關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
241#
發表於 07-10-15 09:41 |只看該作者
我Ok wor.

Come,你同家姐改埋來呢到一齊得唔得呀 ?

原文章由 funbabyhk 於 07-10-13 12:45 硐表
我覺得幾好味 bor (手切牛肉)
不如約 10/18 (假期前)???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
242#
發表於 07-10-15 09:43 |只看該作者
雪文: 你D藥食晒未呀????
我一陣比你個塞, 係個""黎, 我尋日問單車舖個男人, 佢話: 細路仔單車無得入氣架喎? 我睇下佢其他單車, 真係淨係大人單車先有個泵氣喉咀, 佢話比個帽我返去睇下, 如果你單車支喉取出來後能夠同個""可以""返埋, 咁就有得整架啦!
(我女單車都係無得入氣架喎????)
原文章由 雪文 於 07-10-15 09:37 硐表
我仲係病, 食咗三日葯都唔好:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
243#
發表於 07-10-15 09:46 |只看該作者
SORRY, 我今晚同媽媽打邊爐, 星期四唔想再打啦!!!

原文章由 雪文 於 07-10-15 09:41 硐表
我Ok wor.

Come,你同家姐改埋來呢到一齊得唔得呀 ?

Rank: 5Rank: 5


4210
244#
發表於 07-10-15 09:52 |只看該作者
morning

Rank: 5Rank: 5


3212
245#
發表於 07-10-15 09:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-15 09:37 硐表
早晨, 各位!

我仲係病, 食咗三日葯都唔好:cry:

枱面一大堆文件等我跟, 搞掂先同大家傾計.

come, OK.


d西藥應應幾work wo, 不過就會好散law.....成個人軟晒....仲好   wingwing 下個....
長命功夫長命做.....take care...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
246#
發表於 07-10-15 09:54 |只看該作者
come,仲有葯到lunch.  不過食完我諗住食成葯啦, 可能仲快好.

我部車真係有得打氣加, 我哋深圳我仔架單車都有, 你俾咗我先, 唔啱用的話, 我睇吓搬部單車去整啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 09:43 硐表
雪文: 你D藥食晒未呀????
我一陣比你個塞, 係個"帽"黎, 我尋日問單車舖個男人, 佢話: 細路仔單車無得入氣架喎? 我睇下佢其他單車, 真係淨係大人單車先有個泵氣喉咀, 佢話比個帽我返去睇下, 如果你單車支喉取出來後能 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
247#
發表於 07-10-15 09:57 |只看該作者
咁我自己gei處理方法都係教導第一, 都唔得gei我會主動同班主任講睇下可唔可以留意下係咩情況, 到底係自己小朋友誇張左定真係有d同學搶佢野食, 再唔得我會唔帶d薯片ar, 蝦條ar呢d野食, 帶麵包一定唔會有人搶la, 同埋會帶小朋友去上下d 關於社交course, 改善下佢gei社交能力
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 09:36 硐表
novemberwm : 我地今晚去潮篇食呀!!!

HOGANMA: 咁樣都無辦法喎, 同亞女講又講過, 教又教過. 不過我女上小一時, 我都同佢講話如果有其他同學仔蝦你, 就一定要同老師講! ...

Rank: 5Rank: 5


3212
248#
發表於 07-10-15 09:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 09:28 硐表
Morning !!!

今日放假, 湊完亞仔返黎勞動完, 有個問題問下大家.

如果你有個女女, 好怕醜, 內向, 怕事, 咁返學小息時d食物比其他小朋友搶晒, 自己一d都無得食, 同埋有小朋友問女女借tissue, 女女將整包tissue借左比 ...


咁點ar ? 都好難搞, 又唔可以下下跟住個女返學校, 都係一方面教導佢, 一方面同老師雙方合作了解及教導渣...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
249#
發表於 07-10-15 09:58 |只看該作者
休息多d, 保重保重
原文章由 雪文 於 07-10-15 09:54 硐表
come,仲有葯到lunch.  不過食完我諗住食成葯啦, 可能仲快好.

我部車真係有得打氣加, 我哋深圳我仔架單車都有, 你俾咗我先, 唔啱用的話, 我睇吓搬部單車去整啦.

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
250#
發表於 07-10-15 09:58 |只看該作者
昨晚我同老公即慶去左食打邊爐 飽得'濟'要成點幾兩點先瞓得著
原文章由 funbabyhk 於 07-10-13 12:45 硐表
我覺得幾好味 bor (手切牛肉)
不如約 10/18 (假期前)???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
251#
發表於 07-10-15 09:58 |只看該作者
你食左好耐藥都未斷尾!!!:cry:
一陣叫COURIER SEND比你睇左先啦!

原文章由 雪文 於 07-10-15 09:54 硐表
come,仲有葯到lunch.  不過食完我諗住食成葯啦, 可能仲快好.

我部車真係有得打氣加, 我哋深圳我仔架單車都有, 你俾咗我先, 唔啱用的話, 我睇吓搬部單車去整啦.

...

Rank: 5Rank: 5


3212
252#
發表於 07-10-15 09:59 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 09:52 硐表
morning


morning......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
253#
發表於 07-10-15 10:01 |只看該作者
我同你一樣會用此種方法. 都要向班主任反映吓,希望佢幫手注意是否有此種情形出現,繼而去解決.
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 09:57 硐表
咁我自己gei處理方法都係教導第一, 都唔得gei我會主動同班主任講睇下可唔可以留意下係咩情況, 到底係自己小朋友誇張左定真係有d同學搶佢野食, 再唔得我會唔帶d薯片ar, 蝦條ar呢d野食, 帶麵包一定唔會有人搶la, 同埋 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
254#
發表於 07-10-15 10:02 |只看該作者
多多保重. (或可試轉第二個醫生 or 轉睇中醫)
原文章由 雪文 於 07-10-15 09:54 硐表
come,仲有葯到lunch.  不過食完我諗住食成葯啦, 可能仲快好.

我部車真係有得打氣加, 我哋深圳我仔架單車都有, 你俾咗我先, 唔啱用的話, 我睇吓搬部單車去整啦.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
255#
發表於 07-10-15 10:09 |只看該作者
點解我無拿拿問下大家呢, 話說星期六家長會, 係課室有個家長個小朋友就係咁, 佢就舉手講呢件事

媽媽 : 我想講, 各位家長可唔可以幫小朋友預備d小食係小息食呢, 因為我女成日比其他同學搶晒d野食, 佢又比較文靜wor, 又唔識拒絕, 比人搶晒之後, 自己就咩都得食, 好慘. 如果個個同學仔自己都有帶野食gei話, 就可以避免去搶人地d野食la

另外, 我都想各位家長幫小朋友帶定tissue, 有次有同學仔問我女借tissue, 我女可能太慷慨la, 就成包比左佢, 但個同學又唔還wor, 跟住我女要大便, 佢唯有用佢自己條手巾仔抺, 如果各位都有預備tissue比小朋友, 就唔需要問人借lor

全班聽完包括班主任+另一位主任都O晒咀
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 09:57 硐表


咁點ar ? 都好難搞, 又唔可以下下跟住個女返學校, 都係一方面教導佢, 一方面同老師雙方合作了解及教導渣...

Rank: 8Rank: 8


17382
256#
發表於 07-10-15 10:13 |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
257#
發表於 07-10-15 10:14 |只看該作者
老師跟住就打完場解釋一下, 同話會留意la

佢講完之後就走la, 走時都叫個老師幫佢跟進一下, 同埋請我地都幫幫手合作, 預備食物and tissue

個媽媽當時gei語氣係怪責緊我地無預備食物/tissue比自己gei小朋友, 令佢小朋友受到不必要gei傷害

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
258#
發表於 07-10-15 10:15 |只看該作者
個家長反而將個問題比其他家長而唔正視自己小朋友個社交能力, 佢太保護自己個女啦!

原文章由 hoganmama 於 07-10-15 10:09 硐表
點解我無拿拿問下大家呢, 話說星期六家長會, 係課室有個家長個小朋友就係咁, 佢就舉手講呢件事

媽媽 : 我想講, 各位家長可唔可以幫小朋友預備d小食係小息食呢, 因為我女成日比其他同學搶晒d野食, 佢又比較文靜wor,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
259#
發表於 07-10-15 10:19 |只看該作者
我覺得佢真係唔係好知小朋友gei世界係點, 即使自己有帶野食, 佢地都會去攞人地個d

我都問過我仔佢有無去攞人地d野食, 人地又有無去攞佢個d, 佢話有, 小朋友就係咁, 為食gar ma, 唔係大家帶左就唔會出現攞人野食gei情況

當然我地都會教小朋友唔好去搶人地d野lor, 但我覺得佢係應該諗下點教佢個女去面對, 第時出黎社會做事, 就算點叻, 人際關係唔好都無用

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
260#
發表於 07-10-15 10:21 |只看該作者
哎呀, 我仔都唔打得. 等陣同大家講, 我俾佢 C

原文章由 funbabyhk 於 07-10-15 09:58 硐表
昨晚我同老公即慶去左食打邊爐 飽得'濟'要成點幾兩點先瞓得著
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖