關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
241#
發表於 07-11-9 10:31 |只看該作者
俾埋個樣你見la,講明先,今日勁樣衰,個樣殘到連自己都頂唔順
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:10 硐表

cy: me too, 我都想快d見下你>>>>>個頭
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
242#
發表於 07-11-9 10:32 |只看該作者
我禽日放工買咗件t-shirt獎俾自己
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
243#
發表於 07-11-9 10:33 |只看該作者
到時你又唔想去架啦~~~~功課功課功課


原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:18 硐表
係ar, 不過都係得個up字

Rank: 5Rank: 5


4210
244#
發表於 07-11-9 10:33 |只看該作者
morning

亞囡尋晚又燒返啦, 所以我今日都留係屋企, 可能晏DD會返KT 個office 睇下emails, 因為下星期一我講左假, 費時積幾百個emails..

我今晚唔黎啦, 留係屋企睇囡, 你地食得開心d啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
245#
發表於 07-11-9 10:37 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 10:32 硐表
我禽日放工買咗件t-shirt獎俾自己

我都好鐘意穿tee架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
246#
發表於 07-11-9 10:40 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:33 硐表
morning

亞囡尋晚又燒返啦, 所以我今日都留係屋企, 可能晏DD會返KT 個office 睇下emails, 因為下星期一我講左假, 費時積幾百個emails..

我今晚唔黎啦, 留係屋企睇囡, 你地食得開心d啦 ...

咁你小心睇緊亞女, 希望佢快d好返.

Rank: 8Rank: 8


17382
247#
發表於 07-11-9 10:44 |只看該作者
好耐唔見你:loveliness:


原文章由 smalle 於 07-11-9 10:23 硐表
yee, part 37 啦喎, say 個hi 先http://a2233.myweb.hinet.net/msn/dears/dears%20(35).gif

Rank: 5Rank: 5


2967
248#
發表於 07-11-9 10:45 |只看該作者
Jerry 媽,囡囡應該好快冇事ga la,下次再約過吖
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:33 硐表
morning

亞囡尋晚又燒返啦, 所以我今日都留係屋企, 可能晏DD會返KT 個office 睇下emails, 因為下星期一我講左假, 費時積幾百個emails..

我今晚唔黎啦, 留係屋企睇囡, 你地食得開心d啦 ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
249#
發表於 07-11-9 10:47 |只看該作者
祝亞女快d好番
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:33 硐表
morning

亞囡尋晚又燒返啦, 所以我今日都留係屋企, 可能晏DD會返KT 個office 睇下emails, 因為下星期一我講左假, 費時積幾百個emails..

我今晚唔黎啦, 留係屋企睇囡, 你地食得開心d啦 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
250#
發表於 07-11-9 10:48 |只看該作者
今日亞女要背默聲母表

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
251#
發表於 07-11-9 10:48 |只看該作者
我今晚要攞d野比個fd先, 我自己去, 比個地址我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
252#
發表於 07-11-9 10:50 |只看該作者
有興趣去睇吓,我的深圳之行

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19786001&page=1&extra=#pid19786001

Rank: 8Rank: 8


17382
253#
發表於 07-11-9 10:50 |只看該作者
係啦,愛自己多d,人都開心d

原文章由 cyclmama 於 07-11-9 10:32 硐表
我禽日放工買咗件t-shirt獎俾自己

Rank: 5Rank: 5


4210
254#
發表於 07-11-9 10:51 |只看該作者
尋晚亞囡又燒返, 我都無覺好瞓
印好帖啦, 我見99已經開始買龍鳳被之類既野..
book好酒樓, 未決定一圍幾多$$, 62想$5188, 叔仔話$4688, 已經ok, 之後我咪話$4688囉,  慳d $$生仔仲好啦, but 62話要得體, 橫掂埋今次, 有排都唔會攪喜事, 我話唔係喎, 姑仔仲未嫁??點知佢答我, 嫁女唔使我比$$架, 我係收$$架, 我心諗做你個女真係慘 (重男輕女), 而家我知點解姑仔拍左6年都唔結婚啦:cry: :cry: 之後62話下一次擺酒(佢出$$果隻) 係我個仔 , 我咪話你要等20年喎   

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:58 硐表
jerry媽,辛苦咗成日照顧亞女,今晚早d抖吓la.

係wor,你叔仔結婚請飲攪成點呀

Rank: 8Rank: 8


17382
255#
發表於 07-11-9 10:51 |只看該作者
好快無事的,祝早日好番曬

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:33 硐表
morning

亞囡尋晚又燒返啦, 所以我今日都留係屋企, 可能晏DD會返KT 個office 睇下emails, 因為下星期一我講左假, 費時積幾百個emails..

我今晚唔黎啦, 留係屋企睇囡, 你地食得開心d啦 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
256#
發表於 07-11-9 10:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:48 硐表
我今晚要攞d野比個fd先, 我自己去, 比個地址我

真正地址我唔多清楚, 你by mtr的話係官塘廣場向碼頭方向直行, 行(約)3個街口, 就會見倒一間舖叫"好味王"架啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
257#
發表於 07-11-9 10:56 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:51 硐表
尋晚亞囡又燒返, 我都無覺好瞓
印好帖啦, 我見99已經開始買龍鳳被之類既野..
book好酒樓, 未決定一圍幾多$$, 62想$5188, 叔仔話$4688, 已經ok, 之後我咪話$4688囉,  慳d $$生仔仲好啦, but 62話要得體, 橫掂埋 ...

你老爺講得啱喎, 嫁女真係收$$, 唔會比$$的喎!!!
(你姑仔未結婚可能佢同男朋友未儲夠呱!?!?!?)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
258#
發表於 07-11-9 10:56 |只看該作者
Okok 到時搵唔到再call你
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:54 硐表

真正地址我唔多清楚, 你by mtr的話係官塘廣場向碼頭方向直行, 行(約)3個街口, 就會見倒一間舖叫"好味王"架啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
259#
發表於 07-11-9 10:57 |只看該作者
你d牙e+無事嗎

雪文:我唔係想睇呢個報告wor 另外果個呢


原文章由 雪文 於 07-11-9 10:50 硐表
有興趣去睇吓,我的深圳之行

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19786001&page=1&extra=#pid19786001

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
260#
發表於 07-11-9 10:59 |只看該作者
你62講得岩wor, 嫁女無理由要女家比wor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-9 10:51 硐表
尋晚亞囡又燒返, 我都無覺好瞓
印好帖啦, 我見99已經開始買龍鳳被之類既野..
book好酒樓, 未決定一圍幾多$$, 62想$5188, 叔仔話$4688, 已經ok, 之後我咪話$4688囉,  慳d $$生仔仲好啦, but 62話要得體, 橫掂埋 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖