關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖公會九龍灣基樂小學
樓主: MichelleChen
go

聖公會九龍灣基樂小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


292
241#
發表於 06-9-7 09:08 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

e 幾日睇通知睇到C ah!

Rank: 5Rank: 5


1016
242#
發表於 06-9-7 12:05 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

看完校曆, 發覺今年test & exam 都係星期二.三.四.五, 唔似上年禁星四.五, 然後有個星期六.日再讀一讀, 今年真的辛苦d 啦!

Rank: 3Rank: 3


109
243#
發表於 06-9-7 12:35 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

DEAR ALL,

無記錯29 號有賞燈晚會,你 地去唔去呀??? 上次晚上舉行,因學校開洋睇到月亮嫁,當親子活動幾好又唔駛同人迫,我去過氣氛好好,小朋友好少機會一班同學仔一齊玩,佢地好開心,我地大人又帶埋野去食,賞月,又可以睇下個女在學校識d咩朋友,同咩人玩,有燈謎估下,有水果吃,有奬品嫁,我同亞女玩得好開心,我地上班一族就最好,唔駛找位置,就舒服坐係道賞月,我會去的,你地呢?

Rank: 4


807
244#
發表於 06-9-7 23:23 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

manda,

29號有賞燈晚會咩?今年我細b大左, 我都可以去喎..........到時一齊喇!   

manda35hk 寫道:
DEAR ALL,

無記錯29 號有賞燈晚會,你 地去唔去呀??? 上次晚上舉行,因學校開洋睇到月亮嫁,當親子活動幾好又唔駛同人迫,我去過氣氛好好,小朋友好少機會一班同學仔一齊玩,佢地好開心,我地大人又帶埋野去食,賞月,又可以睇下個女在學校識d咩朋友,同咩人玩,有燈謎估下,有水果吃,有奬品嫁,我同亞女玩得好開心,我地上班一族就最好,唔駛找位置,就舒服坐係道賞月,我會去的,你地呢?

Rank: 3Rank: 3


292
245#
發表於 06-9-8 11:01 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

有賞燈晚會咩?

Rank: 5Rank: 5


1016
246#
發表於 06-9-8 11:51 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

係呀, 我地舊年入嚟時, 都聽d高班家長講, 前一年的中秋晚會, 好開心, 但舊年沒有攪, 今年家長教師會決定再攪, 好野!  大家到時可以識下我地小朋友的同學.家長和老師!!
  

Rank: 2


50
247#
發表於 06-9-10 17:29 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

中秋晚會有咩玩呀?我囡囡讀咗四年我都未玩過.     

Rank: 5Rank: 5


1016
248#
發表於 06-9-11 09:17 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

ningningma 寫道:
中秋晚會有咩玩呀?我囡囡讀咗四年我都未玩過.     


好似manda35hk所說, 有燈謎估下,有野食,有奬品, 仲唔洗$!!! 總之當一個親子活動和可以認識學校啦! 呢個function仲係家教會全年之重頭戲啦!

Rank: 3Rank: 3


336
249#
發表於 06-9-11 10:58 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

囝囝o係開學日被老師選為臨時班長, 到13號就決定係唔係正式, 亞仔一心諗住以為做得好就可以繼續, 點知上星期五老師將佢撤換了, 三個之中只有佢被'革職', 攪到佢好唔開心, 但又無同我講, 但我奶奶就好緊張, 叫我同老師反映, 問係唔係亞仔做我唔好....乘機同佢講o甘做會影響小朋友心情....

但我又唔覺有好大問題要煩老師, 而且亞仔話原來擇乖名多o既同學就有機會做班長, 佢都有份, o甘我咪勸佢要放開d, 比機會其他同學law.

Rank: 5Rank: 5


1016
250#
發表於 06-9-11 17:29 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

Jimsalad 寫道:
囝囝o係開學日被老師選為臨時班長, 到13號就決定係唔係正式, 亞仔一心諗住以為做得好就可以繼續, 點知上星期五老師將佢撤換了, 三個之中只有佢被'革職', 攪到佢好唔開心, 但又無同我講, 但我奶奶就好緊張, 叫我同老師反映, 問係唔係亞仔做我唔好....乘機同佢講o甘做會影響小朋友心情....

但我又唔覺有好大問題要煩老師, 而且亞仔話原來擇乖名多o既同學就有機會做班長, 佢都有份, o甘我咪勸佢要放開d, 比機會其他同學law.


如果係我, 我都會唔開心!  同阿仔傾下啦!

Rank: 3Rank: 3


336
251#
發表於 06-9-12 12:02 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

囝囝似乎已經'接受現實'了
見你地o甘熱烈, 我都報左名參加29號中秋晚會, 但d時間都幾早, 可能食唔切飯

Rank: 3Rank: 3


109
252#
發表於 06-9-12 15:06 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

我都要返工,放左工重要返屋企湊埋囡囡去,我想可能要7:00了,  

Rank: 4


807
253#
發表於 06-9-13 03:40 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

manda,
到時我湊埋你個囡出去, 咁你咪唔駛趕返屋企lor..........

Rank: 5Rank: 5


2152
254#
發表於 06-9-13 10:09 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

hello, 我
該用戶已被刪除

255#
發表於 06-9-13 11:01 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


336
256#
發表於 06-9-13 11:40 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

你個問題我諗要同校巴公司/保姆車傾, 如果係我(因為我都曾經諗過可唔可以返學同放學搭唔同車), 我會打最壞預算~比足車錢但只搭單程law.
[quote]
19howtodomrslee99 寫道:
hi:

我都想小女07年入讀, 但現在有一重要問題要攪清楚, 因我夫婦二人打算到時帶小女返學, 但放學就搭校車到

Rank: 5Rank: 5


1854
257#
發表於 06-9-13 11:57 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

我仔仔今個月會選小學,我本來係48綱既(官塘區),咁如果選九龍灣基樂(46綱),咁機會大嗎 ??? 這間小學是不是大多數都係住附近入讀多呢 ???

thank you very much !!!

Rank: 5Rank: 5


2152
258#
發表於 06-9-13 15:24 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

今日最大雨果陣出門囗去小學做午飯家長義工, 去到學校成條褲都濕晒, 我係1/F負責1年班, 我細仔真無用, 見到我即喊, 真係比佢激死.  

Rank: 5Rank: 5


2152
259#
發表於 06-9-13 15:27 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

家長會都有人問呢個問題, 答案係可以, 不過車費唔會平好多.

[quote]
19howtodomrslee99 寫道:
hi:

我都想小女07年入讀, 但現在有一重要問題要攪清楚, 因我夫婦二人打算到時帶小女返學, 但放學就搭校車到

Rank: 5Rank: 5


2152
260#
發表於 06-9-13 15:35 |只看該作者

Re: 聖公會九龍灣基樂小學

第一輪自行分配係無分網只計分, 如果你有20分或以上通常都入到, 如果15分入讀機會都好大, 我仔上年都係15分都抽到, 放榜時見有80名正選3名後補, 所以我覺得只有83人申請, 所以你可以試
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖