關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
241#
發表於 07-12-14 11:34 |只看該作者
我c6仲攪嘢, 瞓唔著, 叫我幫手執屋, 我唔駛返工就話'姐', 佢真係chi chi地:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:31 發表
咁咪好晚先訓
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
242#
發表於 07-12-14 11:34 |只看該作者
love:
真係要好大大大的勇氣同堅持.

Rank: 5Rank: 5


2967
243#
發表於 07-12-14 11:36 |只看該作者
今晚同同事過澳門同客食飯.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
244#
發表於 07-12-14 11:36 |只看該作者
算啦, 佢地係未必明咩係環保gar

我仔中文習作薄, 有份係學校做gei, 文章講個小朋友係學校食lunch, 嫌d飯太硬唔食, 老師就講話咩要珍惜食物

咁最尾有條問題要佢地自己作答, 我唔太記得係點問, 大約係問, 如果你係文中小朋友, 你應該點做之類?

答案應該係珍惜食物

我仔答 : 我要食得飽
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:32 發表
我女琴日份中文文卷,佢話閱讀理解係關於環保,跟住問佢係街市點做到環保(除了文中說的之外),佢夠膽C答:叫D人唔好隨地拋tissue。 我丙佢話乜而家問你點去維持衛生呀!激C呀! ...

Rank: 6Rank: 6


6601
245#
發表於 07-12-14 11:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 11:28 發表

係? 有無相比我睇下???
除數~~我女未學, 佢而家d功課係例:  16+9x3=?
(學先x除後+-)

come come:

你叫hoganma幫你睇丫!呢隻新色唔錯架,個帶係深少少的藍色+銀色,個袋身係淺銀色!我覺得好cool,靚過baby pink+金個隻囉!不過好多人睇baby pink+金,可能girly D啦!

先x除後+-,我女未學,正係學乘數咋!

Rank: 6Rank: 6


8953
246#
發表於 07-12-14 11:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:32 發表
我女琴日份中文文卷,佢話閱讀理解係關於環保,跟住問佢係街市點做到環保(除了文中說的之外),佢夠膽C答:叫D人唔好隨地拋tissue。 我丙佢話乜而家問你點去維持衛生呀!激C呀! ...

d問題o甘深, 點答呀 ?
小二咋.
俾我都沒諗到街市點環保喎...............

Rank: 8Rank: 8


17382
247#
發表於 07-12-14 11:38 |只看該作者
係呀,有1/3無做到,我好一睇都覺得係佢無心機做多囉

原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:31 發表
無做 佢真係找C  

Rank: 6Rank: 6


6601
248#
發表於 07-12-14 11:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:29 發表
我,HOGANMA,KY 3個係度放梗

簡直係endless

Rank: 5Rank: 5


4210
249#
發表於 07-12-14 11:39 |只看該作者
亞仔而家問我每日攞零用錢返學, 我話5蚊, 佢話唔夠, 要10蚊 , 我話每日 10蚊太多啦, 佢就話5蚊夠買魚蛋, 但係唔夠買野飲

之後, 我就同佢講, 如果每日係我放工之前做哂全部功課, 又唔使問我 and 全部啱哂, 果日我就比10蚊, 如果only 做哂全部功課, 但有錯 or 做漏, 就得5蚊...試左一個week, 好work, 不過日日得5蚊, 因為梗有少少錯, 不過就一定可以係我放工前做哂, 唔洗我勞氣...

Rank: 8Rank: 8


17382
250#
發表於 07-12-14 11:39 |只看該作者
又真係chi chi地


原文章由 cyclmama 於 07-12-14 11:34 發表
我c6仲攪嘢, 瞓唔著, 叫我幫手執屋, 我唔駛返工就話'姐', 佢真係chi chi地:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
251#
發表於 07-12-14 11:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:36 發表
算啦, 佢地係未必明咩係環保gar

我仔中文習作薄, 有份係學校做gei, 文章講個小朋友係學校食lunch, 嫌d飯太硬唔食, 老師就講話咩要珍惜食物

咁最尾有條問題要佢地自己作答, 我唔太記得係點問, 大約係問, 如果你係文 ...

食飽!
好好笑, 但係好實際.

Rank: 6Rank: 6


8953
252#
發表於 07-12-14 11:41 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 11:34 發表
我c6仲攪嘢, 瞓唔著, 叫我幫手執屋, 我唔駛返工就話'姐', 佢真係chi chi地:tongue:

點解成日都執屋的 ??? 聽妳講左好多次了喎............

Rank: 6Rank: 6


6601
253#
發表於 07-12-14 11:42 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:37 發表

d問題o甘深, 點答呀 ?
小二咋.
俾我都沒諗到街市點環保喎...............

蘭蘭:

呀女reported返來話佢份閱讀理解講,街市環保可以減少用膠袋,用紙替代。咁條question係問除了文中所述,還可用什麼方法?我覺得唔難丫!係佢冇sense 。不過我又覺得中文出呢D題有D怪,似常識多D喎!

Rank: 6Rank: 6


8953
254#
發表於 07-12-14 11:43 |只看該作者
覺唔覺得一上左小二所有野都深左好多呢 ?
唔似小一時, 應付下都可以混得過去.

有時睇下小五/六的題目, 中一數學我已睇唔明.

Rank: 6Rank: 6


6601
255#
發表於 07-12-14 11:44 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:39 發表
亞仔而家問我每日攞零用錢返學, 我話5蚊, 佢話唔夠, 要10蚊 , 我話每日 10蚊太多啦, 佢就話5蚊夠買魚蛋, 但係唔夠買野飲

之後, 我就同佢講, 如果每日係我放工之前做哂全部功課, 又唔使問 ...

我未俾$呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
256#
發表於 07-12-14 11:45 |只看該作者
$10真係太多la

我就每日3蚊, $15/week, 但只可帶1日$3, 淨番個$12儲起去

我suggest亞仔, 如果想買個樣野係over $3, 佢可以今個week用$1 / $2 / 唔用, 淨番gei就留下個week, 咁就可以夠$買la, 唔夠gei再儲, 我仔話GOOD IDEA WOR
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:39 發表
亞仔而家問我每日攞零用錢返學, 我話5蚊, 佢話唔夠, 要10蚊 , 我話每日 10蚊太多啦, 佢就話5蚊夠買魚蛋, 但係唔夠買野飲

之後, 我就同佢講, 如果每日係我放工之前做哂全部功課, 又唔使問 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
257#
發表於 07-12-14 11:45 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 11:40 發表

食飽!
好好笑, 但係好實際.

啱丫,食飽咪唔浪費囉!

Rank: 5Rank: 5


4210
258#
發表於 07-12-14 11:46 |只看該作者
我就4點再去瞓, 佢就4點半瓜, 不過我地only 係度傾下計咋, 唔好諗多左:tongue: :tongue:   

原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:32 發表
should be : 咁咪好晚先訓    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
259#
發表於 07-12-14 11:46 |只看該作者
忙左一陣, 去埋銀行.
12點多會過上環約左 amy +幾個 mami 食 lunch , 順便報關.

Rank: 6Rank: 6


8125
260#
發表於 07-12-14 11:47 |只看該作者
KY

接址 : 高雪珀納

http://www.goodfield2000.com/
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖