關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1139
241#
發表於 08-7-4 10:00 |只看該作者
vivicicimimi,

佢收生時間都好長架..   有時2月都仲interview.. 其實我都唔知佢幾時開始招生..  所以你大約9月寄form過去得架喇..   張form係佢個website 就搵到喇..  我果陣係10月先寄去既..  11月interview..   你想肯定d最好打電話返學校問啦..  

原文章由 vivicicimimi 於 08-7-2 21:57 發表
Hi! 各位媽媽!唔好意思!有些question 想問問你們,因本人想替囝囝報讀出年K1,我想問你們何時應報名呢?希望各位媽媽可回答我!Thank You!!

Vivi

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-7-4 10:01 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


160
242#
發表於 08-7-4 11:12 |只看該作者
[/quote]
慧懿….囡囡…0822…N1B1am
跟家姐N1時一樣班, 同樣都有個叫"嘉駿"的男同學, 真係巧合. 家姐今年畢業啦!!!
因大女讀得好開心, 所以妹妹照跟, 到時妹妹唔識, 都有家姐教.

Rank: 5Rank: 5


2359
243#
發表於 08-7-4 12:30 |只看該作者
pcdogxx,

Thank you your information!

Vivi

Rank: 5Rank: 5


1139
244#
發表於 08-7-4 15:10 |只看該作者
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿….......囡囡..0822..N1B1am..............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

Rank: 5Rank: 5


1139
245#
發表於 08-7-4 15:15 |只看該作者
ChingChing,
你好..   又多一個有經驗既媽咪加入喇..  歡迎你呀..  
多d入黎傾下指導下我地有邊d可以慳下..   因為呢間學校樣樣都係

真係好多媽咪都話佢地既囝囝囡囡都讀得好開心..  希望第時囡囡都係咁開心就好喇..

Rank: 5Rank: 5


1730
246#
發表於 08-7-4 15:15 |只看該作者
又再update 吓先,好多人都搵到同學仔la,我個b仲未有

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

原文章由 ChingChing 於 08-7-4 11:12 發表

慧懿….囡囡…0822…N1B1am
跟家姐N1時一樣班, 同樣都有個叫"嘉駿"的男同學, 真係巧合. 家姐今年畢業啦!!!
因大女讀得好開心, 所以妹妹照跟, 到時妹妹唔識, 都有家姐教. ... [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1139
247#
發表於 08-7-4 15:20 |只看該作者
唔使咁灰心既..   都仲未開學, 可能過左19號會多d人上黎報到呢...     雖然唔同班, 但起碼有我地成班同學仔陪你呢...  

原文章由 Edvychan 於 08-7-4 15:15 發表
又再update 吓先,好多人都搵到同學仔la,我個b仲未有

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀 ...

Rank: 3Rank: 3


160
248#
發表於 08-7-4 19:33 |只看該作者
pcdogxx,
其實啲課外活貴唔貴又真係見仁見智, 負擔得起而且仔囡有興趣又相信對佢咃有好處就報啦, 學校唔會逼你. 而我大囡N1, L2時, 課程安排在星期六, 我唔使返工時就可以送, 或坐校車, 但到U3時, 課程安排在放學後, 我又未放工, 又冇校車坐, 工人姐姐要湊細囡, 唯有唔讀. 但對於我大囡來講, 之前的課程對佢好有用, 所以如果將來有又如果安排得到時間, 我一樣會俾細囡讀.
原文章由 pcdogxx 於 08-7-4 15:15 發表

ChingChing,
你好..   又多一個有經驗既媽咪加入喇..  歡迎你呀..  
多d入黎傾下指導下我地有邊d可以慳下..   因為呢間學校樣樣都係

真係好多媽咪都話佢地既囝囝囡囡都讀得好開心..   ...

Rank: 2


94
249#
發表於 08-7-4 22:46 |只看該作者
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

所有校服hk$600


另有全新書及書包平售 (全部40%Off)

Rank: 5Rank: 5


1730
250#
發表於 08-7-8 11:26 |只看該作者
你地個b而家仲有無瞓晏覺o架,我個b而家日日下午放學食完飯都瞓成2,3個鐘,下午好似無哂時間咁,想同佢去公園玩吓都無時間,夜晚又成11點先瞓,而家返學都成日遲到,第日返學要早d起身,真係要改變吓d作息時間先得la

Rank: 3Rank: 3


160
251#
發表於 08-7-8 12:46 |只看該作者
原文章由 Edvychan 於 08-7-8 11:26 發表
你地個b而家仲有無瞓晏覺o架,我個b而家日日下午放學食完飯都瞓成2,3個鐘,下午好似無哂時間咁,想同佢去公園玩吓都無時間,夜晚又成11點先瞓,而家返學都成日遲到,第日返學要早d起身,真係要改變吓d作息時間先得la ...


我大囡到U3返下午班先唔瞓晏覺, 因為冇得瞓:;pppp: . 上年開始細囡返下午班, 因跟家姐的schedule, 所以兩個到依家都瞓到9:00AM, 但返完學都要再瞓一個鐘. 夜晚又係成11點先瞓, 到八月份要咁早起身坐校車, 都唔知點攪 . 因要返到7月底, 所以祇有到八月再改變吓d作息時間囉.

Rank: 4


961
252#
發表於 08-7-8 19:26 |只看該作者
仔仔都有瞓2個鐘晏覺, 如星期六日我哋多數有帶佢出街玩, 佢有時冇瞓或1個鐘倒, 但點都好我都要佢10:00PM上床瞓覺..

原文章由 Edvychan 於 08-7-8 11:26 發表
你地個b而家仲有無瞓晏覺o架,我個b而家日日下午放學食完飯都瞓成2,3個鐘,下午好似無哂時間咁,想同佢去公園玩吓都無時間,夜晚又成11點先瞓,而家返學都成日遲到,第日返學要早d起身,真係要改變吓d作息時間先得la ...

Rank: 3Rank: 3


304
253#
發表於 08-7-8 22:53 |只看該作者
Arnold..........囝囝.2909...N1A.am...Tai Po



原文章由 Edvychan 於 08-7-4 15:15 發表
又再update 吓先,好多人都搵到同學仔la,我個b仲未有

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
254#
發表於 08-7-9 11:25 |只看該作者
又多個同學入york la

Arnold.......囝囝.2909..N1A...am..大埔....pytcay
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
慧懿..........囡囡.0822..N1B1.am.............ChingChing
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am


原文章由 pytcay 於 08-7-8 22:53 發表
Arnold..........囝囝.2909...N1A.am...Tai Po

Rank: 5Rank: 5


1139
255#
發表於 08-7-9 12:04 |只看該作者
真係開心終於有人郁下呢度喇..   我地係咪靜左d呢??   希望唔好淨係入黎報名.. 多d傾下偈啦...

Edvychan / Henrykwok,
我囡囡每日都一定要瞓晏覺, 如果唔係會發癲架..   不過佢而家都返慣早, 所以都唔會影響到佢第時既返學時間...

我想問你地19號幾點返去拎物品呀?   睇下大家時間夾唔夾到一齊吹下水...  

Rank: 1


25
256#
發表於 08-7-9 16:42 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-7-9 12:04 發表
真係開心終於有人郁下呢度喇..   我地係咪靜左d呢??   希望唔好淨係入黎報名.. 多d傾下偈啦...

Edvychan / Henrykwok,
我囡囡每日都一定要瞓晏覺, 如果唔係會發癲架..   不過佢而家都返慣早, 所以都唔會影響到佢第 ...



Hi pcdogxx,
19號你地會否帶小朋友一同回校呀,係噤小朋友和家長都可以互相認識一下,就算唔同班都可能同校車呢,認識之後第一天返學大家見到面小朋友都冇噤驚。
其實有冇限定時間,我應該11:30am後才到學校。

Rank: 5Rank: 5


1139
257#
發表於 08-7-9 17:38 |只看該作者
mama @ anson,

我果日會帶埋小朋友去呀.. 等佢可以熟習下環境嘛..
咁我約你果日見面吖.. 上次話幫你攪果份野我可以俾埋你嘛..



原文章由 mama@anson 於 08-7-9 16:42 發表



Hi pcdogxx,
19號你地會否帶小朋友一同回校呀,係噤小朋友和家長都可以互相認識一下,就算唔同班都可能同校車呢,認識之後第一天返學大家見到面小朋友都冇噤驚。
其實有冇限定時間,我應該11:30am後才到學校。 ...

Rank: 3Rank: 3


304
258#
發表於 08-7-9 23:51 |只看該作者
連埋我囝囝都係得2個人讀A班,點解咁少的?佢地以乜野嚟分班的呢

原文章由 Edvychan 於 08-7-9 11:25 發表
又多個同學入york la

Arnold.......囝囝.2909..N1A...am..大埔....pytcay
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝 ...

Rank: 5Rank: 5


2359
259#
發表於 08-7-10 11:42 |只看該作者
Hello!各位mama,

我想問吓你們上年interview時,是怎樣的?可否告知本人呢?Thank You So Much!!

Vivi

Rank: 5Rank: 5


1730
260#
發表於 08-7-10 11:47 |只看該作者
我都會帶埋囝囝去呀,因為可能係佢返學前最後一次去學校,等佢再望多幾眼,習慣吓先,我諗我果日會早d去,因為我11點幾要去tst睇e生,所以可能10鐘到去到la

原文章由 pcdogxx 於 08-7-9 17:38 發表
mama @ anson,

我果日會帶埋小朋友去呀.. 等佢可以熟習下環境嘛..
咁我約你果日見面吖.. 上次話幫你攪果份野我可以俾埋你嘛..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖