關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
241#
發表於 07-10-29 11:08 |只看該作者
morning

Rank: 5Rank: 5


4210
242#
發表於 07-10-29 11:13 |只看該作者
今日老細飛左, 我自己放假一天

Rank: 4


679
243#
發表於 07-10-29 11:15 |只看該作者
每個week梗有1日, sometimes 2 日:cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:01 硐表
佢唔返黎就真係唔可以bor, 好老實, 比我都唔會信佢lor, 佢大約幾耐唔返黎一次?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
244#
發表於 07-10-29 11:15 |只看該作者
係ar, 好多人都唔鍾意下午班, 我隔離屋個妹妹排no.8x, 都係下午班
原文章由 funbabyhk 於 07-10-29 11:06 硐表
係 wor, 唔記得講添: 學校話收佢 (下午班) 但我老公唔肯讀,所以放棄交留位費.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
245#
發表於 07-10-29 11:16 |只看該作者
我下午都放假, 因為我老闆出去開會唔返
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:13 硐表
今日老細飛左, 我自己放假一天

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
246#
發表於 07-10-29 11:19 |只看該作者
咁叫人點信佢ar, 有咩可以傾到唔返屋企ar??????????? 佢d咩friend, 你識唔識?

佢有咩解釋????????

佢平時有無d咩古怪???????

其實佢唔返黎訓已經好大件事, 你真係要諗下點做
原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:15 硐表
每個week梗有1日, sometimes 2 日:cry: :cry:

Rank: 4


679
247#
發表於 07-10-29 11:26 |只看該作者
其實我真係有諗過分手,不過我唔想影響對寶貝,所以一直都唔敢走:cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:19 硐表
咁叫人點信佢ar, 有咩可以傾到唔返屋企ar??????????? 佢d咩friend, 你識唔識?

佢有咩解釋????????

佢平時有無d咩古怪???????

其實佢唔返黎訓已經好大件事, 你真係要諗下點做
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
248#
發表於 07-10-29 11:28 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:26 硐表
其實我真係有諗過分手,不過我唔想影響對寶貝,所以一直都唔敢走:cry: :cry:  

:cry::cry: 真係唔知講乜野好!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
249#
發表於 07-10-29 11:30 |只看該作者
如果佢真係唔係有第二個女人, 當然可以慢慢傾下lor

但如果佢係有gei, 就要正視, d男人好賤格gar, 佢只會想你去接受, 唔到最後一秒都唔會作出決定

我都希望你老公唔係有, 不過…. 成日唔返黎訓, 真係好大可能有問題
原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:26 硐表
其實我真係有諗過分手,不過我唔想影響對寶貝,所以一直都唔敢走:cry: :cry:  

Rank: 5Rank: 5


4210
250#
發表於 07-10-29 11:33 |只看該作者
咁你去邊??SHOPPING

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:16 硐表
我下午都放假, 因為我老闆出去開會唔返  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
251#
發表於 07-10-29 11:36 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:33 硐表
咁你去邊??SHOPPING

想問下你仔生日會(2/12)係咪confirm架啦????

Rank: 5Rank: 5


4210
252#
發表於 07-10-29 11:39 |只看該作者
咁你識唔識果D friends 先?成日都係咁, 真係好可疑

原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:15 硐表
每個week梗有1日, sometimes 2 日:cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
253#
發表於 07-10-29 11:40 |只看該作者
唔係ar, 我返工ar, 我意思佢唔係度咪即係我放假lor

我老闆聽日放假, 我又free la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:33 硐表
咁你去邊??SHOPPING

Rank: 5Rank: 5


4210
254#
發表於 07-10-29 11:43 |只看該作者
我仲未book場

原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 11:36 硐表

想問下你仔生日會(2/12)係咪confirm架啦????

Rank: 4


679
255#
發表於 07-10-29 11:43 |只看該作者
我已經好鬼c:cry: ,bk仲要食哂我d字

好彩可以上嚟bk同你地講吓,(我好少fd, 深交d fd又唔係hk),如果唔係,我驚我好快會short
原文章由 hoganmama 於 07-10-29 11:30 硐表
如果佢真係唔係有第二個女人, 當然可以慢慢傾下lor

但如果佢係有gei, 就要正視, d男人好賤格gar, 佢只會想你去接受, 唔到最後一秒都唔會作出決定

我都希望你老公唔係有, 不過…. 成日唔返黎訓, 真係好大可能有問題 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
256#
發表於 07-10-29 11:45 |只看該作者
無小朋友就可以話走就走, 有gei就要顧慮好多野, 希望佢真係只係同朋友傾下計咁簡單lor
原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:26 硐表
其實我真係有諗過分手,不過我唔想影響對寶貝,所以一直都唔敢走:cry: :cry:  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
257#
發表於 07-10-29 11:45 |只看該作者
你老公有無d乜可疑電話/sms????? 佢一個星期一日唔返home sleep 維持左幾耐呀?????

原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:43 硐表
我已經好鬼c:cry: ,bk仲要食哂我d字

好彩可以上嚟bk同你地講吓,(我好少fd, 深交d fd又唔係hk),如果唔係,我驚我好快會short

Rank: 5Rank: 5


4210
258#
發表於 07-10-29 11:46 |只看該作者
今日個市, 一個鐘已經升左成千四點

Rank: 4


679
259#
發表於 07-10-29 11:48 |只看該作者
有d識,有d唔識,我對佢都無muk希望,唯有將所有心機放哂係對寶貝度,等佢地大個d先再算
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-29 11:39 硐表
咁你識唔識果D friends 先?成日都係咁, 真係好可疑

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
260#
發表於 07-10-29 11:48 |只看該作者
其實我地都唔幫到你d咩, 不過你講出黎唔駛屈住係好d gei, 好似之前我同c6 有d咩argue, 呻左出黎個人都舒服d
原文章由 irenec11 於 07-10-29 11:43 硐表
我已經好鬼c:cry: ,bk仲要食哂我d字

好彩可以上嚟bk同你地講吓,(我好少fd, 深交d fd又唔係hk),如果唔係,我驚我好快會short
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖