- 在線時間
- 172 小時
- 最後登錄
- 12-8-21
- 國民生產力
- 121
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-1-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1539
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 1662
- UID
- 6043
 
|
Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵
LULU-MAK
北海道同東京迪士尼<---嘩~~正呀! 跟團定自己行呀?
祝旅行愉快! 妳女女一定好開心呀!
今日去完黃金海岸好累呀~~, 我地10:00在tst半島上車乘酒店車到達酒店10:30, 影左一陣相就開始玩佢地d遊戲, 有成10個遊戲, 雖然太陽哂, 我大仔同細仔都一於少理玩到全身濕哂, 玩到12:15同佢地去換衫就開始食buffer喇, 都ok喎, d甜品都幾得意, 我最like係個燒鵝湯米, $180(成人) 有75折, 小朋友就$108冇折, 送遊戲票10張及一套小巫師衫, 仲有射擊玩, 食完野後2:00到, 又開始玩過, 不過今次室內有冷氣, 我d仔玩野地射擊, 幾得意男仔一定好鍾意架!
嘻...我就坐坐下訓著左, 佢地玩到3:30到我地去左行海灘. book左4點酒店車回tst, 今日真係累到死, 大仔就開心到震! (我用左$5xx咋)
咁樣去都幾好,我覺得唔須要一定要住, 因為時間都配合得好好, 下次有機會再同佢地玩過! |
|