關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 4


714
241#
發表於 06-7-19 17:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,
一路順風,玩得開心!!!
LULU-MAK 寫道:
我去北海道同東京迪士尼, 家陣好期待富良野果道既花田, 我帶佐2張1GB咭去影相.

Rank: 5Rank: 5


1936
242#
發表於 06-7-19 17:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我去北海道同東京迪士尼, 家陣好期待富良野果道既花田, 我帶佐2張1GB咭去影相.
嘩! 正, 我怕2GB都未必夠用喎! 不過唔知嗰邊買會唔會平啲呢? 我上次在札幌睇過日本出的DV相機就真係平過香港! 另外如有機會既你記得買啲藍梅素俾個囡食呀.

Rank: 4


714
243#
發表於 06-7-19 17:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

SCY2A2,
我囡囡都係自己涼,上年洗頭時D護髮素都係沖得麻麻地,今年就好好多啦。不過就重未識自己綁頭髮,但又要留到長一長 :tongue:
LULU-MAK 寫道:
歡迎你加入!  我個囡沖涼就自己沖, 但洗頭就要跟跟眼, 始終好似洗唔乾淨.
[quote]
SCY2A2 寫道:
Hello! 我新報到, 我個女都升小三, 想問你們仔女係唔係自己洗頭?涼?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1625
244#
發表於 06-7-20 10:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咁返黎記得比d相我地睇呀   
LULU-MAK 寫道:
我去北海道同東京迪士尼, 家陣好期待富良野果道既花田, 我帶佐2張1GB咭去影相.

Rank: 5Rank: 5


1625
245#
發表於 06-7-20 11:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

SCY2A2   

我個大仔前年都開始自己沖涼喇, 不過我諗係男仔關係, 頭髮短短, 洗頭冇問題 [quote]
SCY2A2 寫道:
Hello! 我新報到, 我個女都升小三, 想問你們仔女係唔係自己洗頭

Rank: 1


13
246#
發表於 06-7-20 18:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個女而家先start 自己

Rank: 5Rank: 5


1662
247#
發表於 06-7-20 20:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK
北海道同東京迪士尼<---嘩~~正呀! 跟團定自己行呀?
祝旅行愉快! 妳女女一定好開心呀!

今日去完黃金海岸好累呀~~, 我地10:00在tst半島上車乘酒店車到達酒店10:30, 影左一陣相就開始玩佢地d遊戲, 有成10個遊戲, 雖然太陽哂, 我大仔同細仔都一於少理玩到全身濕哂, 玩到12:15同佢地去換衫就開始食buffer喇, 都ok喎, d甜品都幾得意, 我最like係個燒鵝湯米, $180(成人) 有75折, 小朋友就$108冇折, 送遊戲票10張及一套小巫師衫, 仲有射擊玩, 食完野後2:00到, 又開始玩過, 不過今次室內有冷氣, 我d仔玩野地射擊, 幾得意男仔一定好鍾意架!
嘻...我就坐坐下訓著左,     佢地玩到3:30到我地去左行海灘. book左4點酒店車回tst, 今日真係累到死, 大仔就開心到震!        (我用左$5xx咋)

咁樣去都幾好,我覺得唔須要一定要住, 因為時間都配合得好好, 下次有機會再同佢地玩過!

Rank: 5Rank: 5


1379
248#
發表於 06-7-20 21:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


AE_bb,

哈哈哈! 我冇理個女洗頭好耐lu,尼個責任留咗比個大囡,因為佢地要一齊沖涼呀麻,不過我唔比落護髮素,驚佢過得唔乾淨呀   yeah !

Rank: 4

醒目開學勳章


765
249#
發表於 06-7-20 22:04 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女本來頭髮都很長, 但暑假一星期要返3日習泳班, 所以我要佢剪短頭髮方便洗頭, 初時佢都唔肯 ga, 但我話剪少少 la, 剪完都可以紮番條小馬尾, 好似”新排球女將”阿梢咁........ 頭髮短左 & 薄左, 跟著睇住佢反覆練習洗幾次, 依家自己洗頭都無問題 la.  

Rank: 4

醒目開學勳章


765
250#
發表於 06-7-20 22:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

暑假個個外遊好開心 wor, Easy 媽咪介紹嘅 buffet, 有得食有得玩, 好))))))好))))))好))))))正呀!

我就唔知點解公司咁鬼忙, 周身都唔得閒, 阿女今星期返暑期班, 星期一至星期六, 日日都有好節日, 聽朝我要逛書展, 問她去不去? 佢話唔想請假 wor, 佢仲忙過我, 空閒的時間就和同學仔煲電話粥, Sunday 仲約左個高年班同學來我家玩, 今日先話俾我知, 真係俾佢............

我諗 8月下旬會得閒D, 到時工人放大假返鄉下, 睇下可唔可以蛇下去泰國短線遊。

Rank: 5Rank: 5


1936
251#
發表於 06-7-21 10:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:

咁樣去都幾好,我覺得唔須要一定要住, 因為時間都配合得好好, 下次有機會再同佢地玩過!
嘩, 行程好緊密喎, 原來係一日遊, 咁都唔錯, 相信昨日佢哋玩到散晒啦, 今日俾佢哋瞓晏啲囉!

Rank: 5Rank: 5


1936
252#
發表於 06-7-21 10:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

AE_bb,

哈哈哈! 我冇理個女洗頭好耐lu,尼個責任留咗比個大囡,因為佢地要一齊沖涼呀麻,不過我唔比落護髮素,驚佢過得唔乾淨呀   yeah !
CHUCHU,

我表妹個囡又係好鐘意玩泡泡浴, 佢話在類似sasa的地方有$20一大樽bubble bath賣, 一放水落浴缸度啲泡就好似綿花咁好正, 你可以考慮買返嚟玩下!

Rank: 5Rank: 5


1936
253#
發表於 06-7-21 10:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami 寫道:

我諗 8月下旬會得閒D, 到時工人放大假返鄉下, 睇下可唔可以蛇下去泰國短線遊。
Charitymami,

咁啱我又係聽日去逛書展, 你囡咁快已經有佢個世界喇! 我又係8月尾去泰國, 有冇興趣一齊呀?

Rank: 3Rank: 3


347
254#
發表於 06-7-21 13:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
[咁啱我又係聽日去逛書展, 你囡咁快已經有佢個世界喇! 我又係8月尾去泰國, 有冇興趣一齊呀?


肥仔媽咪,
I have went to 書展 on yesterday, prefer you buy a ticket at 7-11 or O.K.(MTR station shop) first will be better which no need to queue, ,make sure do not
follow the queue to enter  書展, you must waste more time and just bring the ticket on hand and found Hall 5 entree(Kids section) is ok, first step go to Hall 5 KIDS section will be better, not so many pepole compare with Hall 1 & 2. I have a great time on yesterday with my son .
Glad to knew you will go Thailand on end Aug, will you join tour or package? I am also want to go but
unable on Summer Holiday, may be Christmas or CNY, have a nice trip

Rank: 5Rank: 5


1625
255#
發表於 06-7-21 15:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

原來係 day trip, 我仲以為住日晚 tim....

個行程好豐富, arm 哂d小朋友玩啦  

野地射擊, 好好玩呀   

Rank: 5Rank: 5


1625
256#
發表於 06-7-21 15:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

沖泡泡浴, 可能要成個鐘   
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
CHUCHU 寫道:

AE_bb,

哈哈哈! 我冇理個女洗頭好耐lu,尼個責任留咗比個大囡,因為佢地要一齊沖涼呀麻,不過我唔比落護髮素,驚佢過得唔乾淨呀   yeah !
CHUCHU,

我表妹個囡又係好鐘意玩泡泡浴, 佢話在類似sasa的地方有$20一大樽bubble bath賣, 一放水落浴缸度啲泡就好似綿花咁好正, 你可以考慮買返嚟玩下! [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1936
257#
發表於 06-7-21 16:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp 寫道:

肥仔媽咪,
I have went to 書展 on yesterday, prefer you buy a ticket at 7-11 or O.K.(MTR station shop) first will be better which no need to queue, ,make sure do not
follow the queue to enter  書展, you must waste more time and just bring the ticket on hand and found Hall 5 entree(Kids section) is ok, first step go to Hall 5 KIDS section will be better, not so many pepole compare with Hall 1 & 2. I have a great time on yesterday with my son .
你放假同個仔去? 我都怕星期六好多人, 咁我都買定入場卷先lu! 主力Hall 5, 多謝提醒!

我報咗團但不知能否成團.

Rank: 4

醒目開學勳章


765
258#
發表於 06-7-21 23:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今朝一早去到書展, 唔係咁多人, 我淨係去左 Hall 5 & Hall 2, 此行主要係買補充練習, 圖書反而        是次要, 我的戰利品有:

補充練習:
Classroom 新一代預試試題(中、英、數)套裝, 74折 =$105
Classroom BCA(中、英、數)策略訓練套裝,   74折 =$105
訂閱My Classroom 月刋 10 期, 7折 =$70
贈品: 雨傘, 長城中英數補充合訂本, My Classroom 月刊一期
Longman 新三合一模擬試題 3A =$26
Longman 新三合一模擬試題 3B =$26
學林數學應用題 3上, 8折 =$28.8
學林數學應用題 3下, 8折 =$28.8
學林 -英數 3A,  8折 =$32
學林 -英數 3B,  8折 =$32

故事圖書:
新雅—我們都是都第一名(新書), 75折 =$36
合力特價書—100則趣味數理大動腦, 貓咪魔法學校, 爸爸讓我們去看世界, 都是樹果惹的禍,  每本=$20

文具:
三角鉛筆一盒 =$15
Toshiba --1G ,  SD 記憶咭 =$185

Rank: 4

醒目開學勳章


765
259#
發表於 06-7-21 23:49 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

老實講, 自從買過大陸版本D書, 發覺港版書一D都唔平, 好似我剛收到一套4冊的"我的第一套科學漫畫書", 全彩色印刷只售RMB70/套, 但港版買$93/本, 一模一樣, 只是繁/簡体字的分別, 漫畫咋! 價錢貴到咁揦脷! :tongue:


Rank: 4

醒目開學勳章


765
260#
發表於 06-7-21 23:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

我倘未決定 ar, 因
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖