註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-8-8 12:31 發表 come, 再confirm, 你是否要 b ?? A. 半島迷你奶黃月餅禮盒 (每盒內裝八件奶黃月餅) B. 半島特賞雙輝迷你月餅禮盒 (每盒內裝四件奶黃月餅及四件蛋黃蓮蓉月餅)
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:08 發表 請問你地知唔知旅行社開茶會大約開幾耐倒架??? 星期五12:15pm, 我睇下自己去定叫我媽同我去好.
男爵府
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:33 發表 有無人知呀????
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 12:35 發表 around 30- 45min, I think
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:31 發表 係架, 如果住緊係度又要裝修係超煩架!!!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:10 發表 咁咪即係6-8萬=豪裝囉, 幾時請我上你屋企參觀下咁呀? 你住幾多樓?
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:37 發表 其實我未去過lee d 茶會, 想問下係咪有野食架?????
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 12:35 發表 雪雪, 你有特價訂購? (A) 款幾錢一盒?
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 12:41 發表 我都好多年無去過, 有野食gar
原文章由 雪文 於 07-8-8 12:45 發表 a) 95.- B) 118.-
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 12:58 發表 係咪好好味? (我未試過lee 間 d 月餅 ) 截左訂未? 如果可以就幫我訂一盒 (a) 款:
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 12:12 發表 我個時裝修左12萬, 無換鋁窗, 點知個窗勁漏水, 不過無理la, 要換好大工程, 遲多幾年有$先再裝修過
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 13:20 發表 星期五都係叫我媽/女幫我去茶會算啦.
原文章由 雪文 於 07-8-8 13:27 發表 點解呀, 自己去問清楚D.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 12:22 發表 以我為例,我間屋係4-6人單位, 而我地本身得3個人=夠住 如我生多3個都係得6人都未OVER佢地個STANDARD 生4個就唔同啦7個人佢要比間大既我啦