關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
241#
發表於 06-11-23 14:19 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

幾時開始放產假呀?

Rank: 1


7
242#
發表於 06-11-23 22:37 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

是呀
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


1998
243#
發表於 06-11-23 22:41 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我想返到x'mas holiday 前, 唔知得唔得, 你知啦, 未生前放假, 又無所事事, 如果寶寶出左世, 後d先返工好d. 不過要問過公司.
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

幾時開始放產假呀?

Rank: 1


7
244#
發表於 06-11-23 23:04 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我時時同你
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


1998
245#
發表於 06-11-24 09:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

甘多位早晨呀. MIC823, 12月3日個海豚團, DADDY會同阿仔一齊去, 你都時記得同我阿仔相認, 你地甘熟

Rank: 4


724
246#
發表於 06-11-24 09:49 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

  

傑傑去唔去睇海豚呀??

佢真係好醒目呀!!
  
傑傑仔 寫道:
我時時同你

Rank: 4


724
247#
發表於 06-11-24 09:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

今早做義工,見到你仔去尿尿呀!!!!
佢眼定定望住我,可能以為見到肥田啦!!!     

到時我一定會同佢抱抱的!!!放心!!!     

梗係放前二後八啦!如果唔係真係悶到嘔呀!! :tongue:  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1998
248#
發表於 06-11-24 13:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
甘佢有無叫你先, 你睇住佢尿尿? 你估佢今晚會唔會同我講有人望佢尿尿呢 ?
K_WONG7

mic823 寫道:
今早做義工,見到你仔去尿尿呀!!!!
佢眼定定望住我,可能以為見到肥田啦!!!     

到時我一定會同佢抱抱的!!!放心!!!     

梗係放前二後八啦!如果唔係真係悶到嘔呀!! :tongue:  :tongue:

Rank: 4


724
249#
發表於 06-11-24 13:43 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

no la.只係見到佢去尿尿完,回班房.我屋企有3/4同佢一樣,有大,中,細碼.唔需要喇!!!     

Rank: 5Rank: 5


1998
250#
發表於 06-11-24 22:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呢, 查實你仔仔總共學左幾多樣課外活動 ? 你d時間夠唔夠用, 我就真係唔夠用啦, 你覺唔覺d dict, 評估等, 愈黎愈密.
真係要請教下你, 因為我見你寫, 你仔仔都好多野學, 過兩招黎呀  
k_wong7

Rank: 4


724
251#
發表於 06-11-24 23:04 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢學公文,鋼琴同武術.

星期一學公文,(唔學喇,不過好唔捨得)
星期六學武術,
星期日學鋼琴.


k_wong7 寫道:
mic823,
係呢, 查實你仔仔總共學左幾多樣課外活動 ? 你d時間夠唔夠用, 我就真係唔夠用啦, 你覺唔覺d dict, 評估等, 愈黎愈密.
真係要請教下你, 因為我見你寫, 你仔仔都好多野學, 過兩招黎呀  
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
252#
發表於 06-11-24 23:07 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

甘你仔仔考左幾級呀(鋼琴) ?

mic823 寫道:
佢學公文,鋼琴同武術.

星期一學公文,(唔學喇,不過好唔捨得)
星期六學武術,
星期日學鋼琴.


[quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
係呢, 查實你仔仔總共學左幾多樣課外活動 ? 你d時間夠唔夠用, 我就真係唔夠用啦, 你覺唔覺d dict, 評估等, 愈黎愈密.
真係要請教下你, 因為我見你寫, 你仔仔都好多野學, 過兩招黎呀  
k_wong7
[/quote]

Rank: 4


724
253#
發表於 06-11-24 23:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢返到黎5:00,佢就會即刻沖涼,咁我會比佢自由時間到5:30,佢會睇電視,食野,同細佬玩.跟住就做功課,到6:30食飯,食到7:15,跟住就繼續做埋其他功課(如果未做完),做完就要溫習(讀書),check 功課,有時做習作,大約8:30,一般佢都會做晒!!咁又係自由時間,到9:30就要sleep.
自重多咗d自由時間比佢,佢乖咗同埋做野會快咗!!!

咁星期六or星期日,是但一日一定要溫習,另一日就去玩or行街呀,公園呀....

依家好過9月,10月多多聲,起碼我會安心d!!!

Rank: 4


724
254#
發表於 06-11-24 23:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

學咗4個月,之前學小提琴,不過佢話隻手好痛(因為佢食手指,好似無晒指甲咁樣)
k_wong7 寫道:
甘你仔仔考左幾級呀(鋼琴) ?

[quote]
mic823 寫道:
佢學公文,鋼琴同武術.

星期一學公文,(唔學喇,不過好唔捨得)
星期六學武術,
星期日學鋼琴.


[quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
係呢, 查實你仔仔總共學左幾多樣課外活動 ? 你d時間夠唔夠用, 我就真係唔夠用啦, 你覺唔覺d dict, 評估等, 愈黎愈密.
真係要請教下你, 因為我見你寫, 你仔仔都好多野學, 過兩招黎呀  
k_wong7
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1998
255#
發表於 06-11-24 23:28 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你仔仔比較自動自覺, 相對我個仔就唔係, 所以你d時間分配得好好, 好彩依家我地比佢去功課輔導班, 如果唔係, 真係12點都唔使訓.
k_wong7

Rank: 4


724
256#
發表於 06-11-24 23:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢都幾醒目喎!咁佢去功課輔導班,去到幾點呀??佢地唔係同佢攪掂晒咩!!!
k_wong7 寫道:
mic823,
你仔仔比較自動自覺, 相對我個仔就唔係, 所以你d時間分配得好好, 好彩依家我地比佢去功課輔導班, 如果唔係, 真係12點都唔使訓.
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
257#
發表於 06-11-25 09:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

佢去功課輔導班去到七點, D功課通常都做晒, 不過, 有時返到黎, DADDY覺得佢寫得唔好, 米叫佢再做. 同埋要溫書, 上網(學校真係好多網要上), 另外, 仲要學琴, 練琴, 已經盡量將D課外活動放係星期六AND日. 所以好辛苦.

Rank: 4


724
258#
發表於 06-11-25 20:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

咁佢有咩課外活動呀??佢幾級呀??最緊要佢自己覺得辛唔辛苦呀!!!
k_wong7 寫道:
佢去功課輔導班去到七點, D功課通常都做晒, 不過, 有時返到黎, DADDY覺得佢寫得唔好, 米叫佢再做. 同埋要溫書, 上網(學校真係好多網要上), 另外, 仲要學琴, 練琴, 已經盡量將D課外活動放係星期六AND日. 所以好辛苦.

Rank: 1


27
259#
發表於 06-11-26 07:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

各位德信的家表:
唔該你們可否講多些有關德信幼稚園的資料俾我知,因在"幼稚園"處沒有家長討論。我想知道德幼的程度深或淺, 老師是否ok!     
我叫楠楠 :wave: :wave: :wave:[url=]ImageShack[/url]

Rank: 5Rank: 5


1998
260#
發表於 06-11-26 22:49 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
pls check pm
k_wong7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖