關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
241#
發表於 08-1-28 10:04 |只看該作者
katiema, look look

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1281673&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
242#
發表於 08-1-28 10:06 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-28 09:52 發表
Good Morning,

想開下匯景多吾多羽絨買, 我想買件靜宝廾/白色比亞女返學, 佢的手/脚好凍。

羽絨~~千色店有, 不過好多都有公仔的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
243#
發表於 08-1-28 10:06 |只看該作者
我要更正, 係phonic, 唔係oral.

KY, 你囡的試卷發返來俾我睇睇可以嗎 ?

原文章由 KY2004 於 08-1-28 10:02 發表

睇左啦!唔記得comment添
我覺得同我女的差唔多啦!不過我女個D會整蠱多D囉!oral就問personal experience.

Rank: 6Rank: 6


6601
244#
發表於 08-1-28 10:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 10:06 發表
我要更正, 係phonic, 唔係oral.

KY, 你囡的試卷發返來俾我睇睇可以嗎 ?

雪雪:

等我返屋企睇吓仲有冇留低個屍骸先!

Rank: 6Rank: 6


6601
245#
發表於 08-1-28 10:10 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 10:00 發表
提提大家

明晚六合彩有多寶獎金, 如一人中獎有六千萬元

Well,中左真係唔駛撈囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
246#
發表於 08-1-28 10:12 |只看該作者
雪: 我星期六10:15am係公司出門口, 去到mtr station大陸同事打電話比我老細話惠州一出收費站已經塞車, 11:30am去唔倒深圳火車站接我地, 咁我地就自己去商業城下面搭大巴. 12:00pm開車, 成1:15pm先落車!!
我地到達時有同事係車站等緊, 車左我地去一間酒樓食lunch, 我唔記得叫乜名, 但d三寶好好食......續

Rank: 5Rank: 5


2065
247#
發表於 08-1-28 10:12 |只看該作者
吾該晒, 不過好似冇白色

原文章由 雪文 於 08-1-28 10:04 發表
katiema, look look

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1281673&extra=page%3D1

Rank: 8Rank: 8


17382
248#
發表於 08-1-28 10:14 |只看該作者
得2個size,funfun果個係細,我果個係大


原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 08:51 發表
morning!!

LOVE: 上次funfun個袋size係中定細呀? 如果係size, 我應該唔夠放野.....

Rank: 8Rank: 8


17382
249#
發表於 08-1-28 10:15 |只看該作者
你好得呀

原文章由 KY2004 於 08-1-28 08:59 發表
大家早晨呀!

我星期6整2底turnip cake,攪到隻手好痛呀! 不過呀女話好味,好過舊年喎!
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/26012008002.jpg?t=1201481916

琴日整第1次cookies,係chocolate chips ...

Rank: 8Rank: 8


17382
250#
發表於 08-1-28 10:16 |只看該作者
仲有再細ma??上次去sogo唔見有啊

原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:01 發表

係中size呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
251#
發表於 08-1-28 10:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:14 發表
得2個size,funfun果個係細,我果個係大

NO,係得中同大size,細size冇出新色!

Rank: 8Rank: 8


17382
252#
發表於 08-1-28 10:17 |只看該作者
$4180(好似)金色貴幾百:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:03 發表

ky: thank!! 咁大size幾$$????

你的作品好靚呀.....我尋日話整chicken wings都無時間, 但亞女的褸, boots+衫我就買晒啦, 係匯景同新都城買的. ...

Rank: 6Rank: 6


6601
253#
發表於 08-1-28 10:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 10:06 發表

羽絨~~千色店有, 不過好多都有公仔的.

有公仔,唔得囉!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
254#
發表於 08-1-28 10:18 |只看該作者
雪, 你仲muk show 我個真名
原文章由 雪文 於 08-1-28 09:48 發表
CC, 咁你要連网名都改埋先得加, 仲唔變身.

( 要放棄你的大屋, 從頭來過加)

Rank: 6Rank: 6


6601
255#
發表於 08-1-28 10:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 10:17 發表
$4180(好似)金色貴幾百:tongue: :tongue:

金同銀都係新色嘛!咪貴囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
256#
發表於 08-1-28 10:18 |只看該作者
唔係呀,佢傻架

原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:21 發表

咁日本城有冇得賣D  cake兜呀?(唔係錫紙的)我琴日係屋企樓下買,好X貴呀?個銻盤都要108呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
257#
發表於 08-1-28 10:19 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 10:18 發表
雪, 你仲muk show 我個真名

CC,

變身得好快喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
258#
發表於 08-1-28 10:19 |只看該作者
CC, 我昨晚睇咗不能說的秘密結局, 但係我無一絲感動.( 唔好意思)

今晚我會同我對仔女去灣仔貼三伏貼呀, 又想去灣仔街市買角子( 有間餅店新鮮整的, 近大友).   你lunch如去睇咗旗袍話我听先, 同埋今個星期五會涷, 你話我囡點襯, 里面穿白色樽領冷衫 ??
如無我無直去北角, 不過又要帶住仔仔, 我怕佢又吵肚餓又吵悶, 等等等.........

come : 明晚記住借D好睇的碟俾我睇呀, 唔該.

Rank: 8Rank: 8


17382
259#
發表於 08-1-28 10:20 |只看該作者
咁都好過湖南果邊,好大鑊

原文章由 雪文 於 08-1-28 09:32 發表
佢話日日出太陽, 只有一天下咗場小雪, 好失望

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
260#
發表於 08-1-28 10:20 |只看該作者
食完午飯之後, 我就去左我公司的工場, 地方大! 再去埋我公司office, 係工場
附近, (係惠州收費站前少少), 上去坐下飲杯茶, 同d同事打聲招呼, 又再出發了.
先去左酒舖買酒, 一買就買成2-30支, 本來想車我去樓高四層的超市, 但果日人
多到不得了, 車無得停, 咁無計就去了一間細華潤咋!! 買完麵之後再上我公司宿舍, 原來就係大嶺路, 即買蜜餞同一條街行前少少….續
‹ 上一主題|下一主題