關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 4


526
241#
發表於 06-10-10 00:33 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

shigella 寫道:
Dear id00288,
我都係住將軍澳,聖母小學 07-08小一收咗我個女,10月9至10日要註冊,請問校車要幾多點上車,平均一個月支出要多少?


Shigella,
我check番今年校車費用, 將軍澳分開了兩邊上車, 近新都城, 翠林, 厚德 收$610, 廣明, 將軍澳中心 & 廣場收$630.
vivian6108

Rank: 3Rank: 3


136
242#
發表於 06-10-10 00:48 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

恕我路過多咀,今年學車公司,但女兒投數保母態度,校車亦較舊,你可多問其他家長了解情況

(represent my daughter)

Rank: 4


526
243#
發表於 06-10-10 00:51 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

HI  vivian6108
想問知唔知油塘校車費用,小女明年讀聖母小學小一
THANK YOU  THANK YOU

Rank: 3Rank: 3


136
244#
發表於 06-10-10 00:51 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

sorry for my poor chinese typing, 今年學車公司 sb the school change the school bus company this year. It's not so expensive, but my daughter needs to take 1 hour from school back to home (Kwun Tong area).

Rank: 4


526
245#
發表於 06-10-10 01:48 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hochingman 寫道:
HI  vivian6108
想問知唔知油塘校車費用,小女明年讀聖母小學小一
THANK YOU  THANK YOU


Hochingman:
今年油塘校車費用$600, 而我個女由聖母幼稚園都係坐開保母車, 油塘收$620. 而且上落都係我樓下, 方便過校車上落點.

Rank: 4


526
246#
發表於 06-10-10 02:02 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

filifala 寫道:
sorry for my poor chinese typing, 今年學車公司 sb the school change the school bus company this year. It's not so expensive, but my daughter needs to take 1 hour from school back to home (Kwun Tong area).


filifala,
係呀, 坐校車要一粒鐘架. 所以, 我choice褓母車, 快d. 我住油塘, 個女6:50上車, 大約7:20分到學校, 經常都要坐在車內等學校開門. 曾經要求褓母車叔叔遲D上車, 但佢話寧早到好過到時遲到就唔好啦,因會記手冊. 如果, 在油塘坐校車同一樣時間上車, 返到學校都要成粒鐘, 我朋友個女坐到呆左, 太耐啦.... 佢地都想轉褓母車, 但無位

Rank: 5Rank: 5


4337
247#
發表於 06-10-10 09:18 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear all
比起幼稚園平成一佰多元啊   
舊時小學和幼稚園是同一間校車公司
我現在單程都要$430

Rank: 3Rank: 3


137
248#
發表於 06-10-10 09:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello各位   
我發覺聖母真係非常之嚴,連我地d義工都

Rank: 4


526
249#
發表於 06-10-10 10:29 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

id00288 寫道:
Dear all
比起幼稚園平成一佰多元啊   
舊時小學和幼稚園是同一間校車公司
我現在單程都要$430

係呀, 個次家長會學校講舊校車公司加價, 約每程多$100, 而新校車只係每程加多$20, 故學校選了新校車公司.

Rank: 4


526
250#
發表於 06-10-10 10:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
lulu媽媽 寫道:
Hello各位   
我發覺聖母真係非常之嚴,連我地d義工都

Rank: 1


23
251#
發表於 06-10-10 14:19 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔係喎, 我見到學生太早到, (學校開搭半), 佢地要係門外排隊等開門; 而家我都係遲的先送個女到學校。

Rank: 3Rank: 3


137
252#
發表於 06-10-10 14:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
今日芙芙終於同我講野啦
該用戶已被刪除

253#
發表於 06-10-10 19:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
254#
發表於 06-10-11 10:15 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
其實我唔係好聽得明芙芙講咩架 :
好似話媽媽上網見倒我响道喎
其實芙芙食飯好叻,其他同學好多都食剩好多,有d
食咗3份1已經嗌飽啦 芙芙就幾乎食晒,所以
你唔洗擔心佢

Rank: 3Rank: 3


137
255#
發表於 06-10-11 13:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
今日芙芙個餐都幾滯下 :-|
肉醬意粉+吞拿魚包
我見佢食完d意粉好似好飽咁,問佢食唔食得落個包,
佢話食唔倒,所以我叫芙芙帶返屋企,你又可以試下
個包好唔好食
該用戶已被刪除

256#
發表於 06-10-11 20:04 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


147
257#
發表於 06-10-12 08:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Eve mum,
我問Kelly什麼評估,她說即是考考你咖唔咖,我估是近似英文預默,比D貼士大家測驗形式。Kelly是帶飯盒的,但擔心不夠熱,要麻煩lulu媽幫手睇睇,不過下個月開始,我會訂飯和帶飯,這樣Kelly不會太悶,而每朝造飯都很趕。你住那一區?乘校車要多久?

lulu媽,
可不可幫我留意Kelly的飯盒夠不夠熱,因要保温六個鐘。Kelly 對我說夠熱,不過有時她的尺度和我們不同。Thanks!

Rank: 3Rank: 3


137
258#
發表於 06-10-12 15:45 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
冇問題 星期一我幫你留意下Kelly個飯盒
今日我見Kelly冚番個飯盒,我問佢係咪食晒,佢話食剩少少,
咁我話打開比我睇下,佢又唔打開 佢平時個飯盒
係咪食剩架 因為佢收飯盒都幾快
syliujoe 寫道:
Eve mum,
我問Kelly什麼評估,她說即是考考你咖唔咖,我估是近似英文預默,比D貼士大家測驗形式。Kelly是帶飯盒的,但擔心不夠熱,要麻煩lulu媽幫手睇睇,不過下個月開始,我會訂飯和帶飯,這樣Kelly不會太悶,而每朝造飯都很趕。你住那一區?乘校車要多久?

lulu媽,
可不可幫我留意Kelly的飯盒夠不夠熱,因要保温六個鐘。Kelly 對我說夠熱,不過有時她的尺度和我們不同。Thanks!

Rank: 3Rank: 3


147
259#
發表於 06-10-12 17:20 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽,
係喎,Kelly 說你星期五是"day off"!
她每天都吃剩,她都會推說是不夠時間吃,不過可能是飯盒不夠可囗!比起你的相差很遠呢!不過她又要我給她造飯,放左學就勁肚餓(六點),又要吃東西。

另外她知道我認識你都感到很好奇,但我沒告訴她,懶神秘!
該用戶已被刪除

260#
發表於 06-10-12 19:56 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖