關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3326
241#
發表於 06-1-18 16:23 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

真係好呀...文禮都收埋喇...好咯...我地又可以放下心頭大石喇....

個日你又係 12:45pm ar..係呀...因為有日我湊大彥放學個時同李老師提過話我下午唔得, 佢就 suggest 12:45pm, 所以可能因為咁佢見有開我一個唔爭在見多個咁頂嘞~~   

咁到時咪可以見到你囉...好呀...   

轉上午...係呀...我都想咁做, 不過我見今屆好多考到 PM class 嘅家長都想轉 AM , 我怕太多人申請就未必得喇...不過點都好, 試吓喇...而且好似大彥文熙佢地第日 P1 係返 9am - 3:30pm ga...so if 轉得到, 上午個轉咪可以一次過搞掂囉...?? 都好架...

當年我係寫信同學校申請話想轉 AM class 咁...之後就一直冇聲氣, 又冇 confirm 話收到我信之類...只係突然響八月有一日失驚無神咁打俾我話 AM 有位喇...問我轉唔轉咁...我話好, 咁佢就乜信都唔出, 只係叫我到時開學就跟 AM 時間送個仔去學校就得架喇咁架咋 (好鬼"騎呢")~   

選校表 ==> 係喇..你要去 follow up 吓喇....or 就咁乜都唔交唔 show up 係咪就 = 唔搞珠咁得唔得呢...??    

你依家屋企整好哂未喇....??? 搞掂就多d上嚟 chat 吓喇...

另: CD .. OKOK..等我 copy 一隻叫大彥俾文熙交俾你喇...   

Rank: 5Rank: 5


3326
242#
發表於 06-1-19 12:20 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

我今日交咗我錄起嘅有線節目介紹培中嘅 DVD 比大彥, 叫佢交俾文熙俾你喇....你今晚問問文熙喇~~  

睇完又 share 吓你同我之前d comment 是否一致??!!~~     


170
243#
發表於 06-1-19 17:57 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
244#
發表於 06-1-20 22:51 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

icic...原來填表都得哇....我冇留意呀...我只係註冊個日跟手就交埋封信比會計部d人幫我交俾校長咋....所以我都已經叫做搞掂喇...希望 OK la...

ic...12:50pm ar...see you then!!

  


170
245#
發表於 06-1-22 12:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
246#
發表於 06-1-22 23:54 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Sharing time~~~~

最終有可能引發一批有能力、有經驗教育工作者的「逃亡潮」!
==> 成篇文我其實都有d feedback 想講, 不過睇到呢句我又有感而發~~~呢d唔止響學界出現喇...響商界都一樣, 因為有能力之人一向都有較多"選擇"權架喇...好嘅唔憂冇人請, 留得響樹個d好多時都係"走唔甩"個d而已...所以教學質素將來會變成點...真係冇眼睇~~

有能力嘅老師為教育去盡心盡力只會比人笑, 笑佢地蠢, 因為只要d學生考到試就得...唔駛要明, so most lecturers 轉咗去谷d學生考試, 而唔係教佢地去學習,    so 人人只為考試去忙碌, 而忘記咗學習的真正意義....真正做到考到試又學到嘢嘅人真係十隻手指都數得哂.....:cry:  :cry:  :cry:  :cry:

我 N 年前教書時都已面對如斯情況, 曾以為去到大學 level 會好d...但都係一樣....大學都為咗爭政府研究資助而出盡法寶迫d professor 做d可以出名嘅研究 so that 可以 get more funding....因為依家大學都要"殺校" (好多大學都話要合併喇)....so if 依家中小學係咁, 遲d大學都係一樣....骨牌效應而已...

以前我都希望可以等年底我完成埋我份博士論文後入大學教, 但依家我死心喇...都係留番d精力幫手教好對仔好過....   




170
247#
發表於 06-1-24 15:04 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
248#
發表於 06-2-27 22:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


179
249#
發表於 06-2-28 10:57 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

文熙媽咪:

多謝你的invitation card.  11/3 下午我要入醫院做個小手術, 如果時間可以的話, 我會同囝囝過來生日會.

BTW, last week 囝囝在學校影了一些photos是their fashion show 的表現 (高信班only).

If interested, I can e-mail to you.

Rank: 5Rank: 5


3326
250#
發表於 06-2-28 13:50 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all...

I tried to search for this topic but somehow I can't ar... 以為唔見咗喇...好在依家你地"抄"得番佢上嚟咋...


hsyhk:

Thanks very much for your invitation ar...大彥禽日一見我就同我講喇....yes...5pm...hee...好在係 5pm 咋...so I can come (bcos I have to teach PT from 2-4pm ga...    ), so we will come ga.....maybe I will bring 細彥 too as well....

到時見喇....再次多謝你邀請~~           


Wanleung

You take care wor...but we do love to see you and 星星 to come too ga...


Ryan mom:

你呢....?? 喂...上次你揾我, sorry that I have no time to talk to you since I am not at HK at that moment....遲d打嚟再同你傾過..我都想揾你 chat 吓架...

不過呢個月 busy D (你睇我冇乜留言就知架喇...嘻嘻..我一得閒就四圍 chat ga ma...heee    )...

If you will go to 文熙's birthday party, we can chat more la...     


170
251#
發表於 06-3-2 22:24 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


179
252#
發表於 06-3-9 10:59 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

文熙媽:

我昨晚E-mail 了D photos to your yahoo e-mail address.  Pls check if you have received or not.  Hope that I can join the party this Sat.  

彥媽:

有心!  Hope that I can see you this Sat too!

Rank: 5Rank: 5


3326
253#
發表於 06-3-11 08:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

祝文熙生日快樂!!!!      

See you all this afternoon la~~   

Rank: 3Rank: 3


179
254#
發表於 06-3-14 11:44 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk

唔好意思join唔到文熙的birthday party, 因為個Doctor 遲了50 min.   I  believe all children were happy and enjoyable.

你好像換了屋, 你是否moved了在學校附近呀?


170
255#
發表於 06-3-15 21:14 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
256#
發表於 06-3-23 14:49 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

講樣嘢過你地聽丫..世界真係好細架..

話說 last week I was at Shanghai for biz, 有一朝響番 our Shanghai office 途中, 我竟然撞到"宏錕"媽咪呀...唔知你地記唔記呢個小朋友? 我同佢媽咪都有間唔時傾偈架..因佢係 full time mom , 我以前就成日有機會 take 大彥返學嘛..so 都有 chat a while...後來宏錕爸爸因為要上上海 station, so 全家就一齊上咗去 settle down la..早排李老師都有講有小朋友退學上上海丫嘛...

哈....個世界又真係幾橋..上海都唔細丫..咁都俾我碰到宏錕媽咪喎....真係唔到你唔信人與人之間嘅緣份....  

我地仲 exchanged phone no. ar...下半年等我再上上海時一於揾佢出嚟 dinner sin...嘻嘻..     


170
257#
發表於 06-3-25 15:43 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
258#
發表於 06-3-26 17:19 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

舉家去上海或北京小住2-3周 ==> 都好架....依家上面有好多 service apartment  之類嘅 flat, very nice ga...尤其上海....成個 HK 咁....包唔會蕩失路~   


舜錚媽:

Hey...我發現 YMT YMCA now changed the Easter day camp from 10-14/4 to 17-21/4 ar...so we can join la....我會 today go to enrol that for Henry la...FYI la..see if you are interested to let Ryan go too..       

Rank: 1


22
259#
發表於 06-3-29 15:46 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear All
I've been so busy this month. My daughter got the flu from school and fell sick for nearly 3 weeks. She was discharged from the hospital last week.  What's more was she passed the flu to Ryan. Ryan did not go to school for 9 days and just returned yesterday.
The weather change and air pollution are really bad, especially to the small kids.

彥媽, I need to check the day camp details and get back to you.

I will be doing the face painting in the morning session on the school fun day. Hope I can manage it.

Rank: 5Rank: 5


3326
260#
發表於 06-3-29 15:51 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Oh...舜錚Mummy

怪唔得之唔見咗你喇...我又死都抄唔到你個 tel ar...(can you PM me once more ar, or did I ask you before?     ), 想打比你同你講個 YMCA day camp ga...

Take care ar...我禽日仲同大彥講話when 返學見到舜錚, then remind 舜錚 to tell his mum about this day camp tim...

I will start my maternity leave next week ga la....let's come out during day time for tea tea la    

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖