關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
241#
發表於 06-6-22 23:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

今日收到雨川封信, 收左我仔仔喇 ! 不過有 d 怕, 始終好似有好多負面消息甘, 不過都好開心      


Dear Matthew_媽咪
雨川都ok個喎, 我大抽獎個日都聽到好多媽咪都選雨川喎,
應該都唔差嘅, 註冊咗先, 再等吓有冇更好嘅消息.
明天會更好呀.
    
^_^

Rank: 2


91
242#
發表於 06-6-22 23:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,

我仔仔5歲, 下學期升k.3, 現讀康傑!

Rank: 4


588
243#
發表於 06-6-22 23:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

Thanks ! 如果馬循唔得, 都會去註冊先, 點呀 ? 工人方便煩完未呀 ?

Rank: 2


62
244#
發表於 06-6-22 23:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kiel,

我仔仔9月都升K.3,你會幫他報那間學校呢?

靖靖mother

Rank: 2


91
245#
發表於 06-6-23 00:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
Kiel,

我仔仔9月都升K.3,你會幫他報那間學校呢?

To : 靖靖mother,

我都未定, 咁妳會點選擇?? 妳仔仔讀邊間學校??

Rank: 3Rank: 3


304
246#
發表於 06-6-23 00:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
Yoballma,

我都認同Matthew_媽咪的意見,工人會返HK,做完這合約有成萬蚊的長期服務金,她一定會捱的。

我支持你年半後才轉工人,因請新工人如做得不好,到時轉很煩的(大囡剛入小一及細囡得15個月),你的阿姨住很遠,是否不用付太多費用給她?你住那裡?否則有些補習社可照顧小朋友兩小時或找其他托管服務。

靖靖mother


Dear 靖靖 mother & Matthew 媽咪

首先多謝你地關心同埋你地嘅意見.

其實我同你地嘅唸法都一樣, 所以呢幾日我都有同個工人傾計, 同埋用長期服務金黎引誘佢一定要返黎 finish 埋個合約.
聽佢嘅口吻佢係會返黎, 不過係驚到時佢屋企人同埋個老公唔比佢走啫.
另外我阿姨係義務幫我, 唔收我錢的, 佢下午會黎馬鞍山幫我湊個大女放學返我屋企等我返黎佢先至返去佢屋企, 或者佢會去埋我大埔個家姐到瞓, 順便幫手湊我個細女, 我阿姨同我家姐都好錫我兩個女, 尤其是細女,所以唔成問題.

不過呢單嘢真係比個工人搞到我好煩又激氣.   
^_^

Rank: 4


588
247#
發表於 06-6-23 00:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma

唔緊要喇 ! 最緊要解決左嘛 !    

Rank: 3Rank: 3


304
248#
發表於 06-6-23 00:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma

唔緊要喇 ! 最緊要解決左嘛 !    


Dear Matthew 媽咪

其實我都唔知算唔算已經解決咗, 一日未到佢放完假返黎,一日我都仲擔心, touch wood 佢到時真係唔返黎, 我就真係死比佢睇嘞. 而家我仲要係到搵緊打避孕針d資料, 睇吓應該幾時同佢去打, 因為我都冇打過呢d針, 好似要就番佢period
嘅時間打先至有效. 真頭痛.   
^_^

Rank: 2


62
249#
發表於 06-6-23 02:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我以前同事有打避孕針,好似要就period,很多西醫都有這服務,你可以問你的醫生。

盼望你的安排能順利,如有問題,到時看看我的工人可否幫你一下接你的囡囡。

Don't be so sorry!!

靖靖mother

Rank: 2


62
250#
發表於 06-6-23 02:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kiel,

因我的囡囡現在馬循讀小一,仔仔將會跟家姐一樣報馬循,放便。

9月就會派報名表,快搜集意見作選擇。

靖靖mother   

Rank: 2


49
251#
發表於 06-6-23 02:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪:

Congulation!!! 有回報啦;  
(雨川)都是一間好學校; 係有小數老師比較嚴厲d;
唔好擔心甘多啦''''
                                                                                                

Rank: 4


588
252#
發表於 06-6-23 13:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

irenema,

Thanks ! 妳點呀 ? 係咪決定讀胡上呀 ? 定係仲等緊馬循消息呀 ?

Rank: 3Rank: 3


304
253#
發表於 06-6-23 13:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
yoballma,

我以前同事有打避孕針,好似要就period,很多西醫都有這服務,你可以問你的醫生。

盼望你的安排能順利,如有問題,到時看看我的工人可否幫你一下接你的囡囡。

Don't be so sorry!!

靖靖mother
:

Dear 靖靖_mother
真係好多謝你的關心, 香港人真係好有人情味嘅呢.
真係有d感動呀.
如果d工人都係咁就一天光晒啦.
  
^_^

Rank: 2


49
254#
發表於 06-6-23 22:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

係呀!! 仲等緊馬循和主風; 如果兩間都唔得就死心啦:
係呢!  想問o下你仔仔讀邊間幼稚園呀.?

Rank: 4


588
255#
發表於 06-6-23 22:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
256#
發表於 06-6-23 23:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

不用太擔心,預備囡囡入小一的事先。
  

靖靖mother

Rank: 5Rank: 5


1272
257#
發表於 06-6-23 23:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi yoballma

你記得我嗎 ? 之前都有同你地傾過計的, 我仔仔讀雨川P1嘅呢. 其實我都係打避孕針的, 打左成7年啦(由生左呀仔之後就
打到依家) 我個人就OK啦完全無副作用, 只要係一般註冊西醫就可以打的, 每月打一次, 由M嚟第一日起計, 到第7日至第10日之間就要打. 我自已通常都係第8日打的. 多數西醫都係收$100.  我覺得打針較方便, 每月一次, 唔使食藥咁煩, 日日都要記得食, 一唔記得食就會攪到D PERIOD亂晒籠, 好鬼麻煩架, 我份人又大頭蝦, 所以我一定揀"打針" !!


Bonnie


yoballma 寫道:
[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
yoballma

唔緊要喇 ! 最緊要解決左嘛 !    


Dear Matthew 媽咪

其實我都唔知算唔算已經解決咗, 一日未到佢放完假返黎,一日我都仲擔心, touch wood 佢到時真係唔返黎, 我就真係死比佢睇嘞. 而家我仲要係到搵緊打避孕針d資料, 睇吓應該幾時同佢去打, 因為我都冇打過呢d針, 好似要就番佢period
嘅時間打先至有效. 真頭痛.    [/quote]
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 1


8
258#
發表於 06-6-24 03:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪:

你仔仔讀(聖心)呀; 點解唔去番小學到 叩門呀?
金麟豈是池中物, 一遇風雲便化龍

Rank: 3Rank: 3


304
259#
發表於 06-6-24 10:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

由 BonnieKam 於 2006-06-23 23:29:27

hi yoballma

你記得我嗎 ? 之前都有同你地傾過計的, 我仔仔讀雨川P1嘅呢. 其實我都係打避孕針的, 打左成7年啦(由生左呀仔之後就
打到依家) 我個人就OK啦完全無副作用, 只要係一般註冊西醫就可以打的, 每月打一次, 由M嚟第一日起計, 到第7日至第10日之間就要打. 我自已通常都係第8日打的. 多數西醫都係收$100. 我覺得打針較方便, 每月一次, 唔使食藥咁煩, 日日都要記得食, 一唔記得食就會攪到D PERIOD亂晒籠, 好鬼麻煩架, 我份人又大頭蝦, 所以我一定揀"打針" !!

Bonnie



hello BonnieKam

緊係記得你啦, 你介紹補習社比我個個吖嗎, 好耐都冇見你入呢度嘞. 不過可好似唔見有你講個間補習社喎.
我有以下問題想請教你 :
1.) period黎緊都可以打針咩,唔係要等黎完後嘅7日內打咩?
2.) "富寶" 個商場d醫生有冇得打呀 ?
3.) 打係手度, 還是個pat pat 度呀?個工人好怕打pat pat   
4.) 我聽人講好似有d係3個月個喎, 你知唔知有冇呀?

突然間好似變咗問題少女 tim, 呀!唔係, 係問題少婦先啱.
  

有冇媽咪知道呀, 幫幫忙吖 . thank you    
^_^

Rank: 4


588
260#
發表於 06-6-24 20:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖