註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:06 硐表 CY:念珠菌好少事. 妳係食藥的嗎 ? (我指每日一粒個D) 有D藥會呢類有副作用.
返回頂部
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 15:00 硐表 女人好易有gei 念珠菌,不過我發覺得遲,所以咁trouble. 佢話係冷凍,將表面有問題果part清除,等佢生番新gei出嚟就ok,佢話類似換膚
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 15:01 硐表 最有$梗係有樓收租個2位LA
男爵府
原文章由 雪文 於 07-11-19 15:04 硐表 唔係7點幾上, 係7點幾到. 返來可以行舊皇崗, 12點前我又包到二位妹妹可以返到香港.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 15:12 硐表 聽落你個醫生好似將件事嚴重化左wor,原來係念珠菌ja,好小事
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:09 硐表 家下小肥羊連百佳超市都有得賣. 羊....真係O甘好食嗎 ?:tongue:
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:17 硐表 如果係好嚴重, 就要用醫生個方法啦. 塞藥去不到尾. cy, 可能妳太精神緊張啦.. 令自已荷爾蒙有變化都唔定. 家下開心d, 好快冇事.
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 15:16 硐表 佢話原本好少問題,不過我發現得遲lor,如果聽日覆診話要做,我諗我會睇多個doctor,順吓c6意思ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 15:18 硐表 靚既羊再加佢地d醬料食,係好正既
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 15:21 硐表 thanks. 3mins就攪掂,應該唔大問題gei
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:28 硐表 :tongue: 我不食羊的. 所以唔知有幾正.:tongue:
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 15:30 硐表 同隻佬講, 公司冇包婦科,. 成仟銀, 要佢俾. 醫生講係壓力造成.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:39 硐表 6合彩我最多試過中$320,馬我試過中2次,一次係$60中$24,000,另一次係$10中$13,000,我自己諗的,不過近呢3年極小買lu因為無時間諗 ps:馬仔我只係好間中先買ja ...
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 15:31 硐表 但小肥羊我就無去過,我係去第2度食過涮羊肉,真係好正
原文章由 yan02 於 07-11-19 15:35 硐表 我係极之沒橫彩運的人, 想問下個天,幾時比我中下呀, 話晒我都有出錢鋪草皮的,回本都好呀