關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
241#
發表於 08-1-16 14:43 |只看該作者
係呀, 398/4位套餐, 我sat同d同事打過, 都幾抵架

原文章由 phoebecyl 於 08-1-16 02:16 PM 發表

 我都記的好像係148/4hrs。如果係星期六去打398/4位個套餐其實係幾抵玩。越來越多腳下次我d可以約開到2枱哦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
242#
發表於 08-1-16 14:45 |只看該作者
尋晚又瞓得唔好, 而家好攰呀.....:( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
243#
發表於 08-1-16 14:48 |只看該作者
CY, 青青世界開咗好耐啦, 但我未去過.

你C6昨日返咗來未呀?

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 13:13 發表
雪, 多

知唔知青青樂園  (#9)
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1269680&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
244#
發表於 08-1-16 14:48 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-16 14:43 發表
係呀, 398/4位套餐, 我sat同d同事打過, 都幾抵架

多: 你都打得好密喎!?!??!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
245#
發表於 08-1-16 14:49 |只看該作者
come,有無睇到呀

原文章由 雪文 於 08-1-16 12:55 發表
come : 我呢排都想同你講, 我囡呢排皮膚好慘呀, 日日都一大pat紅, 唔係呢到就係個到.  沖涼己用朱油膏加搽AQ cream, 睡覺時又話這里痕那里痕要搽多次.

星期日同AMY飲茶, 佢叫我試橄欖油.  昨日我試咗同我囡沖涼, 好 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
246#
發表於 08-1-16 14:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-16 14:48 發表
青青世界開咗好耐啦, 但我未去過.

我直頭未聽過? 邊度黎架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
247#
發表於 08-1-16 14:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-16 14:49 發表
come,有無睇到呀

有呀, lee排唔算好乾你女都係咁呀??????:(

Rank: 6Rank: 6


8125
248#
發表於 08-1-16 14:52 |只看該作者
唔係..打過2, 3次je...個同事走左之後, 都無咩打過lu...

原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 02:48 PM 發表

多: 你都打得好密喎!?!??!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
249#
發表於 08-1-16 14:52 |只看該作者
我公司今日換link呀, 所以朝早上唔倒網, 一陣我老細返黎攪野可能又要閃啦!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
250#
發表於 08-1-16 14:53 |只看該作者
係呀..青青世界開左好耐啦....之前想去, d 人話縑舊..所以係未去過~  但而家呢d天氣, 天寒地凍去青青世界 ?/

原文章由 雪文 於 08-1-16 02:48 PM 發表
CY, 青青世界開咗好耐啦, 但我未去過.

你C6昨日返咗來未呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
251#
發表於 08-1-16 14:54 |只看該作者
我都係.  無咩時間, 我仔明天考中文, 由佢自己發揮啦.

11點半返到屋企, 吃飯, 玩玩具 + 大大, 到而家又話要睡覺, 我睇佢仲有咩花招先

原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 14:39 發表

我女下星期開始考大考, 中文都唔知點同佢溫, 考拚音, 作文, 閱讀理解, 仲有唔知乜野....

Rank: 5Rank: 5


2967
252#
發表於 08-1-16 14:55 |只看該作者
好似好抵玩

佢禽晚返咗la, 隻牙下次返去先再整. 我對仔女做咗回鄉証, 下次我可以一齊去

原文章由 雪文 於 08-1-16 14:48 發表
CY, 青青世界開咗好耐啦, 但我未去過.

你C6昨日返咗來未呀?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
253#
發表於 08-1-16 14:56 |只看該作者
係呀, 日日周身紅, 我都唔知點算好.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 14:51 發表

有呀, lee排唔算好乾你女都係咁呀??????:(

Rank: 5Rank: 5


2967
254#
發表於 08-1-16 14:56 |只看該作者
你公司d腦咁c 煩ga, 阻鬼住哂:tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 14:52 發表
我公司今日換link呀, 所以朝早上唔倒網, 一陣我老細返黎攪野可能又要閃啦!!!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
255#
發表於 08-1-16 14:58 |只看該作者
聽你講, 亞女之前有see doctor ga bor, 係咪濕疹嚟ga
原文章由 雪文 於 08-1-16 14:56 發表
係呀, 日日周身紅, 我都唔知點算好.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
256#
發表於 08-1-16 15:02 |只看該作者
我都好想去玩ar, 3月仲未知有無得去旅行, c6話未知幾時考試
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 14:55 發表
好似好抵玩

佢禽晚返咗la, 隻牙下次返去先再整. 我對仔女做咗回鄉証, 下次我可以一齊去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
257#
發表於 08-1-16 15:02 |只看該作者
咁昨晚有無小別勝新婚呀   

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 14:55 發表
好似好抵玩

佢禽晚返咗la, 隻牙下次返去先再整. 我對仔女做咗回鄉証, 下次我可以一齊去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
258#
發表於 08-1-16 15:04 |只看該作者
但係日日咁搽嘢, 真係好煩.
佢次次去到醫生到都無嘢, 俾唔到佢哋睇.

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 14:58 發表
聽你講, 亞女之前有see doctor ga bor, 係咪濕疹嚟ga

Rank: 6Rank: 6


8125
259#
發表於 08-1-16 15:10 |只看該作者
我都想問下你地d小朋友, 幾時放新年假?? 我d kids個間放5/2, 頂...4/2都要返學...要 plan 個3日trip, 都plan唔到 4/2請假又唔係, 請左就乜都唔知咁放假...唔請, 又比佢係到阻頭阻細

Rank: 5Rank: 5


2967
260#
發表於 08-1-16 15:12 |只看該作者
no la, 涷到C, 咪攪我
原文章由 雪文 於 08-1-16 15:02 發表
咁昨晚有無小別勝新婚呀   
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖