關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 在SPCC讀了三年了
樓主: 喇叭茶
go

在SPCC讀了三年了   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2683
2421#
發表於 7 天前 |只看該作者
回覆 woooiiii 的帖子

分數夠高,一切都不是問題。真實個案,DSE, 無Bio,考前未放bandA,知道分數後,放返A2,最終入中大醫

Rank: 8Rank: 8


16483
2422#
發表於 6 天前 |只看該作者
olddream 發表於 26-6-22 21:47
回覆 woooiiii 的帖子

分數夠高,一切都不是問題。真實個案,DSE, 無Bio,考前未放bandA,知道分數後,放 ...

重點第一句「分數夠高」,當然冇問題!冇 Bio入HKU 機會如何?只知暑假有銜接班要補,但冇Bio 入到的比率有幾多,真係唔知!

Rank: 3Rank: 3


177
2423#
發表於 6 天前 |只看該作者
334455 發表於 26-6-18 11:27
回覆 maggielfc 的帖子

放心,絕對放得落

請教一下,ROP話到步後全程不可用電話,應該只有頭尾兩日可用電話,請問即係都要買兩張澳洲電話卡?

Rank: 5Rank: 5


1850
2424#
發表於 6 天前 |只看該作者
回覆 知天命25 的帖子

到步第一日可用到WiFi。平日好多戶外活動,就算輕微難免擦傷,帶隊老師都有第一時間告知家長情況,所以請放心。家長都要學識放手

Rank: 5Rank: 5


1850
2425#
發表於 6 天前 |只看該作者
中三嘅暑假盡情去玩、盡情去放鬆。選科之後會隨臨近DSE 迫近慢慢緊張起來,特別係某些班學習步伐會變得很緊湊,一個思想轉變的重要時期,會變得自律同勤力。

點評

2jkidsfather    發表於 6 天前

Rank: 6Rank: 6


8283
2426#
發表於 6 天前 |只看該作者
回覆 334455 的帖子

你的帶隊老師那麼好?
我女摔傷, 要在營地獨自修整一天, 老師也沒打電話給我們.

不過, 還好沒打, 否則我會很緊張. 但除了緊張也無其他作用.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43852
2427#
發表於 6 天前 |只看該作者
fatman69 發表於 26-6-22 21:37
我相信一定比 take Bio 有CO 的少。
一定,毫無疑問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43852
2428#
發表於 6 天前 |只看該作者
woooiiii 發表於 26-6-22 21:38
好想讀醫,但又唔想讀bio,其實面試時候點講得通呢?
大學都冇要求一定要讀,同學揀或者唔揀一定有自己理由。如實答就可以了。不過好似面試冇人問

Rank: 3Rank: 3


367
2429#
發表於 6 天前 |只看該作者
請問讀DSE,學校幾時會出PG?我聽阿女講,學校只係會出報咗外國學校嘅中五同學!

Rank: 8Rank: 8


16483
2430#
發表於 6 天前 |只看該作者
b3410 發表於 26-6-23 16:33
一定,毫無疑問

只要同學讀 Bio 銜接班時目測人數,就可知冇 Bio 入 medic 大約人數了。

Rank: 6Rank: 6


8851
2431#
發表於 6 天前 |只看該作者
ravravrav 發表於 26-6-23 19:13
請問讀DSE,學校幾時會出PG?我聽阿女講,學校只係會出報咗外國學校嘅中五同學!
...
是的,以過往的經驗, DSE 的PG 只會俾報外國學校的同學,如果冇報,係唔會知道 PG 的。

Rank: 3Rank: 3


367
2432#
發表於 6 天前 |只看該作者
Sheep06 發表於 26-6-23 20:31
是的,以過往的經驗, DSE 的PG 只會俾報外國學校的同學,如果冇報,係唔會知道 PG 的。 ...

謝謝你(emoji)另外想問下考DSE中六會唔會出CO?

Rank: 6Rank: 6


8851
2433#
發表於 6 天前 |只看該作者
ravravrav 發表於 26-6-23 21:06
謝謝你(emoji)另外想問下考DSE中六會唔會出CO?
如冇記錯,中六應該冇CO ,除非同學所報外國的學校要求。另外, pls check PM

Rank: 3Rank: 3


367
2434#
發表於 6 天前 |只看該作者
Sheep06 發表於 26-6-23 22:13
如冇記錯,中六應該冇CO ,除非同學所報外國的學校要求。另外, pls check PM
...

感激不盡!(emoji)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2435#
發表於 4 天前 |只看該作者
b3410 發表於 26-6-22 08:52
冇 bio, 有 CO 今年
昇學組大姐話學校入得中大醫科,都係有讀Chem Bio

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2436#
發表於 4 天前 |只看該作者
知天命25 發表於 26-6-23 01:03
請教一下,ROP話到步後全程不可用電話,應該只有頭尾兩日可用電話,請問即係都要買兩張澳洲電話卡?
...
頭尾兩天,澳洲機場有WiFi 呀。
真係驚無數據,絕大部分電信商都有漫遊day pass,網上購買,隨買隨用。

另外有隨團老師,有要緊事可WhatsApp 聯絡 。

不用太擔心!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2437#
發表於 4 天前 |只看該作者
334455 發表於 26-6-23 08:23
中三嘅暑假盡情去玩、盡情去放鬆。選科之後會隨臨近DSE 迫近慢慢緊張起來,特別係某些班學習步伐會變得很緊 ...
聽到貴子弟咁生性,除了替你高興,回頭望自己果個,不禁「唉、唉、唉」

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33477
2438#
發表於 4 天前 |只看該作者
woooiiii 發表於 26-6-22 21:38
好想讀醫,但又唔想讀bio,其實面試時候點講得通呢?
其實讀Bio 跟醫沒有太大必然關係。因為高中既Bio有少內容,是動植物,不是人體 。
不過話說回來,如果係數理人,怕背書,讀醫面對「水蛇春咁長」既英文生字,可以頭都暈埋,讀得較辛苦 。

Rank: 6Rank: 6


9273
2439#
發表於 4 天前 |只看該作者
聽講今年人事變動的風浪頗大......

點評

AL1987    發表於 4 天前

Rank: 5Rank: 5


1850
2440#
發表於 4 天前 |只看該作者
retriever 發表於 26-6-25 08:37
聽到貴子弟咁生性,除了替你高興,回頭望自己果個,不禁「唉、唉、唉」 ...
如果唔介意,少少提議…特殊時期用特殊手段,宜家係比較適合嘅時機去補習,離DSE只淨20個月,跳出舒適圈。谷下或者除了成績會有額外收穫。太遲會失去最佳時機
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊