不到就自己 record, 要亞囡得閒就聽    

alkyng 寫道:
YEELI:

我響新都城二期間中華書店買的, 個名係"小恐龍家族之唱背---九因歌", 係由 SONY & BMG 出版的, 我已經唔記得確實幾多錢, 印象係百多元.

我亦好似見過CD舖有得賣.
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


2422
253#
發表於 07-2-6 10:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

我地都好鍾意響草地玩的, 打羽毛球, 吹波波, 踢波...等等, 之後就會玩公園d設施.

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
254#
發表於 07-2-6 10:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞:

我都好似你咁想架, 如果再買唔到我就會自己錄, 不過我估個女聽到阿媽把聲就咁讀出黎, 肯定唔會聽啦 , 所以遲遲都無錄到. 點知後來咁好彩比我發現左隻vcd, 佢係用唱歌形式咁唱出黎, 我個女聽左一次之後已記得一個乘數及二0既少少 , 不過我暫時見過呢隻咋, 所以一見即買, 有時商場攪d細型書展, 我問過晒d展商都無呢d vcd 0既 , 你可以再睇定d先決定買唔買啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2839
255#
發表於 07-2-6 13:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

   Me too!
alkyng 寫道:
MIHOLO:

我地都好鍾意響草地玩的, 打羽毛球, 吹波波, 踢波...等等, 之後就會玩公園d設施.



Sometimes I like to let my girl go to the library first!
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 3Rank: 3


365
256#
發表於 07-2-6 13:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hihi....safarimama...

食左飯未呀...

我同仔仔都鍾意係樓下公園仔玩..
你地多數係邊個公司園玩呀?

Rank: 4


988
257#
發表於 07-2-6 14:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

聽你咁講我好似係新都城正cd店睇過,比普通cd大好多嗰隻.
我都要去買,聽住歌容易入腦,thx~
alkyng 寫道:
YEELI:

我響新都城二期間中華書店買的, 個名係"小恐龍家族之唱背---九因歌", 係由 SONY & BMG 出版的, 我已經唔記得確實幾多錢, 印象係百多元.

我亦好似見過CD舖有得賣.

Rank: 5Rank: 5


2422
258#
發表於 07-2-6 14:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

係呀, 你真係聰明, 個盒好似A4咁大架, 因為入面仲有副大富翁架.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
259#
發表於 07-2-6 14:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

safarimama:

你通常乜野時間去架, 會唔會我地曾經見過
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
260#
發表於 07-2-6 14:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

唔好咁講啦,大家都係交流下,我地一齊邊學邊教仔
小朋友唔好有比較,佢有佢既特長,等我地家長去發掘.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖