- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
由 BonnieKam 於 2006-06-23 23:29:27
hi yoballma
你記得我嗎 ? 之前都有同你地傾過計的, 我仔仔讀雨川P1嘅呢. 其實我都係打避孕針的, 打左成7年啦(由生左呀仔之後就
打到依家) 我個人就OK啦完全無副作用, 只要係一般註冊西醫就可以打的, 每月打一次, 由M嚟第一日起計, 到第7日至第10日之間就要打. 我自已通常都係第8日打的. 多數西醫都係收$100. 我覺得打針較方便, 每月一次, 唔使食藥咁煩, 日日都要記得食, 一唔記得食就會攪到D PERIOD亂晒籠, 好鬼麻煩架, 我份人又大頭蝦, 所以我一定揀"打針" !!
Bonnie
hello BonnieKam
緊係記得你啦, 你介紹補習社比我個個吖嗎, 好耐都冇見你入呢度嘞. 不過可好似唔見有你講個間補習社喎.
我有以下問題想請教你 :
1.) period黎緊都可以打針咩,唔係要等黎完後嘅7日內打咩?
2.) "富寶" 個商場d醫生有冇得打呀 ?
3.) 打係手度, 還是個pat pat 度呀?個工人好怕打pat pat
4.) 我聽人講好似有d係3個月個喎, 你知唔知有冇呀?
突然間好似變咗問題少女 tim, 呀!唔係, 係問題少婦先啱.
有冇媽咪知道呀, 幫幫忙吖 . thank you |
|