關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
241#
發表於 07-12-21 10:57 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: 小辛辛唔听話

yanma,尿片佢又約我明天取, 佢話今日有朋友去佢屋企玩.
都好, 等我lunch瞓吓

原文章由 yan02 於 07-12-21 10:45 發表
我都2點幾呀,不過我是由2點抱仔到2點半,衰仔玩野,醒左又不飲奶,晒左我的奶粉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
242#
發表於 07-12-21 10:59 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 10:51 發表
我都試食過牛肉麵, 少少辣好好味 bor.
下次上深圳再買回港


funfun: ok, 你朋友度有消息請通知我丫!
我都想買, 你地知唔知深圳的華潤超市有無架????
(我奶奶度得華潤咋):)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
243#
發表於 07-12-21 11:00 |只看該作者
KY, here,佢而家做買五送一
http://www.comvita.com.hk/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=41&osCsid=9e7862c0f0de9ad331e469471f8d853d

原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:56 發表

雪雪:

咩honey呀?咁貴??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
244#
發表於 07-12-21 11:01 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:52 發表

come come:

知道honey送咩禮物未呀?

我話想要手袋, 佢話ok, 不過唔好去芥蘭站買.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
245#
發表於 07-12-21 11:02 |只看該作者
D sales介紹我買呢隻

http://www.comvita.com.hk/shop/product_info.php?cPath=29&products_id=73&osCsid=9e7862c0f0de9ad331e469471f8d853d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
246#
發表於 07-12-21 11:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 11:00 發表
KY, here,佢而家做買五送一
http://www.comvita.com.hk/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=41&osCsid=9e7862c0f0de9ad331e469471f8d853d

雪文: 咁人同你share啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
247#
發表於 07-12-21 11:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:01 發表

我話想要手袋, 佢話ok, 不過唔好去芥蘭站買.

咁咪好囉!你老公都好大手筆喎!唔怪得係咁話買袋啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
248#
發表於 07-12-21 11:05 |只看該作者
肯定有, 華潤

原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:59 發表


funfun: ok, 你朋友度有消息請通知我丫!
我都想買, 你地知唔知深圳的華潤超市有無架????
(我奶奶度得華潤咋):)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
249#
發表於 07-12-21 11:05 |只看該作者
come,如果好係要長期食加. 邊個同我share?


原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:02 發表

雪文: 咁人同你share啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
250#
發表於 07-12-21 11:09 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 11:03 發表

咁咪好囉!你老公都好大手筆喎!唔怪得係咁話買袋啦!

我係聽hoganma講完先諗買咋!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
251#
發表於 07-12-21 11:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 11:05 發表
come,如果好係要長期食加. 邊個同我share?

長期食, 都唔平囉!:-| :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
252#
發表於 07-12-21 11:11 |只看該作者
小姐貴姓ar
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:09 發表

我係聽hoganma講完先諗買咋!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
253#
發表於 07-12-21 11:12 |只看該作者
係la, come老公真好
原文章由 KY2004 於 07-12-21 11:03 發表

咁咪好囉!你老公都好大手筆喎!唔怪得係咁話買袋啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
254#
發表於 07-12-21 11:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 11:11 發表
小姐貴姓ar   

:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
255#
發表於 07-12-21 11:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 11:12 發表
係la, come老公真好

hoganma,

我相信你老公都咁好啦!收咩禮物呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
256#
發表於 07-12-21 11:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 11:11 發表
小姐貴姓ar   

唔係姓

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
257#
發表於 07-12-21 11:16 |只看該作者
剛有推銷員入來我公司, 是 '東方紅'

上次講的花菇 - $35/半斤裝

滋補燉湯: 川貝杏仁燉鱷魚肉, 花膠燉乳鴿, 鮑魚燉雞, 鯊魚骨鮑絲響螺燉雞, 海底椰川貝燉豬展 --- $32/盒, member $29/盒

紐西蘭特大黃花膠 -$550/包/一斤

螺片 - $35/包/半斤裝

猴頭菇 - $40/包/半斤

另外有一些湯包 - $27/包, member $24/包

***大家有冇興趣?  推銷員下午 3 時再來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
258#
發表於 07-12-21 11:17 |只看該作者
了爛咗對絲襪

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
259#
發表於 07-12-21 11:18 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 11:16 發表

唔係姓賴囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
260#
發表於 07-12-21 11:20 |只看該作者
你哋話我好唔好 "了"我媽去深圳or 惠州呢, 我媽心大心細想去加, 但又唔想跟我去咁多日, 我話你自己早D返香港, 佢又怕怕咁.

我係擔心我變咗一拖三, 自己睇二個都唔掂啦, 仲要湊多個
‹ 上一主題|下一主題