- 在線時間
- 691 小時
- 最後登錄
- 18-6-24
- 國民生產力
- 172
- 附加生產力
- 104
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 448
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 724
- UID
- 94371

|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
係呀!有家長話隔離d補習社話今年學校比剌沙更深.(唔洗$,仲勁過名校喎)
講真,我都鍾意此校的!!
HeiMaMa 寫道:
mic823
非常多謝你o甘快就答晒我d問題, 我諗我會照選此校.
點解我o甘驚呢間學校是因為聽到幾多一d唔好的事情關於此校, e.g. d老師好惡, 唔會主動跟家長溝通, 仲會罰學生企出班房門口; d學生好naught, 一放學就衝出學校, 衝出馬路好危險; 校舍又舊又細; 英文水平又不是太好; 有個鄰居的小朋友讀德幼(K3), 他媽咪跟我說好後悔比個仔讀此校, 現在要花多好多時間出外補習英文, 所以一定不會’簡’德小. 如果你是我, 聽到o甘唔好的口碑, 你都驚到振啦!
但看完你答的問題, 又不是太差, 起碼默書, 測驗要用腦諗過先寫, 不是死讀書o個隻, d老師都不是太保守, 校風都ok. 唔使錢, 仲想點.
其實我o地個區, 油天是必爭的, 但我又不是太鍾意個校長成日放d記者入學校, 博見報. 我諗佢o地同德小d英文都是差不多吧. 一於選德小, 跟爸爸一樣.
再次多謝你的回應. |
|