關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
221#
發表於 06-9-21 21:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh, 你亞女中默ok嘛?

Rank: 4


506
222#
發表於 06-9-21 22:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞女中文默書100分。 妳囡囡又ok嗎?


[quote]
Kittymummy 寫道:
agneshwh, 你亞女中默ok嘛?

Rank: 5Rank: 5


1178
223#
發表於 06-9-21 22:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,
100分 有冇奬勵比佢呀?

我亞仔得94分 ("向" 寫錯 "愉","裏"少咗個勾)
不過我都滿意,因為佢溫書冇發脾氣~

Rank: 5Rank: 5


1178
224#
發表於 06-9-21 22:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy, angeshwh,

想請問下 :
開學到現在係未沒有正式上過P.E. 堂?
只有上一堂是度高+磅重~

點解唔上P.E.堂? 我知有兩天是下雨,但之前話P.E.响禮堂上嘛?!

Rank: 4


506
225#
發表於 06-9-22 20:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
我個女都話凈係有一堂P.E.度高,磅重咋!唔通因為這星期先正式上課,所以慢慢先比D小朋友上P.E.堂?
我冇獎勵個女,我同佢講要連續10次默書(包括大/小)都100分先有禮物,係咪要求高咗D呢?
  

Rank: 5Rank: 5


1178
226#
發表於 06-9-22 22:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angeshwh,

10次又真係多咗d~ 係未中英加理先?
最初可以鬆手d,之後再慢慢要求高d~

我比冰皮月餅奬個仔~  本來話100分先有,但佢好乖兩課書都識背默,只是大意,所以我照樣奬比佢~

亞囡高度/重量 標準嗎?
我成日都覺得個仔肥 (個肚腩大),所以叫佢肥仔。
但參考完手冊個標準,發現佢 120cm/28kg 係好標準嗰隻喎~


Rank: 4


506
227#
發表於 06-9-22 23:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

學校個身高體重表是否外國用的?? 我個女高120cm,重19kg 咪營養不良,超超超瘦????

Rank: 5Rank: 5


3218
228#
發表於 06-9-23 01:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,係咪老師攪錯左牙.我女女都係19 kg,但好明顯我亞女細成個碼有多.

Rank: 4


506
229#
發表於 06-9-23 16:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我喺屋企同個女磅都係19kg,我諗冇錯喇!妳囡囡有幾高呀?

Kittymummy 寫道:
agneshwh,係咪老師攪錯左牙.我女女都係19 kg,但好明顯我亞女細成個碼有多.

Rank: 5Rank: 5


3218
230#
發表於 06-9-24 00:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

116 cm, 但我亞女好瘦,好細粒.

Rank: 5Rank: 5


1178
231#
發表於 06-9-26 10:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh, kittymummy,

尋日派咗好多朗文單張返來,你地有冇打算買呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
232#
發表於 06-9-26 11:58 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇打算買.每樣很多CD 要買,no time to learn it.

Rank: 5Rank: 5


1178
233#
發表於 06-9-26 13:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

咁e-book 買唔買呀?
唔知有冇用~

Rank: 5Rank: 5


3218
234#
發表於 06-9-26 14:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔買, because e-book 相等於課本.... not exercise

Rank: 5Rank: 5


1178
235#
發表於 06-9-26 16:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

嘜e-book 裡面唔係有exercise 咩?  
又話可以在computer上 玩?  

Rank: 4


506
236#
發表於 06-9-26 20:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我只想買字典,請問知唔知價錢是否比出面平?
我本人就不太喜歡 e- book,因我唔想個女用太多電腦!


[quote]
2fungs 寫道:
agneshwh, kittymummy,

尋日派咗好多朗文單張返來,你地有冇打算買呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
237#
發表於 06-9-26 21:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

之前我打電話到天利行,e-book是什么?佢地話e-book原來=課文,只不過在電腦上睇.....冇exercise.我諗所有e-book是電腦課本
2fungs 寫道:
kittymummy,

嘜e-book 裡面唔係有exercise 咩?  
又話可以在computer上 玩?  

Rank: 5Rank: 5


3218
238#
發表於 06-9-26 21:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,我覺得反而普通字典平D.suggest 你到書局睇下內容才make decision.依家D出版商好鬼衰,越出越多.Sell到花多眼亂.我只買普通話VCD,其他一律吾買.

Rank: 5Rank: 5


3218
239#
發表於 06-9-26 21:29 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs, 我suggest你打去longman,CD裡的exercise是不是=依家D習作(PLP, GP, PEP) or extra exercise.

Rank: 4


506
240#
發表於 06-9-26 22:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Thank you!我又轉軚,我想買嗰部Mickey學習機,知唔知出面買係咪平D?:


[quote]
Kittymummy 寫道:
agneshwh,我覺得反而普通字典平D.suggest 你到書局睇下內容才make decision.依家D出版商好鬼衰,越出越多.Sell到花多眼亂.我只買普通話VCD,其他一律吾買.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖