關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 2


70
221#
發表於 06-11-21 16:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823

Many tks   

Rank: 4


724
222#
發表於 06-11-21 17:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

    

是否入了??
ahfi 寫道:
mic823

Many tks   

Rank: 2


70
223#
發表於 06-11-22 09:28 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823

未呀....出年先揀, 因為無打算報考私小, 所以問定先....睇下乘數高唔高.   

Rank: 4


916
224#
發表於 06-11-22 09:43 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我個仔上兩星期前的英文Dict & Test卷唔見左,結果我打電話返學校給他的英文miss,他說會幫我再check check是否誤傳給其他同學,原本打算她就算找不到,也只是在手冊上留言,怎知昨晚,她親自打電話給我,而且很客氣地回覆我真的找不到份卷,叫我不用擔心,分數一早登著,就算不見也就算了,但最後她依然強調,她會再找找。
這件事,令我對學校有深切的好感,其實家校合作不也就是這麼簡單嗎!?     

Rank: 4


916
225#
發表於 06-11-22 10:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823 寫道:

Woo_baby,

我真係真係要學你去relax自己呀!我真係好大壓力!個細成日要我(哥哥覺得佢hold住我,成日吃醋!)個大其實係好叻,好獨立,仲有好多野都係佢教細佬,幫細佬!但係,只要佢到唔到我的要求or頂嘴(對我唔尊重-說話上)我就一定會鬧佢甚至會打佢.所以我真係要學吓relax.不過我都會用同一方法去對細佬!

相信你要照顧兩個都好辛苦喎!!你平日點relax呀?


我的relex方法就係行行街或者找朋友一起訴訴d仔女經。其實我的EQ都不高,常常會被個仔激到想打他﹝但是打完自己也會很肉赤 ﹞,所以現在,當我情緒爆發到最高點的時候,我就會去樓下商場透透氣﹝但跟個仔講落樓下買d野,否則怕他以後不高興就往外跑。﹞,之後我就會打電話給老公或朋友說個仔有幾百厭,讓他們也“客觀”地分析事情給我聽,消消氣,基本上,我會15分鐘左右回家,待彼此落啖氣之後,再談談事情的對錯,不過,通常我返到屋企,個仔第一時間已經跟我say sorry﹝火都落左一半啦﹞。
我發覺現在的小朋友好叻,但係細細個性格也都已經好大人,如果只是一味話他不是,不讓他有表達自己意見的話,久而久之,他就索性唔講,失去自信,然後就開始反叛。﹝其實我已經慢慢開始發現個仔的反叛性出左來〈某方面〉,所以,我都得慢慢調整對他的教育、相處方式。﹞

Rank: 4


724
226#
發表於 06-11-22 11:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Woo-baby,

好多時,我鬧佢,打佢(真係忍唔到呀!),佢會話我知唔好.但佢比我叻,佢會care我的感受,佢會自己同我say sorry,如果佢知一定係佢錯(未鬧,未打)佢會9秒9同我道歉,即時成為一個絕頂乖仔!!
依家冷靜自己的方法係唔好出聲住(個心叫自己唔好鬧),過一陣先再講,咁講句說話都唔同d.再同佢講吓件事,佢會學到反醒.

咁老師都幾好喎!     
Woo-baby 寫道:
[quote]
mic823 寫道:

Woo_baby,

我真係真係要學你去relax自己呀!我真係好大壓力!個細成日要我(哥哥覺得佢hold住我,成日吃醋!)個大其實係好叻,好獨立,仲有好多野都係佢教細佬,幫細佬!但係,只要佢到唔到我的要求or頂嘴(對我唔尊重-說話上)我就一定會鬧佢甚至會打佢.所以我真係要學吓relax.不過我都會用同一方法去對細佬!

相信你要照顧兩個都好辛苦喎!!你平日點relax呀?


我的relex方法就係行行街或者找朋友一起訴訴d仔女經。其實我的EQ都不高,常常會被個仔激到想打他﹝但是打完自己也會很肉赤 ﹞,所以現在,當我情緒爆發到最高點的時候,我就會去樓下商場透透氣﹝但跟個仔講落樓下買d野,否則怕他以後不高興就往外跑。﹞,之後我就會打電話給老公或朋友說個仔有幾百厭,讓他們也“客觀”地分析事情給我聽,消消氣,基本上,我會15分鐘左右回家,待彼此落啖氣之後,再談談事情的對錯,不過,通常我返到屋企,個仔第一時間已經跟我say sorry﹝火都落左一半啦﹞。
我發覺現在的小朋友好叻,但係細細個性格也都已經好大人,如果只是一味話他不是,不讓他有表達自己意見的話,久而久之,他就索性唔講,失去自信,然後就開始反叛。﹝其實我已經慢慢開始發現個仔的反叛性出左來〈某方面〉,所以,我都得慢慢調整對他的教育、相處方式。﹞[/quote]

Rank: 3Rank: 3


419
227#
發表於 06-11-22 11:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823

非常多謝你o甘快就答晒我d問題, 我諗我會照選此校.

點解我o甘驚呢間學校是因為聽到幾多一d唔好的事情關於此校, e.g. d老師好惡, 唔會主動跟家長溝通, 仲會罰學生企出班房門口; d學生好naught, 一放學就衝出學校, 衝出馬路好危險; 校舍又舊又細; 英文水平又不是太好; 有個鄰居的小朋友讀德幼(K3), 他媽咪跟我說好後悔比個仔讀此校, 現在要花多好多時間出外補習英文, 所以一定不會’簡’德小. 如果你是我, 聽到o甘唔好的口碑, 你都驚到振啦!

但看完你答的問題, 又不是太差, 起碼默書, 測驗要用腦諗過先寫, 不是死讀書o個隻, d老師都不是太保守, 校風都ok.  唔使錢, 仲想點.

其實我o地個區, 油天是必爭的, 但我又不是太鍾意個校長成日放d記者入學校, 博見報. 我諗佢o地同德小d英文都是差不多吧. 一於選德小, 跟爸爸一樣.

再次多謝你的回應.

Rank: 5Rank: 5


1998
228#
發表於 06-11-22 14:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好呀, 天氣唔好改期吧.  去邊都無所謂. 不過再遲d我驚生得啦.  我會小心啦, 多謝你關心呀. 係呢, 你去唔去睇海豚呀 ?
k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,
我睇要改期了!不過看到時情形吧!
去小欖好嗎?你乘車定駕車?因這裡有食物.
做還做,小心身體呀![quote]
k_wong7 寫道:
mic823,
今日公司好忙, 做死人啦, 最慘daddy同阿媽一齊sick左.
sat 好d, 地點你地決定啦, 最重要容易有車到. 不過近來天氣不太好.
海豚我唔去啦, 最重要係我唔係甘搭得船. 我其實好差, 好多野都唔得, (唔係因為大肚)
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
大肚婆,
我問個囝囝d老友,佢媽媽話ok,sat or sun 都ok,咁就你啦!但有咩好地方呀?!大約幾點出發?

你仔去唔去睇海豚呀?今次無你份啦!
  
[/quote][/quote]

Rank: 4


724
229#
發表於 06-11-22 14:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係呀!有家長話隔離d補習社話今年學校比剌沙更深.(唔洗$,仲勁過名校喎)
講真,我都鍾意此校的!!

HeiMaMa 寫道:
mic823

非常多謝你o甘快就答晒我d問題, 我諗我會照選此校.

點解我o甘驚呢間學校是因為聽到幾多一d唔好的事情關於此校, e.g. d老師好惡, 唔會主動跟家長溝通, 仲會罰學生企出班房門口; d學生好naught, 一放學就衝出學校, 衝出馬路好危險; 校舍又舊又細; 英文水平又不是太好; 有個鄰居的小朋友讀德幼(K3), 他媽咪跟我說好後悔比個仔讀此校, 現在要花多好多時間出外補習英文, 所以一定不會’簡’德小. 如果你是我, 聽到o甘唔好的口碑, 你都驚到振啦!

但看完你答的問題, 又不是太差, 起碼默書, 測驗要用腦諗過先寫, 不是死讀書o個隻, d老師都不是太保守, 校風都ok.  唔使錢, 仲想點.

其實我o地個區, 油天是必爭的, 但我又不是太鍾意個校長成日放d記者入學校, 博見報. 我諗佢o地同德小d英文都是差不多吧. 一於選德小, 跟爸爸一樣.

再次多謝你的回應.

Rank: 4


724
230#
發表於 06-11-22 14:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,
我諗都要喇!
去呀!不過只有我同哥哥,陪他多點,怕他反叛呀!

   佢上星期作弊呀!       

Rank: 5Rank: 5


1998
231#
發表於 06-11-22 21:20 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
點解呀, 會唔會係誤會, 小朋友都唔知咩野係作弊, 你先了解左先, 要正面d去睇, 我唸甘細個真係唔會甘大膽, 慢慢解釋比佢聽. 唔好甘擔心先. 小朋友要慢慢黎. 好似我成日都話我老公, 對個仔好鬼惡, 成日鬧. 小朋友係甘啦.  唔好甘憂.
k_wong7  

mic823 寫道:
k_wong7,
我諗都要喇!
去呀!不過只有我同哥哥,陪他多點,怕他反叛呀!

   佢上星期作弊呀!       

Rank: 4


724
232#
發表於 06-11-22 22:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

你仔剛剛的常識事時題問咩呀?

佢eng short test,將本英文書放喺櫃內,佢話睇吓d圖畫喎,我問佢why,佢話睇吓d圖畫會記得d字!!我好嬲,不過我無鬧佢,只係explain 咩對咩唔對,佢話老師話再有下一次要見家長(寫咗手冊),佢都驚!!so far,佢哩排乖咗好多,比之前進步多了!   

Rank: 5Rank: 5


1998
233#
發表於 06-11-22 23:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
1. 世衛總幹事是誰
2. 近來邊一種車輛發生意外多
3. 羅范調左去邊
4. 邊個係北京死左
5. 好似係問天星碼頭

另外, 算啦, 小朋友唔懂甘多, 佢都知驚, 都代表佢有意改. 既然佢乖左, 米即係佢會改啦, 好事呀.
k_wong7

mic823 寫道:
你仔剛剛的常識事時題問咩呀?

佢eng short test,將本英文書放喺櫃內,佢話睇吓d圖畫喎,我問佢why,佢話睇吓d圖畫會記得d字!!我好嬲,不過我無鬧佢,只係explain 咩對咩唔對,佢話老師話再有下一次要見家長(寫咗手冊),佢都驚!!so far,佢哩排乖咗好多,比之前進步多了!   

Rank: 1


7
234#
發表於 06-11-23 00:48 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Hi!我係1A架!     
;-) :-o 8-) :-? :-P :-P :-D :-D 我好開心 :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


1998
235#
發表於 06-11-23 08:52 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

甘各位,
早晨呀, MIC823我地又多一位媽咪一齊傾啦.好野, 唔使成日比我老公話人丁單薄.  傑傑仔, 歡迎你呀.
K_WONG7

Rank: 4


724
236#
發表於 06-11-23 11:00 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

welcome,

請問你囝囝是否學武術呢?(直覺好像我們兩個仔是認識的!)

  
傑傑仔 寫道:
Hi!我係1A架!     

Rank: 4


724
237#
發表於 06-11-23 11:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀


k_wong7

1. 世衛總幹事是誰  - 溫咗
2. 近來邊一種車輛發生意外多 - 溫咗
3. 羅范調左去邊 - 未溫呀,去咗邊呀?唔記得咗
4. 邊個係北京死左 - 未溫
5. 好似係問天星碼頭 - 都未

幸好佢明天才test


另外, 算啦, 小朋友唔懂甘多, 佢都知驚, 都代表佢有意改. 既然佢乖左, 米即係佢會改啦, 好事呀.   ---- thanks

你地去咗學生健康檢查未呀??我今日要去喎!!

Rank: 5Rank: 5


1998
238#
發表於 06-11-23 11:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
咩你甘早去健康檢查 ? 我12月14日.

羅范去左ICAC.

K_WONG7

Rank: 4


724
239#
發表於 06-11-23 11:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

好少d個時間見你上bk呀!放假嗎?

是呀!今天要去了!
你14/12去,要改嗎??要比賽喎!!!

Rank: 5Rank: 5


1998
240#
發表於 06-11-23 13:18 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
唔係放假, 不過好眼訓, 米偷偷地羅.

12月14日, 上午八點幾, 下午先去比賽. 所以唔使改.

K_WONG7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖