註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:09 發表 hoganma-好彩吾系長期 come - 你老公做咩架, 是否Hotel ? 我c6成日問我上大陸開廠好吾好, 又話如果開肯定一至五都吾會响香港。
返回頂部
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:09 發表 come - 你老公做咩架, 是否Hotel ? 我c6成日問我上大陸開廠好吾好, 又話如果開肯定一至五都吾會响香港。
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-9 17:17 發表 katiema, 係呀, 而家D樓升咗好多啦. 你老公想返大陸開咩廠 ? 有得揾就幾好, 不過你就成日見唔到個老公咁囉.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:20 發表 千萬唔好濟呀,情願食小d著小d ja
原文章由 雪文 於 08-1-9 17:20 發表 唔係嘛, Love . 你咁都得呀 你睇到我話俾支伊利奶你試未呀 ??
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 17:22 發表 唔記得la, 2年前買ga.
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 17:21 發表 E+仲未din 完呀 仲有成over 600個 email 未check.
原文章由 雪文 於 08-1-9 17:26 發表 咁我同我返屋企look look. 我放工啦, 各位 88
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 17:23 發表 Katiema: 我老公做工程聯絡人, 佢話最高峰時一日接左過佰個電話…… 你老公想開乜野廠?????????? hoganma: 你老公做邊行????
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:25 發表 製衣廠, 因佢的單好細,冇人願做, 的廠成曰拿來"薜"期, 一有其它單就話之你, 總之開吾開都好煩
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:26 發表 係呀,幾好呀又唔洗同佢勞氣,我同佢講明做晒先好返屋企呀 ps:果度都夠光不過有飛仔 好呀,係留一支比我呀,多謝你先
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:27 發表 600個 ~~~暈
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 17:26 發表 有時d野好身不由己的:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 雪文 於 08-1-9 17:30 發表 唔使客氣. 咁星期六我去yan屋企順便攞俾你, 再攞惠康印花.
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:31 發表 Logistics – sales manager