關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
241#
發表於 06-3-7 14:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你返來la. 好miss你啊...  

Rank: 5Rank: 5


2769
242#
發表於 06-3-7 14:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

北官講真其實真係麻麻地,6,7年前尼係BAND 5,以前未改三級制時,只係得過名,同時出得電視多,放學時好多學生講粗口,整(估)人拋水蛋,通街跑,因為當年住係附近,放工時成日見到尼D情況

Rank: 5Rank: 5


2238
243#
發表於 06-3-7 14:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung ,

你講呢幾間都幾好架喎... but培僑&蘇浙使唔使錢架... 響邊架? 我又唔係好熟喎.. 因為我諗緊12網d小學.. st.paul, marymount, 軒官, etc... 如果唔得先考慮14網, 嘉諾撒, 北官, 聖米迦勒(北角), 等等....
衛理好似都好難入喎, 因為得2班, 好鬼死多人爭架.

Rank: 5Rank: 5


2238
244#
發表於 06-3-7 14:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

北官d人咁o既咩... 咁恐怖....      

Rank: 5Rank: 5


1757
245#
發表於 06-3-7 14:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你的女兒就於北官如何呀?上午定下午呀?下午校聽講舊年轉咗校長,而出年又會搬校,環境唔錯。

Rank: 5Rank: 5


2238
246#
發表於 06-3-7 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

你誤會la, 唔係emiluihk個女讀啊, 係佢阿女個表哥讀緊ja, 佢個女幼稚園緊, 同我o地一樣今年9月先報小一啊...      

Rank: 5Rank: 5


2769
247#
發表於 06-3-7 15:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
你女兒就讀於北角間邊,讀得唔開心咩,點解要轉校
由16 網講起,有關柴灣聖米迦勒功課都多,校長吋,但搬左落柴灣,無北角咁有水準、培僑全日制,課程淺,主張鼓勵學生多(月)讀書本,但恐怕中學難適應,其實你有冇考慮柴灣明德小學轉左全日制,中學岩岩起正隔離,唔知岩唔岩你 講住咁多先,等你回應下意見

Rank: 5Rank: 5


2238
248#
發表於 06-3-7 15:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

明德小學起中學咩, 點解我未聽過o既...   我只係之前聽新聞知道小學好似要拆, d舊校友為左保住d咁靚o既校園諗住申請文物保護, but好似唔成功, 最後唔知點呢? 8來聽下, 我d 資料真係好out....    

Rank: 5Rank: 5


2769
249#
發表於 06-3-7 15:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
以下係由明德小學發展項目:
重點或未來發展項目:
1.優化思維技巧教學:完善各類教學用的思維導圖,以配合課程改革。
2.現有校舍或會規劃發展成為一所中學,學生屆時將可在貫徹同一辦學理念之「一條龍」學校內,完成其小學及中學之學習階段,而家長也無需再為子女升中問題而徬徨。

你仲未收到料咩  




Rank: 5Rank: 5


1757
250#
發表於 06-3-7 15:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

我個女就讀於北角聖米迦勒,但我聽其他家長講,柴灣的係上午校,而北角以前是下午校,大部份的人喜歡去柴灣個間。而北角水準比較淺,今年起要谷成續,所以我個女就得比較辛苦。

明德小學我又無聽過,唔該八吓D料,呢間學校有咩好呀?

Rank: 5Rank: 5


2769
251#
發表於 06-3-7 15:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
你誤會左,柴灣個間拉低應該係同柴灣多屋村有關,北角水準仍可保住,你個女幾年級,我侄仔都係尼間讀緊6年級
明德小學要辨一條龍,你無聽過咩

Rank: 5Rank: 5


1757
252#
發表於 06-3-7 16:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

我個女讀一年班,唔知係唔係唔好彩,佢個班主任好惡,我個女經常回對我說老師今天鬧他們「真係離晒譜」、「討厭」、「真係乞人僧」等....這些說話,而她又不自覺地學老師說這些話,我只有解釋說可能你們太曵,所以老師會這樣說,但心想有冇搆錯呀。

有一次英文老師竟鬧她的字是「垃圾」,我的女兒回家對我哭訴,我真係覺得十分之過份。小朋友寫字唔靚,寫錯字經常會擦,但又擦得不乾淨,有什麼奇怪?對一年級的小朋友不是要有愛心和耐性嗎?他們先剛剛從幼稚園升上小學,需要時間適應。從此我的女兒每天都不喜歡返學,所以我在考慮對校長投訴或是轉校比較好。

而每星期的默書,真係令到我好頭痛,因為我個女記性唔好,晚上默完,明天可以唔記得。開學兩個月左右,要背默中文,真係攞命!

所以希望轉一間比較輕鬆的學校,因我的女兒比較活躍,不太接受傳統的教學方法。我唔想佢因此而無心機返學。  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1245
253#
發表於 06-3-7 16:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi anna_gigi ,

        你真係好pro,我想請問你呢d消息係邊到得悉 ?
佩服佩服



ckckcktina,

        好高興你竟然記得我既background,我真係好
開心,原來網上都有人肯用心聽別人的故事

          thx for anna_gigi & ckckcktina
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
254#
發表於 06-3-7 16:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

thank you! 真係無收過風喎, 我都知我背架la....  

Rank: 5Rank: 5


2238
255#
發表於 06-3-7 16:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

過獎la... 我係版主來架麻, 緊係要俾d心機架la....       到時可能阿女又做埋校友架麻....    

Rank: 5Rank: 5


1245
256#
發表於 06-3-7 16:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係LA 係LA
我個女有個同學既哥哥剛啱去年9月入左北角聖米迦勒,但一番學可能咁啱有D肚瀉+唔習慣,成日要上washroom,點知
比老師同家長投訴佢成日上堂去washroom玩
但媽媽當然了解自己個仔並非如此,於是同學校理論,到最後
老師都係歸咎於小朋友本身,攪到個小朋友逃避番學...唉~~~結果小朋友上學一星期,家長自行同佢轉左校番跑馬地寶覺小學,所有問題迎刃而解。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
257#
發表於 06-3-7 16:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,
我都有個朋友阿女讀緊你果間, but佢阿女讀緊小五, 今年9月升小六la. 不過之前又唔聽佢話d老師咁衰喎... 你阿女真係慘la. d老師又真係離譜d架, 咁樣好傷害小朋友的自尊心架麻, 我支持你去校長度反映下都好啊, 俾個衰老師一個警告都好啊. 等佢鬧得咁過隱啊娜...    

Rank: 5Rank: 5


1757
258#
發表於 06-3-7 16:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

但我又驚去投訴,校長緊係幫住D老師,而老師更加針對我個女,咁咪仲弊

所以希望明年小二轉校算啦!

Rank: 5Rank: 5


2769
259#
發表於 06-3-7 17:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
其實逢勸各位家長要了解自己小朋友性格,取向,來衡量下讀D咩學校適合佢地,唔係好似我咁,睇下特殊教育裡專注力缺乏症,就知我幾悲慘
    

jj825fung 寫道:
anna_gigi,

所以希望轉一間比較輕鬆的學校,因我的女兒比較活躍,不太接受傳統的教學方法。我唔想佢因此而無心機返學。  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1245
260#
發表於 06-3-7 17:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung ,

    咁又唔係咁講喇 , 但意見先有進步架麻,可能會有意想不到既反應呢,比著我,就算個女唔轉校我都會投訴, 最緊要係
叫你個女有乜野都要番嚟講,反正你都諗住轉。就當係為左
仲係到讀嗰d學生都好架

     我支持你
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖