關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
241#
發表於 07-9-29 18:28 |只看該作者
hoganmama,
如果你隻佬來, 我隻佬都會留低, 計埋 funbaby都有3個難忍。佢話無咁 on 居 wor。叫佢地看住亞仔/女, 我有我地燒&傾夠好la。 咁的牛/朱扒, 雞翼買多小小la。吾知雪文來吾來到呢?

原文章由 hoganmama 於 07-9-29 17:24 硐表
bbq我c6都應該黎, 我係咁二問下佢之麻, 費時掉低佢咁, 佢竟然話是但, 不過是但之後又呢又路

c6 : 11點燒好熱gor wor
me : 咁第二日要返工返學咪早d lor
c6 : 咁有無野 "姐" gar
me :
c6 : 咁係咪晒住gar
me : ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
242#
發表於 07-9-29 19:22 |只看該作者
佢會黎gei, 係lor, 雪文唔知黎唔黎呢? 黎坐下都好ar
原文章由 katiekma 於 07-9-29 18:28 硐表
hoganmama,
如果你隻佬來, 我隻佬都會留低, 計埋 funbaby都有3個難忍。佢話無咁 on 居 wor。叫佢地看住亞仔/女, 我有我地燒&傾夠好la。 咁的牛/朱扒, 雞翼買多小小la。吾知雪文來吾來到呢?

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
243#
發表於 07-9-29 19:24 |只看該作者
我反而覺得小朋友有得玩, 唔食都無所謂gor bor
原文章由 雪文 於 07-9-29 09:32 硐表
我知呀, 温完你地昨日講D嘢, 大家咁好興致我都好想參加.  加上上次又無到    剛才我同我老公講 ( 佢放假), 不如個日佢都去, 帶小朋友玩ball同踏單車, 到Lunch我哋一家四口去飲茶唔BBQ.  佢話咁有咩意思, ...

Rank: 8Rank: 8


17382
244#
發表於 07-9-30 00:57 |只看該作者
忍左一陣
me : 你怕熱, 咪x去燒lor
dead air.........

我都會咁架 不過係心諗only


原文章由 hoganmama 於 07-9-29 17:24 硐表
bbq我c6都應該黎, 我係咁二問下佢之麻, 費時掉低佢咁, 佢竟然話是但, 不過是但之後又呢又路

c6 : 11點燒好熱gor wor
me : 咁第二日要返工返學咪早d lor
c6 : 咁有無野 "姐" gar
me :
c6 : 咁係咪晒住gar
me : ...

Rank: 8Rank: 8


17382
245#
發表於 07-9-30 01:02 |只看該作者
今日都好busy下,一早去左食早餐之後去圖書館幫亞囡整圖書証,借左4本書,返到屋企同亞囡默書做下補充之後亞囡去學珠心算,學完返屋企睇下電視,6點幾出左去太子,今晚去飲

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
246#
發表於 07-9-30 09:54 |只看該作者
忍唔住ma

佢都無出聲可能費時同我嘈, 平時唔係gar, 佢實話, 都唔係咁意思, 咁係熱ma........
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-30 00:57 硐表
忍左一陣
me : 你怕熱, 咪x去燒lor
dead air.........

我都會咁架 不過係心諗only

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
247#
發表於 07-9-30 09:55 |只看該作者
我一陣先去整ar, 亞仔一陣11點返學校學小提琴
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-30 01:02 硐表
今日都好busy下,一早去左食早餐之後去圖書館幫亞囡整圖書証,借左4本書,返到屋企同亞囡默書做下補充之後亞囡去學珠心算,學完返屋企睇下電視,6點幾出左去太子,今晚去飲 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
248#
發表於 07-10-2 09:16 |只看該作者
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
249#
發表於 07-10-2 09:18 |只看該作者
morning
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 09:16 硐表
morning

Rank: 8Rank: 8


17382
250#
發表於 07-10-2 09:22 |只看該作者
今朝真大鑊,亞囡遲到成8:25先返到學校
尋晚好晚先訓因為同c6傾野
今朝一起身時已經8:05 9秒9叫亞囡起身之後fly去同佢返學,送左佢到學校先發覺著錯衫
亞媽真低打咁都攪錯
如果另你比老師罰既話真係sorry sorry

Rank: 8Rank: 8


17382
251#
發表於 07-10-2 09:23 |只看該作者
morning

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 09:18 硐表
morning   

Rank: 8Rank: 8


17382
252#
發表於 07-10-2 09:26 |只看該作者
comecome

尋日我囡攪到你囡唔開心...真係唔好意思

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
253#
發表於 07-10-2 09:32 |只看該作者
morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
254#
發表於 07-10-2 09:37 |只看該作者
love: 咪傻啦, 細路女嘅野! 之後我見倒佢2個夾埋"蝦"你女個表姐架!!!


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 09:26 硐表
comecome

尋日我囡攪到你囡唔開心...真係唔好意思

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
255#
發表於 07-10-2 09:41 |只看該作者
前日發生左件唔開心事, 一陣講......:cry:
我發晒巔咁 我女同我家姐, 真係好慶好慶!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
256#
發表於 07-10-2 09:43 |只看該作者
Morning,

我個女今天都吾肯起身 , 昨天玩得太興奮。我今都要提 bun bun 姐姐, 今天是星期二, 吾該着體育衫。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 09:22 硐表
今朝真大鑊,亞囡遲到成8:25先返到學校
尋晚好晚先訓因為同c6傾野
今朝一起身時已經8:05 9秒9叫亞囡起身之後fly去同佢返學,送左佢到學校先發覺著錯衫
亞媽真低打咁都攪錯 :hamm ...

Rank: 8Rank: 8


17382
257#
發表於 07-10-2 09:48 |只看該作者
咁激佢2個夾埋"蝦"我女個表姐 我囡表姐係c文果種所以我囡成日都蝦佢

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 09:37 硐表
love: 咪傻啦, 細路女嘅野! 之後我見倒佢2個夾埋"蝦"你女個表姐架!!!ops:" /> ops:" /> ops:" />

Rank: 8Rank: 8


17382
258#
發表於 07-10-2 09:50 |只看該作者
好似好激氣咁

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 09:41 硐表
前日發生左件唔開心事, 一陣講......:cry:
我發晒巔咁 我女同我家姐, 真係好慶好慶!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
259#
發表於 07-10-2 09:54 |只看該作者
係我唔知醒呀 攪到佢遲到囉


原文章由 katiekma 於 07-10-2 09:43 硐表
Morning,

我個女今天都吾肯起身 , 昨天玩得太興奮。我今都要提 bun bun 姐姐, 今天是星期二, 吾該着體育衫。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
260#
發表於 07-10-2 09:57 |只看該作者
早晨 !

今朝帶小悅睇醫生, 才返公司.  仲係好多鼻水, 好咳.

昨日返到屋企我對仔女大叫好肚餓, 食埋我燒好的六隻雞翼加香蕉, 雪梨.  晚餐我哋炒埋BBQ多余的椰菜加茄子.  白切雞. 今日我帶飯帶埋Becky燒的那塊豬扒    無浪費

仲有好多丸係我屋企呀, 星期六有無人想打邊爐呀 ?  可以再來食過

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-2 10:02 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖