- 在線時間
- 532 小時
- 最後登錄
- 25-6-19
- 國民生產力
- 120
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1954
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 3326
- UID
- 329
 
|
Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台
Sharing time~~~~
最終有可能引發一批有能力、有經驗教育工作者的「逃亡潮」!
==> 成篇文我其實都有d feedback 想講, 不過睇到呢句我又有感而發~~~呢d唔止響學界出現喇...響商界都一樣, 因為有能力之人一向都有較多"選擇"權架喇...好嘅唔憂冇人請, 留得響樹個d好多時都係"走唔甩"個d而已...所以教學質素將來會變成點...真係冇眼睇~~
有能力嘅老師為教育去盡心盡力只會比人笑, 笑佢地蠢, 因為只要d學生考到試就得...唔駛要明, so most lecturers 轉咗去谷d學生考試, 而唔係教佢地去學習, so 人人只為考試去忙碌, 而忘記咗學習的真正意義....真正做到考到試又學到嘢嘅人真係十隻手指都數得哂.....:cry: :cry: :cry: :cry:
我 N 年前教書時都已面對如斯情況, 曾以為去到大學 level 會好d...但都係一樣....大學都為咗爭政府研究資助而出盡法寶迫d professor 做d可以出名嘅研究 so that 可以 get more funding....因為依家大學都要"殺校" (好多大學都話要合併喇)....so if 依家中小學係咁, 遲d大學都係一樣....骨牌效應而已...
以前我都希望可以等年底我完成埋我份博士論文後入大學教, 但依家我死心喇...都係留番d精力幫手教好對仔好過....
|
|